SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Deze gaat dus gewoon niet passen en is niet de enige 12.5mm schijf die er bestaatquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WTF is dat nou voor onzin ik heb in volledige willekeur over de jaren al VELE 2,5 inch s-ata schijven gekocht en allemaal waren ze even dik (ps3 formaat) ik denk toch echt dat die 12,5mm schijf dan als een andere naam verkocht word..
Ook als ik wat willekeurige 2,5" s-ata schijven zoek in webshops staat nergens de dikte erbij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Nu zie je pas hoe briljant GTA eigenlijk is en Driver gaat wordenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef RingBewoner het volgende:
Vind die auto's nog steeds irritant sturen. Hadden ze in '47 al wel stuurbekrachtiging?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:34 schreef Droopie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef RingBewoner het volgende:
Vind die auto's nog steeds irritant sturen. Hadden ze in '47 al wel stuurbekrachtiging?
http://www.tomshardware.c(...)-mm-9.5-mm,2623.htmlquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze gaat dus gewoon niet passen en is niet de enige 12.5mm schijf die er bestaat
http://tweakers.net/price(...)300-8mb-5400rpm.html
Dat is juist het hele punt van een detective zijn. En een crime scene onderzoeken kost toch niet veel meer dan 10 minuten ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:35 schreef donald_dick het volgende:
Ik vind er geen reet aanik heb de 1ste disc uitgespeeld, maar om nou steeds centimeter voor centimeter het hele gebied te doorzoeken voordat ik verder kan met het spel, dat haalt de gehele snelheid eruit.
Tevens zijn de hand tot hand gevechten erg slecht uitgewerkt. Weet iemand trouwens hoe je je partner kan laten rijden?
Euhm, ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Special edition of de normale? Morgen na het werk maar weer eens even richting Retail Park rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Help !
The fallen IdolAls je dat niet lukt dan kan je beter maar stoppen met het spel, je gaat het dan nog heeeeel moeilijk krijgen want er staat precies in het scherm wat je moet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Help !
The fallen IdolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |