Heb ik al. Die speelt gewoon chill .mkv af, alleen kan je daar de subs niet selecteren.quote:
Ga die shit niet streamen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
je hebt toch iets van tversity waarmee dat kan?
Hoezo? bij mij gewoon subs..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb ik al. Die speelt gewoon chill .mkv af, alleen kan je daar de subs niet selecteren.
En sowieso kijk ik alles op me xbox. Ga niet steeds switchen.
Sluit dan gewoon laptop met HDMI aan..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:52 schreef KoningStoma het volgende:
je hebt toch iets van tversity waarmee dat kan?
Usb uit xbox halen en in tv zetten en dan weer terug..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo? bij mij gewoon subs..
En je hebt de xbox toch op dezelfde tv
ALs je windows 7 hebt kun je mkv direct streamen via media extender. Geen transcoden nodigquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga die shit niet streamen.
En omzetten van mkv naar wmvhd duurt fckn lang.
UTP kabel in tv en vervolgens nooit meer doen....quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Usb uit xbox halen en in tv zetten en dan weer terug..
Teveel werk.
Ik mis bobbanz wel, hoe gaat het met die jongen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:17 schreef BzP het volgende:
Wilt niemand voor Bobbanz een xbox kopen?
Hij is echt 1337
er is een nieuw "Bobbanz" topic.....quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik mis bobbanz wel, hoe gaat het met die jongen?
files die staan toch op de weg tijdens de spitsuren?quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:06 schreef BzP het volgende:
Damn nu ik erbij stilsta... Ik heb ook usb ingangen op mijn tv...
nooit gedacht om te checken welke files die allemaal kan afspelen
Haha onze pillendraaiende medicijnman.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:58 schreef Bozz187 het volgende:
ohja bzp op een lab werken is focking saai!
jeweetzelluf, maar werken op een lab is em niet voor mij. doe het alleen maar omdat ik er een diploma voor heb dus meer geld krijg dan wanneer ik een andere baan neemquote:Op donderdag 19 mei 2011 18:04 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Haha onze pillendraaiende medicijnman.
Kan je dan niet laten omscholen naar iets leukers?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jeweetzelluf, maar werken op een lab is em niet voor mij. doe het alleen maar omdat ik er een diploma voor heb dus meer geld krijg dan wanneer ik een andere baan neem
Ik heb net even gelezen daar. Wat een gedrocht van een topic is dat geworden.quote:
ja dat wil ik wel maar de regering moest zo nodig 1miljard bezuinigen bij defensiequote:Op donderdag 19 mei 2011 18:07 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Kan je dan niet laten omscholen naar iets leukers?
Landmacht, luchtmacht, korps mariniers of korps commando's?quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja dat wil ik wel maar de regering moest zo nodig 1miljard bezuinigen bij defensie
landmacht oo pantsergeniequote:Op donderdag 19 mei 2011 18:13 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Landmacht, luchtmacht, korps mariniers of korps commando's?
Oke nice nice, ik heb tijdje eraan gedacht om luchtmacht te gaan doen. Luchtgevechtsleider lijkt me zwaar vet, maar uiteindelijk toch maar gaan studeren, veel meer zekerheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop