Da's een leuke.... maar volgens mij is het bestelling, levering en dat is dan koop gesloten, vanaf levering dus die nieuwe 14 dagen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, dan moeten ze dus binnen 30 dagen leveren... Maar je retourtijd gaat gewoon in direct na aankoop
Dus als het op dag 15 pas geleverd wordt dan kun je niet meer retourneren bedoel je?quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp, dan moeten ze dus binnen 30 dagen leveren... Maar je retourtijd gaat gewoon in direct na aankoop
Daarom vraag ik het... ik heb werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus als het op dag 15 pas geleverd wordt dan kun je niet meer retourneren bedoel je?
Volgens mij is deze wetgeving er juist om dingen te kunnen zien alvorens tot echte aankoop over te gaan. Zou een beetje krom zijn als het dan zou zijn zoals jij zegt
Maar wanneer gaan die 14 dagen lopen. Na ontvangst van het artikel of na besteldatum?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:55 schreef Maharbal het volgende:
Aankoop moet binnen 30 dagen geleverd zijn, anders mag je sowieso annuleren. Wordt het na 30 dagen geleverd, dan kun je (zonder aan 14 dagen gebonden te zijn) kosteloos annuleren (koop is niet doorgegaan).
Wordt het binnen 30 dagen geleverd, dan heb je 14 dagen de tijd om het kosteloos terug te sturen (koop is doorgegaan, jij annuleert/retourneert)
Je kunt moeilijk iets retourneren als je het nog niet hebt ontvangen he, dus na de leveringquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan die 14 dagen lopen. Na ontvangst van het artikel of na besteldatum?
Oftewel, is er pas een koop na levering?
Vandaar de vraag ook hequote:Op donderdag 9 juni 2011 11:02 schreef Maharbal het volgende:
Je kunt moeilijk iets retourneren als je het nog niet hebt ontvangen he, dus na de levering.
Dus eigenlijk heb je een retourneertijd van 14 dagen na overdracht.quote:Juridisch gezien vindt de koop plaats bij de aanvaarding van het aanbod. De overdracht vindt later plaats.
Dan bel ik jou voor de samenvattingquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:15 schreef JumpingJacky het volgende:
Je zal toch maar een computerprobleem hebben
Whehehe, en dan had ik zelfs nog een topic over de hypotheek van zijn ouders gemist blijkbaarquote:Op donderdag 9 juni 2011 16:20 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan bel ik jou voor de samenvatting
Ach, ik kijk gewoon even lief. Da's vast wel genoeg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh.... op je knietjes en smeken zul je minstens moeten
Ik kom net terug van een meeting en zie dat ik goed gegokt had. Meneer had het over zijn ouders wanneer hij 'we' gebruikte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:22 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Whehehe, en dan had ik zelfs nog een topic over de hypotheek van zijn ouders gemist blijkbaar
Ach, ik heb me wel vermaaktquote:
Ik weet het, vandaar dat ik de eerste regel in mijn signature al heb sinds ik me aangemeld heb hierquote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helaas maar al te vaak van toepassing..
Je had het al snel door dus. Bij mij duurde het even eer ik het door had.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:01 schreef Fogel het volgende:
Ik weet het, vandaar dat ik de eerste regel in mijn signature al heb sinds ik me aangemeld heb hier
gewoon in de AT kijken van degene die t zegt... niet zo piepen jijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:48 schreef Xcalibur het volgende:
Ik vind dat jullie wel linkjes naar de bewuste topics mogen plaatsen, ik zoek me een ongeluk anders...
Je kan beter 100 euro vinden, denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:48 schreef Xcalibur het volgende:
Ik vind dat jullie wel linkjes naar de bewuste topics mogen plaatsen,
Ik vond ca 1500¤ meer vakantiegeld dan wat ik verwacht had op mijn salarisstrook. Niet vervelend.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:07 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je kan beter 100 euro vinden, denk ik.
Steun FOK!... doe ik al een poos en staat los van vakantiegeld (vakantiegeld zou wat mij betreft afgeschaft mogen worden, kan zelf ook wel sparen).quote:Op zondag 19 juni 2011 11:33 schreef Sessy het volgende:
Is ook wel nodig, met zo'n Fok-Pimp! abonnement
Nou steun FOK! dan nog wat meerquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:21 schreef Fogel het volgende:
En om het topic maar weer eens omhoog te schoppen... kreeg vandaan een mail dat ik vorig jaar ca 2200¤ te weinig vakantiegeld had gekregen, dus dat krijg ik deze week uitbetaald.
Ik heb de advertenties weer aangezetquote:
hahahaha Heel goed!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |