quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef KoningStoma het volgende:
Op deze manier had ik ook een keer een tripplekill, maar toen ging de host weg en was ik de replay kwijt.
Die heb ik op PRECIES dezelfde manier geflikt!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:28 schreef KoningStoma het volgende:
Op deze manier had ik ook een keer een tripplekill, maar toen ging de host weg en was ik de replay kwijt.
ik kom vanaaf ook wel, eerst ffies langs een verjaardagquote:
Vieze sproeierquote:
Hé, dat rijmt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef BzP het volgende:
[..]
Vieze sproeier
grapje.. wp man
Just another day in the Array
Capture card gekocht?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef BzP het volgende:
[..]
Vieze sproeier
grapje.. wp man
Just another day in the Array
Waar kom je niet in?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Rijstkoker het volgende:
Black Ops gaat weer aan.
edit: shit kom er niet in.
edit2: it's on noobies
theater rendering laat maar clips tot 30 seconden toe.quote:
als ze die als preset killstreak zouden gebruikenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net 17 kills met 1 death machine op launch
Ik wilde de hele tijd gaan spelen maar telkens kwam er weer wat tussen, nu ben ik eten aan het koken. Na het eten ff knallen?quote:
Sws!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:26 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik wilde de hele tijd gaan spelen maar telkens kwam er weer wat tussen, nu ben ik eten aan het koken. Na het eten ff knallen?
kbedoelde hieroquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:26 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik wilde de hele tijd gaan spelen maar telkens kwam er weer wat tussen, nu ben ik eten aan het koken. Na het eten ff knallen?
ik krijg nooit een hoge streak.. Daar leave ik teveel games om andere mensen te joinen, nieuwe parties te maken..quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zit nu wel al op een 70 win streak and going. Wil proberen boven de 100 te komen
Ik leave nooit speel hem altijd door alleen game ik bijna nooit meer alleen dat scheelt welquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:09 schreef BzP het volgende:
[..]
ik krijg nooit een hoge streak.. Daar leave ik teveel games om andere mensen te joinen, nieuwe parties te maken..
Of dat je een lobby joint die zaar getrashed wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |