abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:01:29 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_103768063
We zitten in de topics over dit soort series echt vaak met hetzelfde clubje te kijken, Taz hoort daar uiteraard ook bij.
Spoilers!
pi_103768262
Ja, als je de ene serie kijkt dan kijk je vanzelf de andere in die categorie ook. En dat zijn meestal dan dezelfde mensen ja :)
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:06:58 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_103768443
Gezellig toch ;)
Spoilers!
pi_103768504
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef loezzzje het volgende:
Dank je. Jij ook dan want je kijkt dezelfde series he? :P

Keek je The OC ook? Dat was 1 van mijn favoriete series.
Erg jammer dat die gestopt is na 4 jaar :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_103769473
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Erg jammer dat die gestopt is na 4 jaar :(
Dat heb ik ook nooit echt begrepen. Zo slecht was die serie toch niet?
pi_103770693
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef Devv het volgende:

[..]

Dat heb ik ook nooit echt begrepen. Zo slecht was die serie toch niet?
Volgens mij waren een paar acteurs er wel klaar mee, en er is toen ook een staking geweest, daarom ging seizoen 4 ook zo snel.

En wie weet ook de kijkcijfers ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_103774806
En daarbij was het op FOX, die iets hogere kijkcijfers eist. Normaal lopen de tienerseries op de CW/WB. Kwaliteit was seizoen 3 en 4 ook wel minder wat kijkers kostte.
pi_103776882
Seizoen 1 was idd het beste. 4 vond ik ook het minste, vandaar dat het misschien gecancelled is omdat niemand meer keek. En ze waren ook in college, das meestal ook een dooddoener voor die series. Ik vind 90210 ook echt boring @ the moment. En toch vond ik het bij gilmore girls weer wel kunnen, en rory was best vaak te vinden op yale.
pi_103777727
Ligt er idd aan hoe het verwerkt word in de serie. Gossip Girl is ook minder nu ze van de middelbare school af zijn. One Tree Hill deed het slim met de time jump, en Gilmore Girls..het leek gewoon realistisch. De serie bleef hetzelfde maar veranderde ook maar bleef goed. Dawson's Creek deed het ook prima. Maar vaak is het wel de doodsteek ja.

Leuk filmpje van OTH trouwens : http://www.twitvid.com/D8BUV

Was een event geweest waar de fans afscheid konden nemen van de cast, georganiseerd door cast en crew, etc. Leuk filmpje wel :P Rest komt te staan op de S9 dvd.
pi_103777863
Met Gilmore Girls was het ook alleen Rory van de hoofdpersonen die iets compleet anders ging doen, de rest bleef op zijn plek. In series met een teen ensemble cast moeten ze er altijd voor zorgen dat iedereen op een of andere manier bij elkaar blijft en dat lijkt dan zo geforceerd.
Spoilers!
pi_103778909
Paris zat ook op Yale he, die had ook een hoofdrol. Zelfde met Logan vanaf S5. Bij Gilmore Girls vond ik het juist fijn dat ze Rory veel op Yale lieten zien. In Gossip Girl lopen ze maar wat rond in de stad en lijkt het soms alsof ze helemaal niet studeren. Rory zat zelfs een paar keer echt in een collegezaal ; en ze zat daar op kamers ; gewoon goed gedaan in ieder geval. Ook goed moment gestopt..dat we haar de middelbare school en ook de universteit hebben zien afronden.
pi_103802223
Ja idd, ik vind dat zo raar bij Gossip Girl, lijkt wel alsof ze niet naar school gaan. En Nate heeft alleen maar een middelbaar schooldiploma? Daar zal hij lekker ver mee komen :P

Ik ben trouwens nog steeds boos dat Rory & Logan niet samen eindigde in de series finale :P
pi_103807813
Geheel off-topic, maar ik vond dat Rory bij Jess hoorde :P Maar single was ze ook wel leuk. School en studie heeft bij haar bijna altijd prioriteit gehad, dus ik vond het wel fijn hoe het eindigde voor haar. Single.
pi_103814362
He bah, Jess. Beter dan Dean, maar geen geslaagde vriend voor Rory. Alle meiden moeten een keer een bad boy gehad hebben, gewoon om te testen maar dan houdt het ook op hoor.

Ik snap bij 90210 ook niet wie er nou naar college gaan en wie niet. Naomi en Annie wel, de rest niet geloof ik. Hetzelfde geldt voor Gossip Girl trouwens. Bij One Tree Hill zijn ze ten minste allemaal (?) netjes naar college geweest, dat verklaart nog enigszins die coole carrieres die ze hebben (gehad).
Spoilers!
pi_103815069
Achja als oth weer begint dan gaan we wel weer ontopic :P

Bij 90210 gaan Naomi & Ivy naar dezelfde college. Annie wou naar een andere college maar daar had ze geen geld meer voor dus nou zit ze ineens bij Ivy & Naomi :?

Ik heb echt geen flauw idee wat Silver & Dixon doen. Ade heeft niet eens een highschool diploma dus laat staan een college diploma :P En Liam is eigenaar van een bar en hij is nog niet eens 21 :')

Ja Jess vond ik ook leuk. Idd veel beter dan Dean, die vond ik echt verschrikkelijk, wat een pussy zeg!
pi_103825943
Weet iemand of Peyton haar opwachting zal maken in één van de laatste afleveringen ?

(ik heb ze namelijk wel gemist, die 2 personages)

[ Bericht 26% gewijzigd door Desii op 01-11-2011 12:14:00 ]
pi_103826436
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103826686
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:18 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_103826725
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef loezzzje het volgende:
Achja als oth weer begint dan gaan we wel weer ontopic :P

Bij 90210 gaan Naomi & Ivy naar dezelfde college. Annie wou naar een andere college maar daar had ze geen geld meer voor dus nou zit ze ineens bij Ivy & Naomi :?

Ik heb echt geen flauw idee wat Silver & Dixon doen. Ade heeft niet eens een highschool diploma dus laat staan een college diploma :P En Liam is eigenaar van een bar en hij is nog niet eens 21 :')

Ja Jess vond ik ook leuk. Idd veel beter dan Dean, die vond ik echt verschrikkelijk, wat een pussy zeg!
Silver was nog een tijdje die assistent van Navid en nu werkt ze voor die tegenstander van Teddy's oom ofzo. Erg raar in ieder geval zonder opleiding. En Dixon werkt een beetje aan muziek en denkt dat hij een super topper is.

Ach het is vermakelijk, maar realistisch?
pi_103826821
Stars Hollow was realistischer ;)
Spoilers!
pi_103829394
Haha :P Ook niet bepaald nee ^^
pi_103830878
Geen 1 van die series is realistisch. Kom op, moet je zien wat die meisjes van 16 voor kleren aan hebben en hoe ze praten. Ik moest op mijn 16e verjaardag vragen om een mobiel, niet om een mercedes :')
pi_103865954
Voor degenen die interesse heeft om de episodes titles van seizoen 9 te weten en beetje inhoud, hieronder alle 13 afleveringen in spoiler. Ook een filmpje die gemaakt is bij een evenement een paar dagen terug. De eerste minuut van seizoen 9 is gefilmd. ( niet goede kwaliteit maar goed zichtbaar ) :

SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2011 10:05:20 ]
pi_103867413
Oh jeetje dat moet ik nog een paar keer zien. Ik zag bijna niks :')

Het enige wat ik zag was
SPOILER
pi_103867508
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:55 schreef loezzzje het volgende:
Oh jeetje dat moet ik nog een paar keer zien. Ik zag bijna niks :')

Het enige wat ik zag was
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')