abonnement Unibet Coolblue
pi_97341581
Uiteraard slopen wij dat er weer uit, volgens ons is een schrotenplafond mooier en wordt dat de komende jaren weer hip. Dan lopen wij mooi op de trend voor!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_97341702
Heb je ze toch maar weer mooi tuk, JK!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97341711
quote:
9s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Uiteraard slopen wij dat er weer uit, volgens ons is een schrotenplafond mooier en wordt dat de komende jaren weer hip. Dan lopen wij mooi op de trend voor!
Nee nu maak je een geintje.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97341724
Ik wacht gewoon af tot een verlaagd plafond weer cool is.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97342026
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:56 schreef Jarno het volgende:
Ik wacht gewoon af tot een verlaagd plafond weer cool is.
Ik kannie anders :') Plafond is van beton :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97342102
Het zal mij persoonlijk jeuken wat in is. Als ik het mooi vind, blijft het, als ik het lelijk vind, gaat het er uit. Of het moet teveel moeite zijn of teveel geld kosten dan leer ik er mee leven. :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97342131
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef Jarno het volgende:
Het zal mij persoonlijk jeuken wat in is. Als ik het mooi vind, blijft het, als ik het lelijk vind, gaat het er uit. Of het moet teveel moeite zijn of teveel geld kosten dan leer ik er mee leven. :').
Mja wij hebben dit jaar ff genoeg geld in het huis gestopt :') En de spaarcenten gaan ook als een dolle er doorheen met een kleine :')
Volgend project word de badkamer. Dat wil zeggen als we hier blijven wonen :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97342159
Ja, ik probeerde een gebbetje met je uit te halen, T.
We gaan uiteraard kijken hoeveel van het oude plafond we kunnen restaureren/bewaren.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_97342178
Als ik ergens een gemeende en oprechte teringhekel aan heb is het wel klussen. Echt. Ik sla nog geen spijker in de muur als het niet onder doodsbedreiging is. Ik walg van bouwmarkten. Ik. Doe. Het. Niet.

Ik kan weer andere dingen heel goed. :7.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97342218
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:10 schreef Jarno het volgende:
Als ik ergens een gemeende en oprechte teringhekel aan heb is het wel klussen. Echt. Ik sla nog geen spijker in de muur als het niet onder doodsbedreiging is. Ik walg van bouwmarkten. Ik. Doe. Het. Niet.

Ik kan weer andere dingen heel goed. :7.
Ik vind het heerlijk. Alleen het project dat ik wilde doen ging niet door omdat ik zwanger bleek te zijn.
Dus hebben andere het voor me gedaan. (de slaapkamers en de zolder). Volgende kan ik weer zelf O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97342226
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, ik probeerde een gebbetje met je uit te halen, T.
We gaan uiteraard kijken hoeveel van het oude plafond we kunnen restaureren/bewaren.
Ik bennie gek JK!!!!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97342272
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:11 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk. Alleen het project dat ik wilde doen ging niet door omdat ik zwanger bleek te zijn.
Dus hebben andere het voor me gedaan. (de slaapkamers en de zolder). Volgende kan ik weer zelf O+
Veel plezier er mee! :D. Ik zit op de bank dus! Echt ik snap niet wat mensen er aan vinden. :D.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97342364
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Veel plezier er mee! :D. Ik zit op de bank dus! Echt ik snap niet wat mensen er aan vinden. :D.
Mja ik kan er mijn creativiteit in kwijt :) Ik vind het leuk om dingen uit te zoeken. Te maken. En het eind resultaat te zien waar ik trots op kan zijn :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97342441
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:14 schreef Tally het volgende:

[..]

Mja ik kan er mijn creativiteit in kwijt :) Ik vind het leuk om dingen uit te zoeken. Te maken. En het eind resultaat te zien waar ik trots op kan zijn :)
Ik ben ook niet creatief dat scheelt wellicht ook. Maar men, de bende, het gedoe, nooit gaan dingen zoals je wilt, ben je een plankje aan het verven doe je er drie dagen over omdat je eerst moet schuren, grondverven, weer schuren, lakken, hou toch op :').

Ik denk dat J het ook wel naar z'n zin heeft met z'n badkamer nu :P.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97342604
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:16 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik ben ook niet creatief dat scheelt wellicht ook. Maar men, de bende, het gedoe, nooit gaan dingen zoals je wilt, ben je een plankje aan het verven doe je er drie dagen over omdat je eerst moet schuren, grondverven, weer schuren, lakken, hou toch op :').

Ik denk dat J het ook wel naar z'n zin heeft met z'n badkamer nu :P.
J. heeft een heerlijke badkamer nu. Een regendouche! Maar jaloers ben ik niet :P

Mja het gaat nooit zoals je wilt en toch vind ik dat ook wel weer iets hebben. Tenminste als niemand zich er mee bemoeit :(

Maar nu kan ik mijn creativiteit kwijt in een bruiloft. Die van mijn zusje. Die wil volgend jaar trouwen maar het mag niet zo veel geld kosten. Maar ze wil toch een feestje enzo. Dus even rond neuzen en kijken wat ze precies wil :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97342658
Als me zoiets als bij J zou overkomen sta ik dus 5 minuten later met het telefoonboek in m'n handen op zoek naar een loodgieter en bel ik ze op om te zeggen 'ey, fixen, nu' . :D.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97342744
Ja, maar we verdienen niet allemaal bijna de Balkenendenorm zoals jij, J.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_97342773
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:21 schreef Jarno het volgende:
Als me zoiets als bij J zou overkomen sta ik dus 5 minuten later met het telefoonboek in m'n handen op zoek naar een loodgieter en bel ik ze op om te zeggen 'ey, fixen, nu' . :D.
Dan bel ik eerst mijn Pa om te overleggen of ik het kan doen zoals ik in mijn hoofd heb. En dan vragen of hij daarbij kan helpen. Zulke klussen kan je nooit alleen.
En als ik die met A. zou doen dan eindigt dat in een echtscheiding. En we zijn net zo goed onderweg :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97342804
Ohja mijn pa is de eerste hulplijn idd. Misschien toch maar eens bellen om die druppende kraan in de badkamer te fix0ren. Mag wel na een maand of 4, 5 denk ik.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97342898
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:24 schreef Jarno het volgende:
Ohja mijn pa is de eerste hulplijn idd. Misschien toch maar eens bellen om die druppende kraan in de badkamer te fix0ren. Mag wel na een maand of 4, 5 denk ik.
Dat kan ik zelf wel :D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97342939
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:26 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat kan ik zelf wel :D
Als ik het doe kan het riool tot in de straat vervangen worden. :7.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97342982
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als ik het doe kan het riool tot in de straat vervangen worden. :7.
Als het er al een tig jaar ligt is dat ook niet gek hoor 8-)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97343058
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Als het er al een tig jaar ligt is dat ook niet gek hoor 8-)
Ik heb geloof ik 1 x een schilderij oid opgehangen in ons flatje, jaren geleden. Dat kreeg wYPPY een dag later vol in d'r nek toen ze op de bank zat. Sindsdien heb ik een verbod op dat soort dingen.

:7.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_97343148
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:30 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik 1 x een schilderij oid opgehangen in ons flatje, jaren geleden. Dat kreeg wYPPY een dag later vol in d'r nek toen ze op de bank zat. Sindsdien heb ik een verbod op dat soort dingen.

:7.
1 van de eerste keren dat ik bij A. bleef slapen had zijn Pa net behangen en zou hij zelf wel even de klok op hangen. Meneer ging met de boormachine aan de slag en ipv een gaatje maken (wheheheh) ging hij wandelen over het behang en kon zijn Pa dat muurtje eigenlijk op nieuw doen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97343186
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:32 schreef Tally het volgende:

[..]

1 van de eerste keren dat ik bij A. bleef slapen
Geile bende, vertel verder! :o .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')