Nee, ik denk dat Ben Saunders gigantisch af zal gaan. Hij past totáál niet bij het Songfestival.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol Guus Meeuwis authentiek...
Wat artiesten die zeker kunnen scoren:
- Boris van Idols
- Ben Saunders
Ben Saunders zal zeker de aandacht trekken, maar dat is op zich niet voldoende. Hij heeft wel een uitstraling die opgemerkt wordt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Ben Saunders gigantisch af zal gaan. Hij past totáál niet bij het Songfestival.
Je kunt van Guus Meeuwis zeggen wat je wilt. Maar hij heeft een geheel eigen stijl die al jaren en jaren stabiel is. Hij blijft gewoon heel erg zichzelf. Maar.. ik denk niet dat het wat is voor het Songfestival hoor. Daarvoor is het toch te onopvallend en te gewoon.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol Guus Meeuwis authentiek...
Wat artiesten die zeker kunnen scoren:
- Boris van Idols
- Ben Saunders
Ben je bij de TROS al ervaringsdeskundige als je een keer hebt meegedaan aan het NSF?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:24 schreef Bundesrepublik het volgende:
Als ervaringsdeskundige snapt hij niet veel van de kritiek op de podiumprestaties van de 3JS, die vorige maand in de halve finale als allerlaatsten eindigden.
Heeft hij überhaupt de afgelopen jaren wel eens naar het ESF gekeken?quote:"Een liedje is toch je uitstraling? Het is een songfestival en toch geen circusfestival? Van de 3JS mag je niet verwachten dat ze een Toppers-pak aantrekken."
Met die logica (past het bij het songfestival) is het de laatste jaren wel steeds fout gegaan. Ik zou het met Ben Saunders wel aandurven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Ben Saunders gigantisch af zal gaan. Hij past totáál niet bij het Songfestival.
Hij bedoelt denk ik dat als je een artiest 'kiest' die moet gaan, dat die artiest gewoon zichzelf moet kunnen blijven. Daarom zegt hij ook dat de Jees niet ineens in glitterpakjes a la de Toppers gaan staan. Kortom, dan had men de 3Js sowieso niet moeten sturen. Op het optreden zelf was niet zo heel veel aan te merken omdat de 3Js nou eenmaal zo zijnquote:Op maandag 6 juni 2011 20:10 schreef Injetta het volgende:
Als hij niet snapt wat de kritiek is op de 3 J's. Dan houd ik me hart vast als hij zelf gaat, want dan snapt hij dus ook het songfestival niet.
Dat is een ander potje.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:14 schreef Boldface het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoeveel budget de NOS heeft voor de dagelijkse live-uitzendingen tijdens de Tour De France.
NSF/ESF moet uit hetzelfde potje komen als ander TROS amusement en tja.. Ledenreizen naar de sneeuw met fransje b. en muziekfeesten op het plein, daar kun je natuurlijk niet op bezuinigenquote:
En dan die Disney-knuffels van Wibi in het achtergrondkoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wibi Soerjadi met een zangeres.
Auditie organiseren om een zangeres te zoeken.
En een aantal componisten erbij zoeken voor een paar goede liedjes.
Katrien, Oma Duck & Juffrouw Eugenia in het achtergrondkoor.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan die Disney-knuffels van Wibi in het achtergrondkoor
Ja....... dat lijkt me nu echt een wereldklapper........quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dan die Disney-knuffels van Wibi in het achtergrondkoor
Wieb mag van mij best gaan, maar het gaat in de eerste plaats om een goed liedje. Het is al een hele kunst om dat te maken, en als je dat dan hebt (en dan kom je in het gunstigste geval op iets uit als Italië dit jaar), moet het nog goedgekeurd worden door de deskundige jury.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wibi Soerjadi met een zangeres.
Auditie organiseren om een zangeres te zoeken.
En een aantal componisten erbij zoeken voor een paar goede liedjes.
De kans is, zoals het er nu naar uitziet, gigantisch dat het weer een goed bedoeld, maar amateuristisch geheel wordt. Enerzijds een artiest, die het optreden even tussen een paar andere schnabbels erbij doet. Anderzijds de organisatie die geen geld heeft en een gebrek aan organisatietalent. Dan krijg je dus, zoals dit jaar, dat iedereen een leuke act en achtergrond heeft bedacht, en dat de 3J's pas in de bus naar de repetitie samen met 1 of andere onduidelijke huppelkut gaan nadenken over de inrichting van het podium.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien moeten we ophouden met namen noemen. Doen ze in andere landen ook niet. Daar vullen ze eerst een procedure in. Ze kondigen aan op welke manier de selectiewedstrijden worden gehouden en wat daarvoor de regels zijn. Pas daarna komen artiesten in beeld.
In Nederland slaan we die stap doodleuk over, broedt de TROS-directeur deze zomer op een ei, totdat hij ergens in het najaar 'eureka' kraait en dan wordt er iets uit de hoge hoed getoverd waar we ons dan angstvallig aan vastklampen... - Zo gaat het nu al jaren.
Andere landen zijn alweer volop met 2012 bezig; in Nederland komen we niet verder dan wat amateuristisch gestuntel, cynisme en gekonkel. Het contrast is bijzonder groot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |