SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Nieuw in de (gesealde) doos
-Met aankoopbon en dus garantie
-Richtprijs: 430 euro, laagste prijs op Tweakers: 499,-
-Toestel is af te halen in Kerkrade, verzendkosten voor de koper.
*Ik heb geen zin in prijsgezeik en de opmerkingen over verlengen en los kopen enz. heb ik ook een broertje dood aan, de keuze is gemaakt en niet meer om te draaien...
Waarom zou hij een 2 ruilen voor een 1quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:53 schreef T.O.P het volgende:
Ruilen voor Samsung Galaxy S van Juni 2010?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:56 schreef Sjonnie_ het volgende:
Hoi RD4,
Ik heb je een PM gestuurd met mijn bod en mijn telefoonnummer.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:46 schreef venafok het volgende:
65,- geboden omdat je vrouw hem uit de verpakking heeft gehaald.
quote:-Nieuw in de (gesealde) doos
Voor alle nieuwsgierigen, Sjonnie_ heeft de vraagprijs geboden, morgen heb ik een afspraak...quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:28 schreef Wie-0-Wie het volgende:
Biedingen worden niet toegestaan via pm.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef venafok het volgende:
Doe geen zaken met sjonie hij heeft mij vorige keer opgelicht zodra je met hem afpreekt pakt hij de telefoon en gaat er mee vandoor zonder te betalen kijk dus uit
quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef venafok het volgende:
Doe geen zaken met sjonie hij heeft mij vorige keer opgelicht zodra je met hem afpreekt pakt hij de telefoon en gaat er mee vandoor zonder te betalen kijk dus uit
Sjonnie is:quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef venafok het volgende:
Ik hoop voor je dat we overmorgen geen huilbericht van een of andere ripdeal hoeven te lezen. Ja ik meen het serieus!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:58 schreef RD4 het volgende:
[..]
Voor alle nieuwsgierigen, Sjonnie_ heeft de vraagprijs geboden, morgen heb ik een afspraak...
hahahaquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:13 schreef venafok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |