Volgende topic ff openen vanuit het vorige topic, zodat ie in de reeks blijft staanquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef tliciouz het volgende:
Ja die prutser weet niet hoe hij een topic moet openen.
quote:
Kan niet. Vrouwen poepen niet.quote:
Uhh, max 1 persoon, stahoogte 1.90 en waar is de slaapkamer?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:15 schreef tliciouz het volgende:
Misschien word dit mijn nieuwe plekje.
http://link.marktplaats.nl/450548177
We mogen met z'n 2e. Ik ben 1.65 en mijn vriend 1,85 en alles is in 1. Is een voorlopige woning tot we een appartement hebben in Nijmegen. Misschien ziet dit er voor jullie klein uit maar we doen nu alles op een kamer van 4 bij 5 dus alles is beter dan dit ..quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Uhh, max 1 persoon, stahoogte 1.90 en waar is de slaapkamer?
60 m2, 2 kamers. Voor dat geld zou ik dat ook doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
We mogen met z'n 2e. Ik ben 1.65 en mijn vriend 1,85 en alles is in 1. Is een voorlopige woning tot we een appartement hebben in Nijmegen. Misschien ziet dit er voor jullie klein uit maar we doen nu alles op een kamer van 4 bij 5 dus alles is beter dan dit ..
Ja vooral nu we 350 betalen voor dit kuthok.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
60 m2, 2 kamers. Voor dat geld zou ik dat ook doen
Ik ben aan het werk, waarom denk je dat ik zoveel postquote:
Omdat ik je wel op live zag, dan wacht ik op je no homoquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, waarom denk je dat ik zoveel postWordt pas na 11 voor mij
Oh dan staat mijn Xbox nog aan... lief dat je op me wacht hihihihiquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat ik je wel op live zag, dan wacht ik op je no homo
Al die foto's die je van die shit (amazonaws.com ofzo) post kan ik niet zien?quote:
Dan mis je al die shit. Met wat check je?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:09 schreef Parvus het volgende:
[..]
Al die foto's die je van die shit (amazonaws.com ofzo) post kan ik niet zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop