quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
En had ie allang begrepen dat ie beter naar Lowlands kan gaan
Uberhaupt The Boss nog willen zien anno de jaren '00 en verderquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:02 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Naar Pinkpop moeten om The Boss te zien
Lowlands-topics horen zonder titelquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goeie vræg!
Misschien omdat kiezen lastig is.
Aii.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lowlands-topics horen zonder titel
Sowieso horen alleen Roellio en ik de topics te openen
Nieuw levensdoel: Zelf een nieuw Lowlands-topic openenquote:Sowieso horen alleen Roellio en ik de topics te openen
Hij lijkt op die acteur van de oldskool (eerste ekte) power rangersquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Blue Truth single een stuk minder dan de youtube versie. -1. Zijn geile kop maakt een hoop goed echter.
Gelukkig verschillen smaken, geef mij maar op zo'n festival maar wat minder bekende artiesten dan gasten zoals ome bruce, daar ontstaan de echte feestjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
Lowlands is voor wananbee's. Als oude PinkPop veteraan kan ik zeggen dat ik The Boss en andere muziekgrootheden live daar heb zien optreden.
Lowlands.... teeniebobbers die willen groot doen met surrogaat A artiesten
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:51 schreef theodoor9 het volgende:
Within Temptation speelt op zaterdag 20 augustus, volgens de eigen website. Weet ik mooi dat ik dan een andere band kan bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |