Excuses, Mexicaans eten voor de lunch maakt voor een napalm-achtig toiletbezoek.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:11 schreef Light het volgende:
[..]
De bron van de herrie was zo'n 500 meter verderop.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:29 schreef ManAtWork het volgende:
Speciaal voor JJ (omdat ze waarschijnlijk aan het werk is): werk ze.![]()
Een ondernemer op vakantie? Belachelijk!quote:
Jij bent de rust zelve,... of je nou op vakantie bent of niet.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:14 schreef Nizno het volgende:
ben ook niet thuis dus help de SC ook in rust
Welkom terug. Kun je hier gewoon verder gaan met het genieten van de regen.quote:
kloptquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:18 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij bent de rust zelve,... of je nou op vakantie bent of niet.
welkom terugquote:
ach je moet niet overwerkt raken hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Een ondernemer op vakantie? Belachelijk!
Dan maar even wachten tot je 31e.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
kloptalleen niet zo rustig in real life
skippyballen op je 30e is geen aanrader
JJ overwerkt? Die heeft seizoenswerk en dus na het seizoen tijd genoeg om bij te komen.quote:
nou ja ik was niet van plan volgend jaar weer mn arm in het gips te hebben... dus ik doe het gewoon niet weerquote:
jaloers schatje?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:14 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
JJ overwerkt? Die heeft seizoenswerk en dus na het seizoen tijd genoeg om bij te komen.
Het heeft dus niks met je leeftijd te maken, je kunt het blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja ik was niet van plan volgend jaar weer mn arm in het gips te hebben... dus ik doe het gewoon niet weer
Neuh, heb het nu ook relatief rustig. Had het alleen graag iets warmer gehad.quote:[..]
jaloers schatje?
hahahahaaha ow dat is hetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:47 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Het heeft dus niks met je leeftijd te maken, je kunt het blijkbaar niet.
warmte is prima zo! wil de eerst 4week geen zon!quote:[..]
Neuh, heb het nu ook relatief rustig. Had het alleen graag iets warmer gehad.
blijf uit mn buurt! 1 gebroken arm is voldoende!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:06 schreef Maharbal het volgende:
Rustig is het zeker.
Ook altijd fijn om als enige fiscalist hier op kantoor te zitten, tussen alle accountants.....terwijl alleen de fiscalisten m'n brieven en bezwaarschriften kunnen ondertekenen. Ik ben één grote stress-skippybal
Ja. Dat jij denkt dat het aan je leeftijd ligt,..quote:
Nou, vier dagen regen heb ik normaal geen moeite mee. Maar begin nu zelfs van slag te raken. Mijn bioritme zit al midden in de herfst.quote:[..]
warmte is prima zo! wil de eerst 4week geen zon!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijf uit mn buurt! 1 gebroken arm is voldoende!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |