Van het poepseksen! Nee, onzin, nou ja, niet helemaal, maar er zijn nogal wat situaties waar je, zelfs als man, wel een blaasontsteking van kan oplopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:16 schreef starla het volgende:
De vraag is...hoe komt een jonge gezonde vent aan een blaasontsteking?
Daar moet wel naar gekeken worden, hetzij door de HA, hetzij door de uroloog.
idd had het 2x binnen een maand. Daarna nooit meer last van gehad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:33 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Van het poepseksen! Nee, onzin, nou ja, niet helemaal, maar er zijn nogal wat situaties waar je, zelfs als man, wel een blaasontsteking van kan oplopen.
Nou ik denk dat het te maken heeft met een soa, aangezien er ook gele afscheiding uit mijn penis komt, heb dit ook tegen dokter gezegd en vandaar dat hij mij deze antibiotica voorschreef.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:16 schreef starla het volgende:
Doe gelijk even een HIV-test...quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:52 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het te maken heeft met een soa, aangezien er ook gele afscheiding uit mijn penis komt, heb dit ook tegen dokter gezegd en vandaar dat hij mij deze antibiotica voorschreef.
Vervelende is wel dat ik het gevoel heb dat de pijn ook een beetje naar de lies trekt , iemand bekend hiermee?
Meteen wel afgeleerd om zonder condoom een ONS te neuken pfff
Ja, prima idee maar is dat niet pas na 3 maanden betrouwbaar?quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doe gelijk even een HIV-test...
Nee hoor, eenmalig een blaasontsteking hoef je niet verder te analyseren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:16 schreef starla het volgende:
Hoeft misschien niet, maar ik zou het wel doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:45 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee hoor, eenmalig een blaasontsteking hoef je niet verder te analyseren.
Het is een SOA.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:46 schreef Repeat het volgende:
Overigens; doxy voor een blaasontsteking?
Ja, maar dat komt omdat de boel vertekend wordt door het feit dat de prostaat dan in het proces betrokken wordt, met als gevolg een prostaatonsteking. En deze moet je lang behandelen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:54 schreef Dinus het volgende:
Zover ik weet komt blaasontsteking bij mannen veel minder voor, maar áls je er dan eentje krijgt is het ook meteen veel heviger dan bij een vrouw, en zal het ook langer duren voor het over is.
Sterkte!
Cefotaxim of cipro is ivm resistente stammen (vooral bij homoseksuelen dacht ik) eerste keuze, maar doxy wordt ook nog veel gebruikt. Dekt ook meteen Chlamydia. Zal eens de NHG bekijken wat daar staat, ben niet thuis in soa's gelukkig...quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:02 schreef Repeat het volgende:
Geef je toch zinacef ofzo voor? Uitgaande van Gonorroe?
Klopt, je dekt ook Chlamydia.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:05 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Dat is wel in, maar doxy wordt ook nog veel gebruikt. Dekt ook meteen Chlamydia. Zal eens de NHG bekijken wat daar staat, ben niet thuis in soa's gelukkig...
Dit klinkt zo grappig haha!quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:32 schreef aloe_vera het volgende:
Waarschijnlijk morgen of overmorgen zal de pijn echt minder zijn. Voor nu kun je wat paracetamol nemen en onder de douchestraal gericht op je plasser plassen helpt ook bij branderigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |