Is inderdaad al een keer langsgekomen, vanmijn part mogen zequote:Op donderdag 19 mei 2011 11:00 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
Die drie die nu aan X-Factor meedoen, hoe heten ze ook al weer? Die twee dames en die heer... Adlicious of zo? Ik denk dat je daar best iets leuks mee zou kunnen doen.
Sharon heeft heel duidelijk gezegd op die specifieke vraag dat dat nooit gaat gebeuren. Dus, nee...quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:42 schreef Beardy het volgende:
Er nog eens over nagedacht hebbende; WITHIN TEMPTATION. Serieus. Gewoon doen. Die kunnen laagdrempelig genoeg voor het typisch TROS publiek, met behoud van kwaliteit én hun eigen fans die weten wat deze band in huis heeft. TOP. Punt. Einde discussie.
( willen? Niks te willen! Moeten! WT of .... niks. Dat zou trouwens ook niet verkeerd zijn <gnif gnif> En al beroemd zijn MAAKT NIET UIT, bekende acts er - meermaals - heen sturen mag gewoon klaarblijkelijk. Deed Duitsland geloof ik dit keer toch weer (deelneemster die de vorige keer won er heen)? )
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:31 schreef Beardy het volgende:
MOOI WARK. Want streekproduct werkten IN DE BLOTE KONT is gewoon een topnummer (iedereen kan het meebrullen! Heerlijk!)
....
http://www.mooiwark.nl/2010/?page=11&item_id=266quote:dinsdag 17 mei 2011
Afgelopen weekend hebben we besloten dat wij ons beschikbaar stellen voor het Eurovisie Songfestival voor 2012, in Azerbeidzjan. Door de overweldigende reacties via mail en tweets van fans. Maar ook dat mensen massaal bij Radio NL en Sterren.nl als suggestie Mooi Wark hebben aangedragen, heeft ons dit doen besluiten. Lordi is het een aantal jaren geleden ook gelukt, waarom Mooi Wark dan niet? En als jullie ons daar willen hebben? Dan gaan wij ons best ervoor doen……(wordt vervolgd
Wat imo erg jammer is.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:46 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Sharon heeft heel duidelijk gezegd op die specifieke vraag dat dat nooit gaat gebeuren. Dus, nee...
Lijkt me dan wel weer een goed alternatief. Dan moet de TROS alleen niet per se Thomas Berge of iets dergelijks willen sturen, want dat mengt natuurlijk niet lekker.quote:Toch sluit Den Adel een inbreng van haar metalband niet helemaal uit. "Ik zou het erg leuk vinden om iets voor een artiest te schrijven. We schrijven wel meer liedjes en denken in die zin out of the box van wat we zelf doen."
Omdat Lordi heel wat opvallender, spectaculairder en spraakmakender was dan deze gasten.quote:Lordi is het een aantal jaren geleden ook gelukt, waarom Mooi Wark dan niet?
quote:Mooi Wark wil naar het songfestival
GRONINGEN - "Slechter dan dit jaar kan het niet worden", zegt bassist William Bossong. Daarom wil hij met zijn band Mooi Wark namens Nederland meedoen aan het eerstvolgende songfestival in Azerbeidzjan. Met een heus boerenrockfeestnummer. "Desnoods treden we op in de blote kont, als het maar gek is. Want dat is ons motto: doe maar gek, dan ben je al gewoon genoeg."
We moeten volgens hem ophouden met het inzenden van serieuze liedjes. Die maken geen schijn van kans meer. "Een malloot met een Kabouter Plop-muts op die met een trompet staat te zwaaien, komt verder dan 3JS. Ik bedoel maar."
Mooi Warkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:51 schreef Pino112 het volgende:
Jaaaa!
http://m.dvhn.nl/nieuws/g(...)aar-het-songfestival
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:00 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
Die drie die nu aan X-Factor meedoen, hoe heten ze ook al weer? Die twee dames en die heer... Adlicious of zo? Ik denk dat je daar best iets leuks mee zou kunnen doen.
Ja Delain, maar bestaan die nog?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat Lordi heel wat opvallender, spectaculairder en spraakmakender was dan deze gasten.
Zie ik persoonlijk liever zo iets gaan, als we het dan toch op rock gaan gooien.
Die bestaan zeker nog.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja Delain, maar bestaan die nog?Within Temptation wil toch een lied schrijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |