Ilse krijgt ook nog niet altijd bijvoeding hoor. Alleen het avond eten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het verbaasde mij ook dat ze zeiden dat ze weinig bijvoeding krijgt. Ik heb maar niet verteld dat ze soms alleen maar 4 flessen krijgt of maar 1x bijvoeding #slechte moeder#
Klinkt goed, al ben ik niet zo van zaad.. Maar bakkerbrood is altijd zo schandalig duur. Ik ga geen 3 euro voor een brood betalen, gewoon omdat je brood bij de liddl hebt voor 39 cent. Het is gewoon belachelijk. Ik haal gewoon brood bij de jumbo... Alles voor een hele week en vries de zooi in.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dito
maar ik ga morgen zo'n brood van de bakker halen, t is volkoren en met pompoen en zonnebloempitjes enzo, aldus mijn buuft zag er goed uit iig.
schijnt te lastig verteren te zijn nog geloof ik, too much voor die darmpjes, gewoon bruin brood was beter. Ik weet niet meer waar ik dat nou lasquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:09 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik hoorde op het kdv dat kindjes onder het jaar geen volkoren mogen. Dat was nieuw voor me.
ik weet nog wel dat ik er in het begin bijna niet aan toe kwam en heel vaak dacht ik aan het eind van de dag.. shit, geen fruit gegeven.. Kwam omdat het nog niet in mijn 'systeem'zat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:05 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het verbaasde mij ook dat ze zeiden dat ze weinig bijvoeding krijgt. Ik heb maar niet verteld dat ze soms alleen maar 4 flessen krijgt of maar 1x bijvoeding #slechte moeder#
door shampoos enzo kan berg juist erger worden dacht ik. Tess heeft ondertussen aardig wat haar maar ik was haar haren 1x per 2 weken met shampoo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat gebruiken jullie voor de haartjes? De berg van Puck lijkt erger te worden door Zwitsal goedemorgen lotion en ik weet ook niet zo goed of shampoo nou handig is met die berg. Maar ik vind het net wat frisser ruiken als ik bijvoorbeeld die lotion er een beetje in doe.
Ik bedoel ook meer voor de haartjes in het algemeen hoor. Ik wil niet perse van de berg af. Dat met olie en dan er zachtjes af kammen/schrapen heb ik laatst al gedaan maar het was net zo hard weer terug. Ik vind het wel best. Zal ooit vast vanzelf weg gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:41 schreef Ticootje het volgende:
Berg kun je insmeren met olie, lekker laten zitten en dan zachtjes uitkammen. Shampoo heeft geen effect.
Ja dat maar dan met mijn kinderen en mezelfquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:45 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft het nog steeds. Ik was de haren van jen hooguit 1x per week. Mijn haar was ik 2x per week omdat er zooi in gaat. Leyla dr haar was ik niet.
Jen deed mee aan een onderzoek naar een nieuwe enting. Voordat er op mensen getest wordt ben je al heel ver.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn MP
Tja je kind "proefkonijn" laten zijn een moeilijk keuze. Ik zou het echt niet weten. Maar ik neem aan dat alles goed geceontroleerd wordt. En ze dus geen risico zou lopen
Hahahaha! Goed idee, i love zwitsalquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh en geur! Zo'n geurbuiltje van zwitsal achter het filter van de stofzuiger fixen!
Haha briljant.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:11 schreef Ticootje het volgende:
Oh en geur! Zo'n geurbuiltje van zwitsal achter het filter van de stofzuiger fixen!
Het kan ook met je pinpas. Over ranzig gesproken, een ansichtkaart kun je weggooien.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind berg zo ranzig. Hoe halen jullie dat dan precies weg? Olie haalt hier niks uit. En waarmee kam je de schilfers eruit? Ik heb wel eens gelezen dat je dat met een ansichtkaart kunt doen, maar dat idee staat me tegen om een of andere reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |