Gelukkig ben je een vrouw! Die zijn over het algemeen niet zo snugger. Daarvoor zijn ze ook niet gebouwdquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:23 schreef MissVanity het volgende:
Hahaha! Ik doe mijn best. Maar ik kan het gewoon niet verbergen
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:22 schreef MissVanity het volgende:
Hallo allemaal,
Ik wil even klagen over mijn IQ. Het is niet zo hoog. Maar het ergste is nog: ik weet dat zelf.
Dus ik voel me dom! BAH! Hoe hoog is jullie IQ?
Mijn IQ blijft hangen op 100.
De hamvraag is: Zie je er goed uit?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:30 schreef MissVanity het volgende:
Ach, zonder domme mensen is het leven ook maar saai.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:27 schreef captainkid het volgende:
Heb je de test wel op je eigen niveau gedaan?
Want iemand van het LBO die een test doet voor mensen van de HAVO zal altijd te laag scoren.
Dat hangt echt niet alleen van je IQ af hoor..quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb een HAVO diploma. Heb een paar testen online gedaan. Zal ook wel niet helemaal kloppen.
Maar ik baal gewoon. Want ik wilde astronoom worden. Dat wordt dus niks...
Ik ben vast te dom om jouw taalgebruik te snappen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:29 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ah eindelijk eens een topic waar ik eens lekker ongegeneerd met mijn IQ kan patsen, mijn eerste IQ test gaf een score van tussen de 119 en 139 en werd ik door de psychiater hoogbegaafd genoemd, ook was het omdat het een afdeling met mensen met schizofrenie betrof die gemiddeld 10 punten lager dan gemiddeld scoren ook de hoogste score ooit genoteerd.
Brol...quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb een HAVO diploma. Heb een paar testen online gedaan. Zal ook wel niet helemaal kloppen.
Sterrenkunde wordt ook alleen gegeven op universiteiten dus dan moet je nog wel iets meer halen dan havoquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:41 schreef MissVanity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |