abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:00:47 #1
345451 burnbaby
Music made the addict in me
pi_97032336
Hello everyone.

Ik heb is een vraag over multiple orgasmes. Want het is zo'n taboe dat elke vrouw dit zou moeten kunnen.
't is me wel eens gelukt, maar dan zit er toch wel even tijd tussen.
Kan echt elke vrouw dit?
Hoe verloopt dit soepeler? Iemand tips, over eigen ervaringen?
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:03:54 #2
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_97032470
Ervaring ja. kan er meerder in korte tijd hebben en nee dat is niet altijd leuk.
je kan er zelfs van in een soort trance geraken. Waar je angstige gevoelens bij kan krijgen.
ik kan wel een aantal keer achter elkaar, maar het liefs hou ik er dan toch wel een paar minuten tussen. :)
Sommige vrouwen worden ook numb na 1x.. ik denk niet dat elke vrouw dat 'kan' aangezien het bij iedereen anders werkt
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_97032530
ik weet niet of elke vrouw dit kan, maar over het algemeen kunnen vrouwen wel veel vaker en langer doorgaan als mannen. Ik heb ooit een vriendin gehad die in 1 nacht 6 of 7 keer kwam terwijl ik maar 2 keer kwam.

Ik weet niet of het een truc is maar ik denk zelf gewoon als je blijft doorgaan dat je vanzelf meer orgasmes krijgt, ligt aan je staat van geilheid. En als is het niet zo nat meer, beetje glijmiddel kan ook helpen....
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:09:50 #4
168007 Chulaa
pi_97032728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:05 schreef Jurgen1990 het volgende:
ik weet niet of elke vrouw dit kan, maar over het algemeen kunnen vrouwen wel veel vaker en langer doorgaan als mannen. Ik heb ooit een vriendin gehad die in 1 nacht 6 of 7 keer kwam terwijl ik maar 2 keer kwam.

Ik weet niet of het een truc is maar ik denk zelf gewoon als je blijft doorgaan dat je vanzelf meer orgasmes krijgt, ligt aan je staat van geilheid. En als is het niet zo nat meer, beetje glijmiddel kan ook helpen....
hangt niet van je geilheid af hoor. soms dan ben ik ook heel geil maar dan is het gewoon gevoelloos geworden. niks aan te doen. poosje wachten en hop.
maar per nacht is niet multi he. t gaat om in korte tijd vaker te komen
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:13:10 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_97032864
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef burnbaby het volgende:
Kan echt elke vrouw dit?
Nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_97032901
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef Chulaa het volgende:

[..]

hangt niet van je geilheid af hoor. soms dan ben ik ook heel geil maar dan is het gewoon gevoelloos geworden. niks aan te doen. poosje wachten en hop.
aaaaah verkeerd begrepen, dan snap ik de definitie van multiple orgasme niet
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:15:22 #7
168007 Chulaa
pi_97032962
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:14 schreef Jurgen1990 het volgende:

[..]

aaaaah verkeerd begrepen, dan snap ik de definitie van multiple orgasme niet
nou zo heb ik het altijd opgevat :) lijkt me ergens ook wel logisch want als je elke keer een uur wacht ofzo moet je er toch wel weer tegen kunnen lijkt me :9
-From Belgium
pi_97033021
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:15 schreef Chulaa het volgende:

[..]

nou zo heb ik het altijd opgevat :) lijkt me ergens ook wel logisch want als je elke keer een uur wacht ofzo moet je er toch wel weer tegen kunnen lijkt me :9
ik zei niet dat er een uur tussen zat :P (A)
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:20:05 #9
345451 burnbaby
pi_97033157
Het gaat inderdaad niet over orgasmes waar een uur tussen zit. Denk dat elke vrouw dat wel zou kunnen.
Kun je dit trouwens trainen op een of andere manier, of is dit gewoon een questie van ; je kan het of je kan het niet?
pi_97033176
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:09 schreef Chulaa het volgende:
Alles is relatief...... Bij een vrouw wordt het tenminste niet, zoals bij de man, helemaal onmogelijk om door te gaan na het orgasme. Wellicht is "per nacht" niet helemaal juist maar "per sessie" beter...

Ik ben in ieder geval nog nooit een vrouw tegen gekomen die het niet kon. Één van mijn partners beweerde van niet waarop mijn enige antwoord was "Dat zullen we nog wel eens zien!". Ze heeft haar woorden terug genomen.

Overigens ook belangrijk in dit verhaal; vrouwen hebben over het algemeen meerdere methoden om tot orgasme te komen. Dus op de vraag "Hoe verloopt dit soepeler?": Stimulatie verdelen over het hele lichaam en niet alleen op de geslachtsdelen focussen. Dan maakt het ook een stuk minder uit als het wat gevoelloos wordt.
pi_97033223
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:20 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Alles is relatief...... Bij een vrouw wordt het tenminste niet, zoals bij de man, helemaal onmogelijk om door te gaan na het orgasme. Wellicht is "per nacht" niet helemaal juist maar "per sessie" beter...

Ik ben in ieder geval nog nooit een vrouw tegen gekomen die het niet kon. Één van mijn partners beweerde van niet waarop mijn enige antwoord was "Dat zullen we nog wel eens zien!". Ze heeft haar woorden terug genomen.

Overigens ook belangrijk in dit verhaal; vrouwen hebben over het algemeen meerdere methoden om tot orgasme te komen. Dus op de vraag "Hoe verloopt dit soepeler?": Stimulatie verdelen over het hele lichaam en niet alleen op de geslachtsdelen focussen. Dan maakt het ook een stuk minder uit als het wat gevoelloos wordt.
Onmogelijk om door te gaan? Ik kom zelf meestal eerder dan de meid maar ik kan makkelijker doorgaan, op het begin is de penis nog even gevoelig maar kan wel gewoon verder seksen ;) denk dat dat ook gewoon verschillend is per man.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:27:24 #12
345451 burnbaby
pi_97033453
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:21 schreef Jurgen1990 het volgende:

[..]

Onmogelijk om door te gaan? Ik kom zelf meestal eerder dan de meid maar ik kan makkelijker doorgaan, op het begin is de penis nog even gevoelig maar kan wel gewoon verder seksen ;) denk dat dat ook gewoon verschillend is per man.
Kijk dat is nou een vent! ^O^
pi_97033494
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:27 schreef burnbaby het volgende:

[..]

Kijk dat is nou een vent! ^O^
ben gewoon een beest (A)
pi_97033727
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:21 schreef Jurgen1990 het volgende:
Okay, okay, gebruik van blauwe pilletjes daar gelaten uiteraard :P
pi_97033761
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:33 schreef Kumerian het volgende:

[..]

Okay, okay, gebruik van blauwe pilletjes daar gelaten uiteraard :P
Nee hoor, gewoon bier (A) en een goede sexdrive
pi_97035680
Voor sommigen is het daarna gewoon te gevoelig om (ook na even wachten) door te gaan, en nóg wat later 'hoeft het ook niet meer'. Dus nee, ik denk niet dat dit voor iedereen is.
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:44:21 #17
168007 Chulaa
pi_97038843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:20 schreef Kumerian het volgende:

[..]

geloof ik niks van. :') bij vrouwen kan het numb worden, en ik weet dat want ik ben een vrouw en mijn partner is een vrouw en ik heb er meerdere gehad. en als het numb wordt dan kom je dus gewoon niet meer klaar. en dan moet je een tijd wachten tot je wel weer gevoelig bent. en als je toch door gaat kan het vervelend of zelfs pijnlijk zijn. Daarnaast na 2 uur wachten heb k dus echt geen zin meer :') dus het is echt onzin om te zeggen dat iedereen dat kan want dat is gewoon niet zo.
-From Belgium
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:45:33 #18
168007 Chulaa
pi_97038893
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
Voor sommigen is het daarna gewoon te gevoelig om (ook na even wachten) door te gaan, en nóg wat later 'hoeft het ook niet meer'. Dus nee, ik denk niet dat dit voor iedereen is.
^O^
-From Belgium
  donderdag 19 mei 2011 @ 17:46:31 #19
168007 Chulaa
pi_97038925
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:20 schreef burnbaby het volgende:
Het gaat inderdaad niet over orgasmes waar een uur tussen zit. Denk dat elke vrouw dat wel zou kunnen.
Kun je dit trouwens trainen op een of andere manier, of is dit gewoon een questie van ; je kan het of je kan het niet?
de ene keer kan ik het wel de andere niet. ik ken ook iemand die gewoon maar 1 keer en heel soms 2 keer achter elkaar klaar komt. Zij wil daarna opzich ook niet echt meer :)
-From Belgium
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:33:27 #20
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97040629
Ik heb me vriendin in keer 5 keer laten klaar komen. Ze wil daarna meteen in slaap, ik dacht dat ze dood was want ik kon haar niet wakker krijgen :/
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_97043931
Ik kan wel meerdere keren achter elkaar komen.

Met clitoraal een stuk of 3 vrijwel direct achter elkaar, daarna kan er wel doorgegaan worden met lichte stimulatie, maar moet de opbouw opnieuw, het is ook verder niet zo heel spannend, de eerste is het heftigste, de 3de heel flauw, na de opbouw opnieuw is het wel weer even knallen, maar daarna amper nog met gevoel, leuker is net niet komen steeds, dan wordt het een super-orgasme waarvan je bijkans flauwvalt en die erg lang duurt.
Met vaginaal heb ik het einde nog niet opgemerkt, dat wordt 1 grote golfbeweging van orgasme's, zolang er maar niet gestopt wordt en rust genomen wordt kan dat gewoon doorgaan tot ik te moe wordt en echt even op adem moet komen.

Het gaat van een gewoon heftig orgasme over in een golfbeweging waarin ik niet meer echt op aarde ben, dingen vragen waar ik volzinnen op moet antwoorden die ook nog zinnig zijn zit er dan niet meer in zeg maar ;)
Maar ik hou wel van dat "trance"gevoel, dat zoek ik eigenlijk wel vaak in seks, of dat nu gewone seks is, tantra achtige seks of bdsm, het is waar subspace van gemaakt is, waar de tantrische trance van gemaakt is, ik vind dat verslavend lekker.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_97044031
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:33 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb me vriendin in keer 5 keer laten klaar komen. Ze wil daarna meteen in slaap, ik dacht dat ze dood was want ik kon haar niet wakker krijgen :/
Grinnik, ik wil ook altijd het liefste omdraaien en gelijk slapen daarna.
Wel apart, man, wil je nog wat kletsen of tv kijken, ik, murmel murmel, nee wil slapen!

Dan dwarrel je zo lekker als een blaadje in de wind nog rond en van daaruit in slaap, heerlijk!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:00:11 #23
168007 Chulaa
pi_97044613
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Grinnik, ik wil ook altijd het liefste omdraaien en gelijk slapen daarna.
Wel apart, man, wil je nog wat kletsen of tv kijken, ik, murmel murmel, nee wil slapen!

Dan dwarrel je zo lekker als een blaadje in de wind nog rond en van daaruit in slaap, heerlijk!
lol ik heb het tegenovergestelde. daarna heb ik enorm energie en ben ik wakker :* :9
-From Belgium
pi_97045342
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:00 schreef Chulaa het volgende:

[..]

lol ik heb het tegenovergestelde. daarna heb ik enorm energie en ben ik wakker :* :9
Na een enkel orgasme veel energie, na trance, ik wil niet weg uit trance, verruil trance gevoel voor slaap.
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:16:53 #25
168007 Chulaa
pi_97045556
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Na een enkel orgasme veel energie, na trance, ik wil niet weg uit trance, verruil trance gevoel voor slaap.
zo'n trance vind ik maar eng. ben je bekent met subspace?
-From Belgium
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')