YouTube is oneindig populair bij basisschooljeugd. Ik ken veel leerlingen die hun informatie zelfs eerder op YT zoeken dan op Google. Met soms verrassend goede resultaten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:31 schreef speknek het volgende:
Kolere, in die lijst wil je toch niet staan.
(Sterrenstof wel een heel leuk liedje)
YouTube is in de hele wereld de nummer 2 of 3 site. Behalve in China. Daar is tudou.com de grote speler. Een broertje van youtube.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
YouTube is oneindig populair bij basisschooljeugd. Ik ken veel leerlingen die hun informatie zelfs eerder op YT zoeken dan op Google. Met soms verrassend goede resultaten.
Die populariteit beïnvloed dit soort lintjes wel, omdat ze ook nog eens veel vrije tijd hebben.
Afgaande op deze lijst lijkt me dat de populairste filmpjes op YT daar wel degelijk door bepaald worden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:53 schreef Metaan het volgende:
[..]
YouTube is in de hele wereld de nummer 2 of 3 site. Behalve in China. Daar is tudou.com de grote speler. Een broertje van youtube.
Het zal toch niet alleen door de basisschool jeugd komen?
Hebben Nick en Simon (de enige blanken in de lijst) fans onder de 45 dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afgaande op deze lijst lijkt me dat de populairste filmpjes op YT daar wel degelijk door bepaald worden.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:28 schreef Metaan het volgende:
Unieke prestatie van de Jeugd van Tegenwoordig! In zes maanden tijd de eeuwige NL top tien in met en dikke zes miljoen views. En het einde lijkt nog niet in zicht....
De Jeugd Van Tegenwoordig - Sterrenstof (6334261)
Ze tellen dan ook alle uploads van 'Sterrenstof' bij elkaar op.quote:
jij bent daar echt door geobsedeerd, he? Het gaat namelijk altijd over de clicks die een nummer op youtube heeft. Heel Amsterdam Zuidoost doet niet anders dan al die bagger aanklikken, evenals Rotterdam Zuid op de blackberry.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:23 schreef Metaan het volgende:
[..]
Die lijst houdt per uur (?) bij hoeveel joetoep-klikjes een bepaald nummer verzameld.
En de rest van Nederland kan geen blackberry betalen of stelen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:31 schreef Tokus het volgende:
[..]
jij bent daar echt door geobsedeerd, he? Het gaat namelijk altijd over de clicks die een nummer op youtube heeft. Heel Amsterdam Zuidoost doet niet anders dan al die bagger aanklikken, evenals Rotterdam Zuid op de blackberry.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |