abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108045291
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

true

en

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg weer een deja vu met Freaky Friday _O-
pi_108291803
Nou EP7 was het dan zover, en Lucas was er zo'n goeie 10 minuten :')

Verder wel leuke ep, maar ondanks dat Lucas er was, niks speciaals :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_108293308
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou EP7 was het dan zover, en Lucas was er zo'n goeie 10 minuten :')
Dat meen je niet :')

Heb hem al wel gedownload maar kan hem vanmiddag pas kijken.
pi_108293433
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:25 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dat meen je niet :')

Heb hem al wel gedownload maar kan hem vanmiddag pas kijken.
Nja misschien overdrijf ik een beetje, maar lang was ie er iig niet :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_108297116
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja misschien overdrijf ik een beetje, maar lang was ie er iig niet :')
Dat zul je altijd zien. Blazen ze heel hoog van de toren en uiteindelijk is het niets :')
pi_108302615
Leuke afl, en leuk Lucas terug te zien! Veel betere laatste scene nu tussen Haley-Lucas dan die uit seizoen 6. Leuke muziek ook en blij dat Peyton en Sawyer, hoe kort ook, even genoemd werden. En dat ze toch indirect betrokken worden door Jamie en Lydia in huis te nemen :)

Brooke's verhaallijn was ook goed. Wat een creep is die gast zeg!

En die politie agent twist zag ik niet aankomen. Had het pas door toen Nate hem tegenkwam bij de ontsnapping. Ik wist gewoon dat het te makkelijk ging. Alleen die buitenlander, die kidnapper is irritant, bah!
pi_108308350
Dat met die agent had ik niet zien aankomen. Maar toen Nate hem zag had ik wel het gevoel dat die agent misschien erbij hoorde en dat was dus ook.

Dan zal hem wel redden en wordt daarbij zelf gedood (denk ik).

Xavier was creepy, hij zal Brooke wel weer iets willen aandoen. En die pa van Chuck beukt hem dus, dat is duidelijk.

Lucas :') Die haren waren wel te vreselijk zeg, kreeg een Freaky Friday deja vu :')
pi_108314445
Ik vind het echt doelloos dat Lucas nu nog even voor het laatste seizoen opdraaft, het voegt voor mij niets toe.
Zou het wel jammer vinden als Jamie nu verder weinig in het seizoen voorkomt, ik vind hem tof :P.

En het haar van Lucas inderdaad, je moet er van houden :').
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_108315614
Hij zag er zo :9~ uit in seizoen 3 maar nou vond ik hem :r
pi_108466542
Ik loop nog een paar eps achter maar dat ontvoeringsverhaal is vooralsnog echt supertriest.
Spoilers!
pi_108468874
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik loop nog een paar eps achter maar dat ontvoeringsverhaal is vooralsnog echt supertriest.
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108470920
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef loezzzje het volgende:

[..]

:Y

SPOILER
SPOILER
pi_108471088
Oy ik zou dat ook wel willen weten! Welke site heb je het vandaan? :)
pi_108471451
Ok, ik voel eindelijk wat de meeste users hier vorig jaar al hadden. Ze hadden echt eerder moeten stoppen. De serie is echt best wel crappy op het moment. Ik had vier eps opgespaard en me er echt op verheugd. Wat een anticlimax.

En Lucas is echt van zijn voetstuk gevallen. Hij kijkt niet eens meer lekker uit zijn ogen. Zucht....
Spoilers!
pi_108479673
Ik was een van de users die vonden dat ze moesten stoppen bij S8, maar ik ben eigenlijk best wel heel erg te spreken over dit seizoen. Vooral Joy ( Haley ) acteert echt heel goed! Alle verhaallijnen zijn interessant en sommige zelfs realistisch voor de verandering. Muziek is weer zoals de oude seizoenen, etc. Lucas weer terug ( al had ik hem graag langer gewild ), en binnenkort
SPOILER
. Dus ik ben blij dat we dit seizoen nog hebben gekregen. En van wat ik heb gelezen word het een betere finale dan S8 in ieder geval.

@ Loezzzje :
SPOILER
pi_108479886
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik was een van de users die vonden dat ze moesten stoppen bij S8, maar ik ben eigenlijk best wel heel erg te spreken over dit seizoen. Vooral Joy ( Haley ) acteert echt heel goed! Alle verhaallijnen zijn interessant en sommige zelfs realistisch voor de verandering. Muziek is weer zoals de oude seizoenen, etc. Lucas weer terug ( al had ik hem graag langer gewild ), en binnenkort
SPOILER
. Dus ik ben blij dat we dit seizoen nog hebben gekregen. En van wat ik heb gelezen word het een betere finale dan S8 in ieder geval.

@ Loezzzje :
SPOILER

Ik vind dit seizoen ook veel beter dan seizoen 8. Na seizoen 3 is het eigenlijk bergafwaarts gegaan. Seizoen 9 is eindelijk weer wat beter.
pi_108576575
Goed nieuws. De finale duurt blijkbaar langer dan normaal. Het word een 2hour series event ; met een 50-55 minuut durende series finale met een lading interviews van oud cast members en huidige cast members. Tof!
pi_108579873
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 09:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed nieuws. De finale duurt blijkbaar langer dan normaal. Het word een 2hour series event ; met een 50-55 minuut durende series finale met een lading interviews van oud cast members en huidige cast members. Tof!
Das wel gaaf :D

Oef die aflevering van vandaag. Dat Logan zijn kind is zag ik niet aankomen :o Waar is hij dan al die tijd geweest? Bij de ouders van Sarah ofzo?

En dat David de vader was van Alison's kind zag ik al direct aankomen toen hij in beeld kwam :')

En Chase ;( Heeft hij hem vermoord? Aan de bloedspetters te zien wel, oei dat wordt naar de gevangenis :{
pi_108581256
Aflevering van 29feb was sowieso al beter dan die van vorige week met Lucas :).
En Chase wist dat ie zou gaan flippen, anders zocht ie al niet op was de gevolgen waren.

Hmm Logan heeft ineens een andere kleur haar?
pi_108582149
Hij had een andere haarkleur he? Ik heb de hele aflevering naar zijn haar zitten kijken en me af zitten vragen of dat altijd al die kleur was :')
pi_108582606
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef loezzzje het volgende:
Hij had een andere haarkleur he? Ik heb de hele aflevering naar zijn haar zitten kijken en me af zitten vragen of dat altijd al die kleur was :')
Ja ik dacht ook van wtf? Maar goed volgens mij wel :)
  donderdag 1 maart 2012 @ 18:10:41 #297
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108593371
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik voel eindelijk wat de meeste users hier vorig jaar al hadden. Ze hadden echt eerder moeten stoppen. De serie is echt best wel crappy op het moment. Ik had vier eps opgespaard en me er echt op verheugd. Wat een anticlimax.

En Lucas is echt van zijn voetstuk gevallen. Hij kijkt niet eens meer lekker uit zijn ogen. Zucht....
Wow, en toen werd elke verhaallijn ineens steengoed. Ik zie het nut van Lauren en Skills niet zo maar dat was zeker niet storend. Wat een ouderwets lekker drama, kan niet wachten tot volgende week.
Spoilers!
pi_108594093
Deze ep voelde echt als een emotionele achtbaan, haha. Chase die die vader in elkaar mepte...auch, ik heb echt even mn adem ingehouden onbewust. Haley was weer steengoed, en ook Brooke's verhaallijn is leuk! En die flashbacks naar seizoen 6 vind ik wel leuk om te zien, laatst al een keer en nu weer. En de Clay - Logan....die zag ik al aankomen door spoilers maar toch verrassend! Leuk Debb weer te zien trouwens!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2012 18:28:14 ]
pi_108594457
Clay - Logan zag ik echt totaal niet aankomen. Nog niet eens toen ze die baby in beeld brachten, toen had ik zoiets van :o hij had een kind! Toen ze Logan in beeld brachten toen viel het kwartje pas _O-

Terwijl ik het bij David - Lauren wel gelijk door had. En Chase ben ik benieuwd wat daar mee gaat gebeuren! Maar die pa is dood toch he? En wie heeft de politie gebeld, die moeder?

En die X elke keer; I wasn't doing anything! Ik kreeg bijna medelijden met hem :') Maar toen ie zo creepy door die raam keek niet meer :P
pi_108883487
Dan _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')