Erg jammer dat die gestopt is na 4 jaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:02 schreef loezzzje het volgende:
Dank je. Jij ook dan want je kijkt dezelfde series he?
Keek je The OC ook? Dat was 1 van mijn favoriete series.
Dat heb ik ook nooit echt begrepen. Zo slecht was die serie toch niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Erg jammer dat die gestopt is na 4 jaar
Volgens mij waren een paar acteurs er wel klaar mee, en er is toen ook een staking geweest, daarom ging seizoen 4 ook zo snel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit echt begrepen. Zo slecht was die serie toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:18 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silver was nog een tijdje die assistent van Navid en nu werkt ze voor die tegenstander van Teddy's oom ofzo. Erg raar in ieder geval zonder opleiding. En Dixon werkt een beetje aan muziek en denkt dat hij een super topper is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:44 schreef loezzzje het volgende:
Achja als oth weer begint dan gaan we wel weer ontopic
Bij 90210 gaan Naomi & Ivy naar dezelfde college. Annie wou naar een andere college maar daar had ze geen geld meer voor dus nou zit ze ineens bij Ivy & Naomi
Ik heb echt geen flauw idee wat Silver & Dixon doen. Ade heeft niet eens een highschool diploma dus laat staan een college diplomaEn Liam is eigenaar van een bar en hij is nog niet eens 21
Ja Jess vond ik ook leuk. Idd veel beter dan Dean, die vond ik echt verschrikkelijk, wat een pussy zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2011 10:05:20 ]
quote:Op woensdag 2 november 2011 10:55 schreef loezzzje het volgende:
Oh jeetje dat moet ik nog een paar keer zien. Ik zag bijna niks
Het enige wat ik zag wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |