Erop klikken en dan op het flip-icoontje-dingetjequote:Op donderdag 19 mei 2011 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Hoe spiegel je deuren in floorplanner?
Wow wat raar...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Niet jaren later, maar een paar dagen later:
Ik moest een patiëntenpas laten aanmaken in het ziekenhuis. Daarvoor hadden ze mijn ID-kaart en verzekeringspas nodig. Ze vroeg of ze mijn ID-kaart mocht scannen voor de foto en ik gaf toestemming.
Ongeveer een halve minuut later kreeg ik alles weer terug, inclusief een patiëntenpas.
Bij thuiskomst zag ik dat er een kleurenfoto op de patiëntenpas staat, terwijl de foto op mijn ID-kaart zwart-wit is...![]()
Blijkt er dus bij navraag een klein chipje in iedere ID-kaart te zitten, die de originele kleurenfoto als .jpg bestandje bevat...
Time flies when you're having fun!quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
o jezus, en toen was het ineens een uur later
Dat dacht ik ook ineensquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
o jezus, en toen was het ineens een uur later
donkere kleur op de muur/vloer icm witte meubelsquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:36 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik heel mooi van de Ikea.
Maar ik ga geen donkere kleuren op de muur doen omdat het anders zo donker is in de kleine ruimte...
CL zat toch in het huis van iemand anders?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
CL zat toch in het huis van iemand anders?
Die is ook tijdelijkquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:49 schreef Tegan het volgende:
Die ene tijdelijke ok. Maar die nieuwe kan je toch wel verven?
Dan doe je toch niets aan? Vergeet niet daar foto's van te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef Tegan het volgende:
Ik wou dat rhutje er was. Kon ze me vertellen waar ze leuke jurken verkopen...
Heb een bruiloft en niets om aan te doen.
Ja, het is juist een excuus om een mooie jurk te kopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:29 schreef Tegan het volgende:
Mja, niet gaan omdat ik geen kleren heb ik wel stom denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |