Plek vrij in de kast naast BzP,quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:50 schreef Rijstkoker het volgende:
Al die klets van welke nou beter is, zolang ik noobs met mijn kogels verkracht vind ik het best.
xbox betere servicequote:
Niet mij kastcomments jatten...quote:
Haha, wat waren dat voor mongolen jonge!quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:17 schreef MagischMannetje het volgende:
Bobbaaanz.... Waar ben je nou allemaal mee bezig
Kan niet dat zijn Bozz, Michhas, Pierre en ik al.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
S&D met Hamkaas, Rijstkoker, magischmannetje (:
Dreamteam?!
Op de xdoos ja (:quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan niet dat zijn Bozz, Michhas, Pierre en ik al.
Ik hou niet zo van S&D, vond Domination en HQ een stuk beter gaanquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan niet dat zijn Bozz, Michhas, Pierre en ik al.
Nee man wij zijn een dreamteam in iedere gamemodequote:Op donderdag 19 mei 2011 20:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van S&D, vond Domination en HQ een stuk beter gaan
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee man wij zijn een dreamteam in iedere gamemode
Met knikkeren en Dammen misschien...quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee man wij zijn een dreamteam in iedere gamemode
Ook aanwezig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Weet iemand of er ook 24/7 Nuketown komt?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bij mij ook..
Dit weekend double XP op PS3. Weet iemand of er ook 24/7 Nuketown komt?
Jaa, maar dat is makkelijk om te zeggen bij een makkelijk spel zoals call of derp.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik woop iedereen op de PS3 hun ass nog wel terwijl die controller vergroeide lepra is
Met 'Dora The Explorer' 'Woop' ik je ass op je eigen xBox ja!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik woop iedereen op de PS3 hun ass nog wel terwijl die controller vergroeide lepra is
Ik wijt het ook altijd aan lagquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:09 schreef BzP het volgende:
gisteren ging het maar bagger online..
Teveel lag bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |