abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:00:47 #1
345451 burnbaby
Music made the addict in me
pi_97032336
Hello everyone.

Ik heb is een vraag over multiple orgasmes. Want het is zo'n taboe dat elke vrouw dit zou moeten kunnen.
't is me wel eens gelukt, maar dan zit er toch wel even tijd tussen.
Kan echt elke vrouw dit?
Hoe verloopt dit soepeler? Iemand tips, over eigen ervaringen?
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:03:54 #2
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_97032470
Ervaring ja. kan er meerder in korte tijd hebben en nee dat is niet altijd leuk.
je kan er zelfs van in een soort trance geraken. Waar je angstige gevoelens bij kan krijgen.
ik kan wel een aantal keer achter elkaar, maar het liefs hou ik er dan toch wel een paar minuten tussen. :)
Sommige vrouwen worden ook numb na 1x.. ik denk niet dat elke vrouw dat 'kan' aangezien het bij iedereen anders werkt
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_97032530
ik weet niet of elke vrouw dit kan, maar over het algemeen kunnen vrouwen wel veel vaker en langer doorgaan als mannen. Ik heb ooit een vriendin gehad die in 1 nacht 6 of 7 keer kwam terwijl ik maar 2 keer kwam.

Ik weet niet of het een truc is maar ik denk zelf gewoon als je blijft doorgaan dat je vanzelf meer orgasmes krijgt, ligt aan je staat van geilheid. En als is het niet zo nat meer, beetje glijmiddel kan ook helpen....
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:09:50 #4
168007 Chulaa
pi_97032728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:05 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik weet niet of elke vrouw dit kan, maar over het algemeen kunnen vrouwen wel veel vaker en langer doorgaan als mannen. Ik heb ooit een vriendin gehad die in 1 nacht 6 of 7 keer kwam terwijl ik maar 2 keer kwam.

Ik weet niet of het een truc is maar ik denk zelf gewoon als je blijft doorgaan dat je vanzelf meer orgasmes krijgt, ligt aan je staat van geilheid. En als is het niet zo nat meer, beetje glijmiddel kan ook helpen....
hangt niet van je geilheid af hoor. soms dan ben ik ook heel geil maar dan is het gewoon gevoelloos geworden. niks aan te doen. poosje wachten en hop.
maar per nacht is niet multi he. t gaat om in korte tijd vaker te komen
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:13:10 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_97032864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef burnbaby het volgende:
Kan echt elke vrouw dit?
Nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_97032901
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef Chulaa het volgende:

[..]

hangt niet van je geilheid af hoor. soms dan ben ik ook heel geil maar dan is het gewoon gevoelloos geworden. niks aan te doen. poosje wachten en hop.
aaaaah verkeerd begrepen, dan snap ik de definitie van multiple orgasme niet
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:15:22 #7
168007 Chulaa
pi_97032962
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef Jurgen1990 het volgende:

[..]

aaaaah verkeerd begrepen, dan snap ik de definitie van multiple orgasme niet
nou zo heb ik het altijd opgevat :) lijkt me ergens ook wel logisch want als je elke keer een uur wacht ofzo moet je er toch wel weer tegen kunnen lijkt me :9
-From Belgium
pi_97033021
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:15 schreef Chulaa het volgende:

[..]

nou zo heb ik het altijd opgevat :) lijkt me ergens ook wel logisch want als je elke keer een uur wacht ofzo moet je er toch wel weer tegen kunnen lijkt me :9
ik zei niet dat er een uur tussen zat :P (A)
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:20:05 #9
345451 burnbaby
pi_97033157
Het gaat inderdaad niet over orgasmes waar een uur tussen zit. Denk dat elke vrouw dat wel zou kunnen.
Kun je dit trouwens trainen op een of andere manier, of is dit gewoon een questie van ; je kan het of je kan het niet?
pi_97033176
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef Chulaa het volgende:
Alles is relatief...... Bij een vrouw wordt het tenminste niet, zoals bij de man, helemaal onmogelijk om door te gaan na het orgasme. Wellicht is "per nacht" niet helemaal juist maar "per sessie" beter...

Ik ben in ieder geval nog nooit een vrouw tegen gekomen die het niet kon. Één van mijn partners beweerde van niet waarop mijn enige antwoord was "Dat zullen we nog wel eens zien!". Ze heeft haar woorden terug genomen.

Overigens ook belangrijk in dit verhaal; vrouwen hebben over het algemeen meerdere methoden om tot orgasme te komen. Dus op de vraag "Hoe verloopt dit soepeler?": Stimulatie verdelen over het hele lichaam en niet alleen op de geslachtsdelen focussen. Dan maakt het ook een stuk minder uit als het wat gevoelloos wordt.
pi_97033223
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:20 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Alles is relatief...... Bij een vrouw wordt het tenminste niet, zoals bij de man, helemaal onmogelijk om door te gaan na het orgasme. Wellicht is "per nacht" niet helemaal juist maar "per sessie" beter...

Ik ben in ieder geval nog nooit een vrouw tegen gekomen die het niet kon. Één van mijn partners beweerde van niet waarop mijn enige antwoord was "Dat zullen we nog wel eens zien!". Ze heeft haar woorden terug genomen.

Overigens ook belangrijk in dit verhaal; vrouwen hebben over het algemeen meerdere methoden om tot orgasme te komen. Dus op de vraag "Hoe verloopt dit soepeler?": Stimulatie verdelen over het hele lichaam en niet alleen op de geslachtsdelen focussen. Dan maakt het ook een stuk minder uit als het wat gevoelloos wordt.
Onmogelijk om door te gaan? Ik kom zelf meestal eerder dan de meid maar ik kan makkelijker doorgaan, op het begin is de penis nog even gevoelig maar kan wel gewoon verder seksen ;) denk dat dat ook gewoon verschillend is per man.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:27:24 #12
345451 burnbaby
pi_97033453
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:21 schreef Jurgen1990 het volgende:

[..]

Onmogelijk om door te gaan? Ik kom zelf meestal eerder dan de meid maar ik kan makkelijker doorgaan, op het begin is de penis nog even gevoelig maar kan wel gewoon verder seksen ;) denk dat dat ook gewoon verschillend is per man.
Kijk dat is nou een vent! ^O^
pi_97033494
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:27 schreef burnbaby het volgende:

[..]

Kijk dat is nou een vent! ^O^
ben gewoon een beest (A)
pi_97033727
quote:
Okay, okay, gebruik van blauwe pilletjes daar gelaten uiteraard :P
pi_97033761
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:33 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Okay, okay, gebruik van blauwe pilletjes daar gelaten uiteraard :P
Nee hoor, gewoon bier (A) en een goede sexdrive
pi_97035680
Voor sommigen is het daarna gewoon te gevoelig om (ook na even wachten) door te gaan, en nóg wat later 'hoeft het ook niet meer'. Dus nee, ik denk niet dat dit voor iedereen is.
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:44:21 #17
168007 Chulaa
pi_97038843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:20 schreef Kumerian het volgende:

[..]

geloof ik niks van. :') bij vrouwen kan het numb worden, en ik weet dat want ik ben een vrouw en mijn partner is een vrouw en ik heb er meerdere gehad. en als het numb wordt dan kom je dus gewoon niet meer klaar. en dan moet je een tijd wachten tot je wel weer gevoelig bent. en als je toch door gaat kan het vervelend of zelfs pijnlijk zijn. Daarnaast na 2 uur wachten heb k dus echt geen zin meer :') dus het is echt onzin om te zeggen dat iedereen dat kan want dat is gewoon niet zo.
-From Belgium
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:45:33 #18
168007 Chulaa
pi_97038893
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
Voor sommigen is het daarna gewoon te gevoelig om (ook na even wachten) door te gaan, en nóg wat later 'hoeft het ook niet meer'. Dus nee, ik denk niet dat dit voor iedereen is.
^O^
-From Belgium
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:46:31 #19
168007 Chulaa
pi_97038925
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:20 schreef burnbaby het volgende:
Het gaat inderdaad niet over orgasmes waar een uur tussen zit. Denk dat elke vrouw dat wel zou kunnen.
Kun je dit trouwens trainen op een of andere manier, of is dit gewoon een questie van ; je kan het of je kan het niet?
de ene keer kan ik het wel de andere niet. ik ken ook iemand die gewoon maar 1 keer en heel soms 2 keer achter elkaar klaar komt. Zij wil daarna opzich ook niet echt meer :)
-From Belgium
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:33:27 #20
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97040629
Ik heb me vriendin in keer 5 keer laten klaar komen. Ze wil daarna meteen in slaap, ik dacht dat ze dood was want ik kon haar niet wakker krijgen :/
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_97043931
Ik kan wel meerdere keren achter elkaar komen.

Met clitoraal een stuk of 3 vrijwel direct achter elkaar, daarna kan er wel doorgegaan worden met lichte stimulatie, maar moet de opbouw opnieuw, het is ook verder niet zo heel spannend, de eerste is het heftigste, de 3de heel flauw, na de opbouw opnieuw is het wel weer even knallen, maar daarna amper nog met gevoel, leuker is net niet komen steeds, dan wordt het een super-orgasme waarvan je bijkans flauwvalt en die erg lang duurt.
Met vaginaal heb ik het einde nog niet opgemerkt, dat wordt 1 grote golfbeweging van orgasme's, zolang er maar niet gestopt wordt en rust genomen wordt kan dat gewoon doorgaan tot ik te moe wordt en echt even op adem moet komen.

Het gaat van een gewoon heftig orgasme over in een golfbeweging waarin ik niet meer echt op aarde ben, dingen vragen waar ik volzinnen op moet antwoorden die ook nog zinnig zijn zit er dan niet meer in zeg maar ;)
Maar ik hou wel van dat "trance"gevoel, dat zoek ik eigenlijk wel vaak in seks, of dat nu gewone seks is, tantra achtige seks of bdsm, het is waar subspace van gemaakt is, waar de tantrische trance van gemaakt is, ik vind dat verslavend lekker.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_97044031
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:33 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb me vriendin in keer 5 keer laten klaar komen. Ze wil daarna meteen in slaap, ik dacht dat ze dood was want ik kon haar niet wakker krijgen :/
Grinnik, ik wil ook altijd het liefste omdraaien en gelijk slapen daarna.
Wel apart, man, wil je nog wat kletsen of tv kijken, ik, murmel murmel, nee wil slapen!

Dan dwarrel je zo lekker als een blaadje in de wind nog rond en van daaruit in slaap, heerlijk!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:00:11 #23
168007 Chulaa
pi_97044613
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Grinnik, ik wil ook altijd het liefste omdraaien en gelijk slapen daarna.
Wel apart, man, wil je nog wat kletsen of tv kijken, ik, murmel murmel, nee wil slapen!

Dan dwarrel je zo lekker als een blaadje in de wind nog rond en van daaruit in slaap, heerlijk!
lol ik heb het tegenovergestelde. daarna heb ik enorm energie en ben ik wakker :* :9
-From Belgium
pi_97045342
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef Chulaa het volgende:

[..]

lol ik heb het tegenovergestelde. daarna heb ik enorm energie en ben ik wakker :* :9
Na een enkel orgasme veel energie, na trance, ik wil niet weg uit trance, verruil trance gevoel voor slaap.
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:16:53 #25
168007 Chulaa
pi_97045556
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Na een enkel orgasme veel energie, na trance, ik wil niet weg uit trance, verruil trance gevoel voor slaap.
zo'n trance vind ik maar eng. ben je bekent met subspace?
-From Belgium
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:22:30 #26
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97045910
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef Chulaa het volgende:

[..]

Ja zo was me ex ook jesus wat irritant soms. Als een man klaar komt is hij lekker moe :P Ik zoek ook een chick die ook moe is na de seks :P
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_97046034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:22 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Ja zo was me ex ook jesus wat irritant soms. Als een man klaar komt is hij lekker moe :P Ik zoek ook een chick die ook moe is na de seks :P
Niet voordat ze me schoongelikt heeft en we geknuffeld hebben.
pi_97046248
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Chulaa het volgende:

[..]

zo'n trance vind ik maar eng. ben je bekent met subspace?
Jah....en ook met de tantrische trance die je kan krijgen, ik ben een beetje een genotstrancefreak ;)
Maar ook in het gewone leven hou ik ervan om op zijn tijd even los van mezelf te zijn, in tijden van onrust maak ik dan ook gaarne gebruik van zo diep mogelijke meditatie's e.d., is een andere vorm van trance, maar ook die ervaar ik als zeer prettig.
pi_97060418
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 17:44 schreef Chulaa het volgende:
geloof ik niks van. :')
Da's jouw beperking.
quote:
bij vrouwen kan het numb worden
Wat is dat "het" waar iedereen het over heeft? Je hele lichaam? Mijn ex kwam klaar als ik haar tepels stimuleerde. Laat die tepels lekker numb worden, meer dan genoeg lichaam over wat nog niet numb is.....

Het feit dat nog nooit iemand haar dat had uitgelegd deed haar stellen dat ze niet meerdere keren klaar kon komen.
quote:
en ik weet dat want ik ben een vrouw en mijn partner is een vrouw en ik heb er meerdere gehad.
Nou, ga lekker aan het experimenteren zou ik zeggen... Er is meer lichaam dan alleen "nether regions".
quote:
dus het is echt onzin om te zeggen dat iedereen dat kan want dat is gewoon niet zo.
Dat zul je mij ook nooit horen zeggen. Zeker aangezien het bij mij na het klaarkomen écht gedaan is (urrr... ja, ik ben wel een man maar oké), ga ik niet beweren dat alle vrouwen multi-orgastisch moeten zijn. Ik ga wel beweren dat er vrouwen zijn die niet weten dat ze het kunnen simpelweg omdat nog nooit iemand ze genoeg aandacht gegeven heeft daarvoor.
pi_97060943
(man)

Mijn ervering is dat meerdere orgasmes bij somige vrouwen echt geweldig kunnen zijn.
terwijl het bij andere totaal niet werkt.

Ik denk dat afstemming met je (bed ) partner in deze erg belangrijk is.
Bij somige vrouwen is de klit / g-spot gewoon te gevoelig naar dat ze een keer gekomen zijn.
Dan door gaan met stimuleren word eerder verveld dan fijn voor haar.

Genoeg aandacht is in mijn ogen gewoon het goed luisteren / aanvoelen van je (bed) partner
( geef vertrouwen en help, haar grenzen te verleggen, als ze dat wil
en respecteer het ook als iets voor haar niet fijn voelt. )
pi_97067413
Een ex van mij kon zeer hevig klaarkomen, eerste keer schrok ik me dood. ze trilde helemaal en kon moeilijk uit haar woorden komen...
Leek of bij elke aanraking ze opnieuw klaarkwam... Dit duurde een minuutje of 2. daarna zakte het gevoel af en konden we verder waarna ze elke keer binnen 1-2 minuten wel weer klaar kwam..

De opbouw duurde altijd wel vrij lang, maar als ze eenmaal kwam bleef het maar komen..
Ze genoot er echt van en verloor echt alle controle tijdens het orgasme.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:00:51 #32
37769 erodome
Zweefteef
pi_97068814
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 01:33 schreef nimex het volgende:
(man)

Mijn ervering is dat meerdere orgasmes bij somige vrouwen echt geweldig kunnen zijn.
terwijl het bij andere totaal niet werkt.

Ik denk dat afstemming met je (bed ) partner in deze erg belangrijk is.
Bij somige vrouwen is de klit / g-spot gewoon te gevoelig naar dat ze een keer gekomen zijn.
Dan door gaan met stimuleren word eerder verveld dan fijn voor haar.

Genoeg aandacht is in mijn ogen gewoon het goed luisteren / aanvoelen van je (bed) partner
( geef vertrouwen en help, haar grenzen te verleggen, als ze dat wil
en respecteer het ook als iets voor haar niet fijn voelt. )
^O^
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:15:23 #33
345542 DEMEAN
Isaiah 32:17
pi_97069348
Ik weet niet of elke vrouw het kan. Mijn ex heel makkelijk.. Ligt er natuurlijk ook aan wat je partner/jij doet, en je mood.. Ik denk wel dat elke vrouw het kan, alleen sommige hebben het niet ondervonden.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:17:26 #34
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_97069421
Theoretisch gezien zou iedere vrouw het moeten kunnen met een normale anatomie.
Maar in de praktijk is dat natuurlijk niet zo, en dat maakt ook niks uit, zolang je geniet van seks aangezien dat het belangrijkste is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:21:02 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_97069547
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:17 schreef snakelady het volgende:
Theoretisch gezien zou iedere vrouw het moeten kunnen met een normale anatomie.
Hoe kom je hierbij?
Theoretisch gezien is de vrouwelijke clitoris namelijk hetzelfde als de mannelijke tepels: biologisch functieloos.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:26:34 #36
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_97069733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij?
Theoretisch gezien is de vrouwelijke clitoris namelijk hetzelfde als de mannelijke tepels: biologisch functieloos.
Ehm nee, de clitoris heeft biologisch gezien zeker wel nut, als een vrouw tegelijk met de man klaarkomt worden de zaadjes van de man sneller door het lichaam vervoerd met meer kans op een succesvolle bevruchting.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:27:22 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_97069771
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ehm nee, de clitoris heeft biologisch gezien zeker wel nut, als een vrouw tegelijk met de man klaarkomt worden de zaadjes van de man sneller door het lichaam vervoerd met meer kans op een succesvolle bevruchting.
Volgens mij is dit wetenschappelijk achterhaald en zorgen de vrouwelijke convulsies er juist voor dat er minder kans op bevruchting is.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:29:37 #38
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_97069836
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij is dit wetenschappelijk achterhaald en zorgen de vrouwelijke convulsies er juist voor dat er minder kans op bevruchting is.
Weet niet waar jij die info vandaan haalt maar dat klopt toch niet, een vrouwelijk orgasme zorgt ervoor dat de baarmoeder zich samentrekt en het zaad richting de eicel stuwt.
Dus niet naar buiten drukt maar juist naar binnen richting de baarmoeder.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:03:40 #39
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_97071100
Mijn vriendin kan naar mijn weten ook vaak achter elkaar klaar komen. Zelfs een paar keer achter elkaar spuitend klaar komen. Ik heb soms ook dagen dat als ik klaar kom ik nog steeds geil ben en meteen door wil. En dan moet ik wel meer moeite doen om klaar te komen maar dat gaat dan wel nog. Ik meen dat een stuk of 3 keer achter elkaar in 5 à 10 min mijn max was... Dus ook zonder pauze gewoon bij het klaar komen even rustiger en er van genieten en dan nertsen keihard door beuken als een malloot :P
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:06:10 #40
37769 erodome
Zweefteef
pi_97071206
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij?
Dat is als je enkel en alleen bij het voortplantingsprinciepe blijft.
Gelukkig is het wat minder simpel dan dat....
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:16:58 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_97071641
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is als je enkel en alleen bij het voortplantingsprinciepe blijft.
Gelukkig is het wat minder simpel dan dat....
Het heeft sowieso, uiteraard, een biologisch en cultureel nut voor de huidige vrouw in de westerse samenleving. Maar volgens mij hebben alle vrouwelijke zoogdieren een clitoris en komt er vrijwel geen eentje klaar tijdens de seks, dus in de evolutie heeft het waarschijnlijk geen nut gehad totaan de mens.

Overigens lees ik inderdaad dat het vrouwelijke orgasme de 'inname' van sperma kan bevorderen, ofschoon dat nog hoogst hypothetisch is (het is nu eenmaal moeilijk te testen, want er komen zo ontzettend veel variabelen bij kijken).
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:26:23 #42
37769 erodome
Zweefteef
pi_97072042
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:16 schreef speknek het volgende:

[..]

Het heeft sowieso, uiteraard, een biologisch en cultureel nut voor de huidige vrouw in de westerse samenleving. Maar volgens mij hebben alle vrouwelijke zoogdieren een clitoris en komt er vrijwel geen eentje klaar tijdens de seks, dus in de evolutie heeft het waarschijnlijk geen nut gehad totaan de mens.

Overigens lees ik inderdaad dat het vrouwelijke orgasme de 'inname' van sperma kan bevorderen, ofschoon dat nog hoogst hypothetisch is (het is nu eenmaal moeilijk te testen, want er komen zo ontzettend veel variabelen bij kijken).
Niet, dan zit je fout...het fijn vinden van geslachtsgemeenschap is erg nuttig voor de voortplanting ;)
Onder invloed van de juiste hormonen natuurlijk, een koe is niet altijd geil en een poezebeest ligt niet altijd te kronkelen voor een kater, maar lust hebben ze zeker als het moment daar is en fijn vinden ze het ook, op hun eigen dierenmanier.
Bonobo's bv zijn net als ons het hele jaar door vruchtbaar, die doen zelfs aan zelfbevrediging.

Het heeft heel veel nut gehad, want als de vrouwtjes het niet leuk vonden was er weinig voortplanting geweest aangezien zij het zijn in de natuur die toestemming moeten geven, zij het vaak zijn die uitdagen tot.

In de menselijke geschiedenis speelt de vrouwelijke seksualiteit een grote rol, of in onderdrukking, of juist niet.
Er bestaan zelfs stevige aanwijzingen dat het holenman die een vrouwtje meesleept naar het hol alles behalve waar is, wat zeg ik, dat idee is iig al fiks achterhaald.
Dat het meer zo was dat de vrouwtjes het met alle mannetjes van de groep deden zodat de mannetjes alle jongen zouden beschermen.

Naast dat het voortplantingsprinciepe niet zo heel best zou werken als vrouwtjes het niet als fijn zouden ervaren zijn er nog andere nuttige zaken aan een orgasme verbonden.
Het verminderd stress op een zeer goede manier, het verbind, het zorgt voor een goede doorbloeding en nog veel meer....
Het is een lichamelijk en sociaal iets en meer dan nuttig biologisch gezien.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:45:03 #43
168007 Chulaa
pi_97091830
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:56 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Da's jouw beperking.

[..]

Wat is dat "het" waar iedereen het over heeft? Je hele lichaam? Mijn ex kwam klaar als ik haar tepels stimuleerde. Laat die tepels lekker numb worden, meer dan genoeg lichaam over wat nog niet numb is.....

Het feit dat nog nooit iemand haar dat had uitgelegd deed haar stellen dat ze niet meerdere keren klaar kon komen.

[..]

Nou, ga lekker aan het experimenteren zou ik zeggen... Er is meer lichaam dan alleen "nether regions".

[..]

Dat zul je mij ook nooit horen zeggen. Zeker aangezien het bij mij na het klaarkomen écht gedaan is (urrr... ja, ik ben wel een man maar oké), ga ik niet beweren dat alle vrouwen multi-orgastisch moeten zijn. Ik ga wel beweren dat er vrouwen zijn die niet weten dat ze het kunnen simpelweg omdat nog nooit iemand ze genoeg aandacht gegeven heeft daarvoor.
beperking, pardon? -O- ik weer verdorie toch wel hoe ik zelf in elkaar zit en mijn exen ook ..
natuurlijk word niet je hele lichaam numb :')

gaat niet om uitleggen, we hebben dat vaker geprobeerd :s ik heb al genoeg geexperimenteerd hoor :') en we kennen elkaar lichaam maar al te goed.
T klopt gewoon niet dat elke vrouw het kan. en als jij wilt geloven van wel moet je dat lekker doen. maar het is gewoon niet zo klaar.

Mijn vriendin en ik behoren niet in dat vakje met niet genoeg aandacht etc voor elkaar :')
wat ben jij kort door de bocht zeg. :r
-From Belgium
  dinsdag 24 mei 2011 @ 11:51:55 #44
345451 burnbaby
pi_97241580
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet, dan zit je fout...het fijn vinden van geslachtsgemeenschap is erg nuttig voor de voortplanting ;)
Onder invloed van de juiste hormonen natuurlijk, een koe is niet altijd geil en een poezebeest ligt niet altijd te kronkelen voor een kater, maar lust hebben ze zeker als het moment daar is en fijn vinden ze het ook, op hun eigen dierenmanier.
Bonobo's bv zijn net als ons het hele jaar door vruchtbaar, die doen zelfs aan zelfbevrediging.

Het heeft heel veel nut gehad, want als de vrouwtjes het niet leuk vonden was er weinig voortplanting geweest aangezien zij het zijn in de natuur die toestemming moeten geven, zij het vaak zijn die uitdagen tot.

In de menselijke geschiedenis speelt de vrouwelijke seksualiteit een grote rol, of in onderdrukking, of juist niet.
Er bestaan zelfs stevige aanwijzingen dat het holenman die een vrouwtje meesleept naar het hol alles behalve waar is, wat zeg ik, dat idee is iig al fiks achterhaald.
Dat het meer zo was dat de vrouwtjes het met alle mannetjes van de groep deden zodat de mannetjes alle jongen zouden beschermen.

Naast dat het voortplantingsprinciepe niet zo heel best zou werken als vrouwtjes het niet als fijn zouden ervaren zijn er nog andere nuttige zaken aan een orgasme verbonden.
Het verminderd stress op een zeer goede manier, het verbind, het zorgt voor een goede doorbloeding en nog veel meer....
Het is een lichamelijk en sociaal iets en meer dan nuttig biologisch gezien.
Hoe we van meervoudige orgasmes in het onderwerp 'dieren seks' zijn beland, moet nog even tot me doordringen :|W
  dinsdag 24 mei 2011 @ 15:06:13 #45
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_97248111
Ik kan het meerdere keren snel achter elkaar, alleen via g-spot en alleen met een vent met conditie en enigzins weet waar ie mee bezig is. 2 keer komen gaat prima, 3 keer eist wat extra moeite en concentratie, na 5 keer ben ik een paar uur spastisch in mijn benen of zelfs verlamd :')

Ik heb zelf behoorlijk goede controle over klaarkomen. Als ik niet wil komen gebeurt het niet (bijna iedereen kan dat wel lijkt me) en als ik echt in de mood ben lukt het prima een paar keer achter elkaar.

Meerdere keren sex verspreid over een dag waarin in elke keer meerdere keren (meer dan 3x) kom zorgt er wel voor dat ik de dagen erna niet in de buurt hoef te komen van mijn edele delen :P
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_97303058
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef erodome het volgende:
leuker is net niet komen steeds, dan wordt het een super-orgasme waarvan je bijkans flauwvalt en die erg lang duurt.
Als je dat als man doet, kan je uiteindelijk het plafond witten vanuit je bed :D Ik heb er alleen vaak het geduld niet voor, of het gaat mis en je komt net voorbij dat 'point-of-no-return' en dan heb je het slechtste orgasme ooit :')
pi_97313200
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:03 schreef Henno het volgende:

[..]

Als je dat als man doet, kan je uiteindelijk het plafond witten vanuit je bed :D Ik heb er alleen vaak het geduld niet voor, of het gaat mis en je komt net voorbij dat 'point-of-no-return' en dan heb je het slechtste orgasme ooit :')
Herkenbaar, er net overheen schieten is echt prut ;)
pi_97315990
Het is inderdaad verschillend per vrouw. De ene komt snel klaar de ander bijna niet.
De ene komt vaak klaar en de ander maar 1 keer.

Meeste wat bij mijn ex is gelukt was 25x in een uur met het voorspel, niet dat daarna nog een naspel was :( kon gelijk het bed verschonen.
pi_97323647
quote:

[..]

Dit, ik kan ook rustig 5 keer op rij komen zonder te stoppen of te pauzeren.
Alleen het is wel een bepaalde truck als het ware. Zou me niks verbazen als het bij vrouwen vergelijkbaar werkt. Dat je het even moet uitvogelen zegmaar voordat het goed wil lukken.
In ieder geval succes!
Ik doe mijn best.
pi_97324885
Bij sommige vrouwen is het mogelijk ze een een soort van orgasme loop te brengen.
waardoor je ze vaak achter elkaar kunt laten komen en soms zelfs meerdere keeren kunt laten squirten.

Vaak is dit gewoon het makkelijkste voor elkaar te krijgen met een sex speeltje en dan doel ik vooral op de Hitachi Magic Wand.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ding tegen de boven kant van haar kutje zetten en evt met je vingers haar g-spot nog stimuleren.

Maar hou er dus heel goed rekening mee dat dingen voor haar op een gegevenmoment gewoon te gevoelig kunnen worden.
Kijk dus wat er mogelijk is en pas het daar op aan.
pi_97454245
Burnbaby, natuurlijk kan elke vrouw en elke man dat. De taoisten wisten dat al duizenden jaren geleden. google maar eens op 'Taoïstische Seksuele Qigong' dan vind je voldoende informatie om verder te komen (;-)) Eigenlijk zou je dit op school moeten leren.
pi_97483941
Ik heb er eigenlijk bijna nooit echt moeite mee..
Na 1 keer klaarkomen laat ik hem soms doorgaan, dan is het in het begin een vervelend gevoel, maar als ik over dat gevoel heen ben kom ik vaker klaar en vaak ook wat heftiger..
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:29:58 #53
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_97581818
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef burnbaby het volgende:
Hello everyone.

Ik heb is een vraag over multiple orgasmes. Want het is zo'n taboe dat elke vrouw dit zou moeten kunnen.
't is me wel eens gelukt, maar dan zit er toch wel even tijd tussen.
Kan echt elke vrouw dit?
Hoe verloopt dit soepeler? Iemand tips, over eigen ervaringen?
Ik heb hier ook geen problemen mee, maar na een aantal keer is het gewoon teveel. You can really have too much of a good thing :D
I hope you guys are ready for some pie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')