kloptquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan aan mij liggen, maar in de TT staat de verkeerde datum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Happel op 19-05-2011 20:46:49 ]
Dat is wel te hopen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Persoonlijk hoop ik op Man United, maar ik zou er geen geld op durven te zetten. 1 ding is iig van te voren al duidelijk... de wedstrijd gaat boeiender dan de Europaleague finale worden
Ja ik had gehoord dat het een harde wedstrijd was.. Ik ga er wel voor zitten 28 meiquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Persoonlijk hoop ik op Man United, maar ik zou er geen geld op durven te zetten. 1 ding is iig van te voren al duidelijk... de wedstrijd gaat boeiender dan de Europaleague finale worden
Ditquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:55 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur wie er wint, normaal vind ik Barcelona een top ploeg, maar het zou zo mooi zijn voor vd Sar
Lukt hem toch niet, moet je kijken wat voor spelers er om Messi heen staan.. Xavi, Iniesta, Villa en de rest..quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:07 schreef densha het volgende:
Tijd voor Rooney om te laten zien dat hij niet onder doet voor Messi.
Al schiet hij er 6 in dan nog doet hij onder.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:07 schreef densha het volgende:
Tijd voor Rooney om te laten zien dat hij niet onder doet voor Messi.
En bij United dan!? Valencia, Park, Giggs, Chicharito...quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:10 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Lukt hem toch niet, moet je kijken wat voor spelers er om Messi heen staan.. Xavi, Iniesta, Villa en de rest..
Ik denk dat van der Sar iets meer de gunfactor heeft. De Champions League als afsluiting is natuurlijk fantastischquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Afellay in de basis begint bij Barcelona... hoopt iedereen dan op een gelijkspel?
Nee. Gun het Van der Sar veel meer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:17 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Afellay in de basis begint bij Barcelona... hoopt iedereen dan op een gelijkspel?
Je kan ook neutraal zijn als je niet voor een van beide teams bent, zoals gisteren alhoewel toen gunde men het Braga omdat Porto zwaar favoriet was.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik denk dat van der Sar iets meer de gunfactor heeft. De Champions League als afsluiting is natuurlijk fantastisch
Ik wist niet dat dat mogelijk was.quote:
Attentie, attentie! De Champions League finale is niet op een dinsdag, ook niet op een woensdag maar op zaterdag!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef Bolter het volgende:
Leuk, alles altijd om dat belachelijk 21.05 en nu begint het ineens wel om 20.45
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |