Ja maar studenten zijn ook dwazen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wordt best veel gebruikt door studenten dus vraag me af hoeveel verschil het maakt.
Weet ik, vond het gewoon een leuke titel. Hihihihihi.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:45 schreef kenserkabouter het volgende:
Michhas zit op mobiel dus kan dat niet, bedacht ik me ook net pas.
[..]
Ja maar studenten zijn ook dwazen.
Ach je bent maar 1x jong dus alles moet je proberenquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:45 schreef kenserkabouter het volgende:
Michhas zit op mobiel dus kan dat niet, bedacht ik me ook net pas.
[..]
Ja maar studenten zijn ook dwazen.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:53 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ach je bent maar 1x jong dus alles moet je proberen
Wist niet hoe die shit moest.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:36 schreef Parvus het volgende:
Heb je wel op 'nieuwe reeks' ofzo geklikt? Hij stond niet bij m'n AT
Dan moet je vaker meedoen met lapohunten, ofnie Sander?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:02 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dan moet je vaker meedoen met lapohunten, ofnie Sander?
Eindelijk de batterij vervangen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:15 schreef dreamzk het volgende:
Wou net mn oude draadloze muis weggooien omdat hij het al een jaar niet doet, doet hij het ineens weerIk wel blij, stuk chiller dan je laptop muis
Nee is zo'n ding dat je op de lader moet zetten, daar heeft hij dus laatste jaar op gestaan en nu werkt ie opeens weerquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Eindelijk de batterij vervangen?
Omdat Pringles hem aanmaakte en niet Michhas volgens mij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:38 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom volg ik hem nou opeens niet automatisch?
inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:38 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom volg ik hem nou opeens niet automatisch?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Parvus het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Commercial Phonehouse 'Motor'
Hoe heet dat nr vanaf 9 sec? Remix van popcorn ofzo? maar welke remix?
Wat ik me nu afvraag he, waarom wil je dit weten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:42 schreef Parvus het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Commercial Phonehouse 'Motor'
Hoe heet dat nr vanaf 9 sec? Remix van popcorn ofzo? maar welke remix?
Ja nee niet die gay teddybear song. Nr op het einde lijkt op popcorn maar is hem niet helemaal, lijkt een soort remix ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Teddy Bear Phonehouse (Full Song)??
Popcorn hoor je op het einde pas.
Geinig deuntjequote:Op donderdag 19 mei 2011 14:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag he, waarom wil je dit weten?
Ja is niet (precies) hetzelfde deuntje mattiequote:Op donderdag 19 mei 2011 14:51 schreef Dr.Pringles het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Popcorn song!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop