quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true
enIk krijg weer een deja vu met Freaky FridaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat meen je nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou EP7 was het dan zover, en Lucas was er zo'n goeie 10 minuten
Nja misschien overdrijf ik een beetje, maar lang was ie er iig nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:25 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Heb hem al wel gedownload maar kan hem vanmiddag pas kijken.
Dat zul je altijd zien. Blazen ze heel hoog van de toren en uiteindelijk is het nietsquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja misschien overdrijf ik een beetje, maar lang was ie er iig niet
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik loop nog een paar eps achter maar dat ontvoeringsverhaal is vooralsnog echt supertriest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus ik ben blij dat we dit seizoen nog hebben gekregen. En van wat ik heb gelezen word het een betere finale dan S8 in ieder geval.
@ Loezzzje :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik was een van de users die vonden dat ze moesten stoppen bij S8, maar ik ben eigenlijk best wel heel erg te spreken over dit seizoen. Vooral Joy ( Haley ) acteert echt heel goed! Alle verhaallijnen zijn interessant en sommige zelfs realistisch voor de verandering. Muziek is weer zoals de oude seizoenen, etc. Lucas weer terug ( al had ik hem graag langer gewild ), en binnenkortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus ik ben blij dat we dit seizoen nog hebben gekregen. En van wat ik heb gelezen word het een betere finale dan S8 in ieder geval.
@ Loezzzje :ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het eens checken.
Ik vind dit seizoen ook veel beter dan seizoen 8. Na seizoen 3 is het eigenlijk bergafwaarts gegaan. Seizoen 9 is eindelijk weer wat beter.
Das wel gaafquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed nieuws. De finale duurt blijkbaar langer dan normaal. Het word een 2hour series event ; met een 50-55 minuut durende series finale met een lading interviews van oud cast members en huidige cast members. Tof!
Ja ik dacht ook van wtf? Maar goed volgens mij welquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef loezzzje het volgende:
Hij had een andere haarkleur he? Ik heb de hele aflevering naar zijn haar zitten kijken en me af zitten vragen of dat altijd al die kleur was
Wow, en toen werd elke verhaallijn ineens steengoed. Ik zie het nut van Lauren en Skills niet zo maar dat was zeker niet storend. Wat een ouderwets lekker drama, kan niet wachten tot volgende week.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik voel eindelijk wat de meeste users hier vorig jaar al hadden. Ze hadden echt eerder moeten stoppen. De serie is echt best wel crappy op het moment. Ik had vier eps opgespaard en me er echt op verheugd. Wat een anticlimax.
En Lucas is echt van zijn voetstuk gevallen. Hij kijkt niet eens meer lekker uit zijn ogen. Zucht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |