SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klinkt al FUCKING awesome!
Ik ben het met je eens! En terraria kost maar 10 euro op steam !
Dan heb je de singleplayer en de multiplayer. Een deticated server komt later nog.
De trailer:
Wat screenshots:
Een doorsnede van een stuk map (even het zwarte vierkantje wegdenken)
Dit is even een snelle startpost, vol met googletranslate & spellingsfouten. Mij graag helpen met deze eruit te halen aub.
[ Bericht 0% gewijzigd door AwesomeSauce op 19-05-2011 09:51:04 ]leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
Maar je wereld reset wel iedere keer, toch?quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef AwesomeSauce het volgende:
Online vindt ik nu zelf het leukste, mits je leuke mensen om mee te spelen.
Wat ik ook een toffe functie vind is dat je je equipment naar elke server toe neemt.
Dus je hoeft niet net als bij minecraft overnieuw te beginnen.
Gaat niet werken, ik wacht namelijk nog op kopen als er nog wat updates komen in het MP gedeelte.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:48 schreef Chuckster het volgende:
Heeft Fok al een eigen Terraria multiplayer server?
World Viewersquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:33 schreef Chrizs het volgende:
Ik vind het een erg leuk spel en op moment iets leuker dan Minecraft, dat komt voornamelijk omdat je meer te doen hebt in Terraria
Dit is mijn world.
[ http://img695.imageshack.us/img695/3597/world22.png (copy/paste deze link) ]
Het is een kleine map, al vind ik de kleine maps nog behoorlijk groot.
maar anders kom je nooit echt ver denk, alleen maar omdat je anders letterlijk uuuuuuren bezig ben (heb mn eerste world op die manier gedaan)quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:19 schreef Enjoirobbin het volgende:
[..]
World Viewers![]()
Ik vind het cheaten en haalt de lol van alles zelf ontdekken er totaal af.
Ik heb het ook maar een keer gebruikt om te kijken hoe het werktequote:Op woensdag 25 mei 2011 11:19 schreef Enjoirobbin het volgende:
[..]
World Viewers![]()
Ik vind het cheaten en haalt de lol van alles zelf ontdekken er totaal af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |