abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97029005
Ik gebruik deze altijd, werkt perfect voor mijn iets langere haar om dit strak in model te houden. Ik kocht dit tot sindskort altijd bij de kapper, maar die heeft het eruit gehaald ;(. Kent iemand van jullie een winkel waar dit te koop is of een product wat erop lijkt? Het is een soort hars ofzo. Ik heb het nog nergens gezien, alleen online webshops.

pi_97029130
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:30 schreef boskameel het volgende:
Ik gebruik deze altijd, werkt perfect voor mijn iets langere haar om dit strak in model te houden. Ik kocht dit tot sindskort altijd bij de kapper, maar die heeft het eruit gehaald ;(. Kent iemand van jullie een winkel waar dit te koop is of een product wat erop lijkt? Het is een soort hars ofzo. Ik heb het nog nergens gezien, alleen online webshops.

[ afbeelding ]
Grote kans dat ze het bij de DA verkopen.
pi_97050337
Waarom koop je het niet gewoon online?
Waarom niet?
pi_97053447
HairZone verkoopt Wella. Ik heb alleen geen idee of er een winkel bij jou in de buurt zit en of ze dit specifieke product verkopen.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_97154829
Wella Sculp Force:

Bij je lokale BrainWash. (Trouwens deze maand in de aanbieding voor een tientje)
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
pi_97163445
Had t vorige week bij de brainwash gevraagd en ze hebben toen inderdaad deze meegegeven aan me, maar die is lang niet zo sterk als flexir. Volgende week ff naar arnhem dus. Thanks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')