ik heb alleen maar een opleiding gedaan om een terugval te hebben. maar wil liefst wel bij het leger,kan nog altijd in birma proberenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Oke nice nice, ik heb tijdje eraan gedacht om luchtmacht te gaan doen. Luchtgevechtsleider lijkt me zwaar vet, maar uiteindelijk toch maar gaan studeren, veel meer zekerheid.
Ligt ook aan welk lab denk ik..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:58 schreef Bozz187 het volgende:
ohja bzp op een lab werken is focking saai!
triest he.. doe er wat aanquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:08 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik heb net even gelezen daar. Wat een gedrocht van een topic is dat geworden.
that is not how it works.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Ligt ook aan welk lab denk ik..
lijkt me wel leuk om de hele dag wat chemische reacties te testen etc..
Nee, duidelijk was ook meer een selectieve schets van het gebeuren wat het voor mij zou lijken.quote:
het is voornamelijk "hey kijk ff het gehalt van deze stof", en dan stop je het stofje in een apparaat, wacht 3 tellen en tadaa daar is het gehalte, en dat veelst te vaak per dagquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, duidelijk was ook meer een selectieve schets van het gebeuren wat het voor mij zou lijken.
Maar het is in werkelijkheid zeker interessanter dan wat transport plannen!
[..]
[CoD: BO] [X360/PS3 #59]: Een Bobbanz topic! II
Ik heb 4-5 jaar geleden een beroepskeuzetest gedaan en natuur en scheikunde kwam erg hoog uit de test..quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:40 schreef Bozz187 het volgende:
moet wel zeggen, als je die wereld wel leuk vind gewoon doen enzo, maar ik heb nooit in die wereld willen werken. ben toen alleen die opleiding gaan doen omdat ik goed was met scheikunde op vmbo
uhm je kan natuurlijk ook gewoon op de mbo/hbo beginnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:41 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik heb 4-5 jaar geleden een beroepskeuzetest gedaan en natuur en scheikunde kwam erg hoog uit de test..
Aangezien ik geen VWO Bachelor had, kwam ik nergens in aanmerking
al jaren joh je hebt ook havo ajo-schap, scheelt jaren studerenquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:43 schreef PierreTT het volgende:
Sinds wanneer bestaat er een VWO Bachelor?
Je bent indo dus je kan ook altijd nog in het KNIL.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar een opleiding gedaan om een terugval te hebben. maar wil liefst wel bij het leger,kan nog altijd in birma proberen
Toen wel ja... Heb ooit aangemeld voor thuisstudie Havoquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm je kan natuurlijk ook gewoon op de mbo/hbo beginnen
KNIL=luchtdebielersquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Je bent indo dus je kan ook altijd nog in het KNIL.
nvm las verkeerdquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Toen wel ja... Heb ooit aangemeld voor thuisstudie Havo
Gaf t op na een uur
Het bestaat niet meer. Koninklijk Nederlands-Indisch leger.quote:
Ik ben alleen maar een blok aan je been bij zombies maar vooruit. Ik hoor het wel als er meer mensen mee doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wil zo wel zombies gaan doen als er animo voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |