quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had jij een Transformer?![]()
![]()
Met 3.1 op de Asus kun je ook een USB-bedrade gamecontroller gebruiken hè.Las ik.
Leuk is dat he, meeste kun je gewoon op je tab doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Klonk het volgende:
Ik had echt never, nada nooit niet verwacht dat ik een tablet van 135 euro in korte tijd meer zou gaan gebruiken dan mijn monsterdesktop
Kan niet wachten tot het Augustus is, dan krijg ik alle meeruren uitbetaald die ik op heb gebouwd, daar moet toch een aardig 3.0 tablet inzitten
Kwam het laatst ook tegen, op Engadget volgens mijquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen
ik heb al wat games en wil dus een wii remote gaan kopen bij BIC
maar als het dus ook op een andere manier kan
[..]
Leuk is dat he, meeste kun je gewoon op je tab doen.
Als er ook nog een pokerstars app was dan kon de computer helemaal stof gaan happen.
om daar nog even op terug te komenquote:
ja, gevonden, thanksquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:27 schreef RobertNL het volgende:
Ergens bij instellingen en dan scherm? daar staat het wel bij mijn TF
Ben je de OP alweer vergeten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen
ik heb al wat games en wil dus een wii remote gaan kopen bij BIC
maar als het dus ook op een andere manier kan
[..]
Leuk is dat he, meeste kun je gewoon op je tab doen.
Als er ook nog een pokerstars app was dan kon de computer helemaal stof gaan happen.
dan herhaal ik ook nog maar eens dat je geweldig bentquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben je de OP alweer vergeten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Staan hendig mooie sjieke linkjes naar sites die ik speciaal heb uitzocht...
http://www.tabletsmagazin(...)oller-ondersteuning/
En oh ja.
Wat ontzettend herkenbaar. Ik heb me een paar weken geleden voor m'n verjaardag een tablet gekocht. Het was 'voor af en toe eens een paar Webpagina's of PDFs open te maken en misschien wat instructiefilpmjes op YouTube te bekijken als ik aan het knutselen ben'. Had daar ook zo'n goedkoop tablet voor gekocht, voor 100 Euro. Maar dat ding is al flink 'mishandeld' in die paar weken en ik zit op dit moment eigenlijk alleen nog een uurtje per dag achter m'n desktop, om mail te lezen en te beantwoorden, op een paar fora te posten en The Witcher of LoTRO te spelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Klonk het volgende:
Ik had echt never, nada nooit niet verwacht dat ik een tablet van 135 euro in korte tijd meer zou gaan gebruiken dan mijn monsterdesktop
quote:Multi-touch , 05 / 20 / 2011, By yiufai (72.165.246.*)
Does this tablet support multi-touch? Thanks.
Reply by PickEgg, 05 / 20 / 2011
No, it doesn't support multi-touch.
Txquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:20 schreef shiznuts het volgende:
Nope. Er, had je het eerste spoilertje in de OP gelezen, bestaan wel multitouch resistieve schermen. Dan moet het er echter nadrukkelijk bij vermeld staan. Bekijk ook de vragen en antwoorden onder een product, daar wordt dat vaak nog eens gevraagd door een potentiële koper en beantwoord door de webshop.
[..]
= single core. Vanuit HTC krijg je dus geen Honeycomb met Sense UI omdat Google's Android een tabletfabrikant/3e partij als eis stelt alleen Honeycomb te kunnen draaien wanneer 'ie dual core is. Je zou het dus met een gemuteerde vorm moeten doen => Rooten -> geporte ROM met Honeycomb, als mensen zich daar überhaupt mee bezighouden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:46 schreef Remzz het volgende:
Is het eignelijk zeker dat HTC Flyer Honeycomb krijgt?
'quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:16 schreef Joooo-pi het volgende:
hmm, ja...
Maar voor mijn eerste tablet dacht ik aan een eurotje of 200. Duurt waarschijnlijk nog wel even voordat 3.0 rond die prijs zit.
Ik denk dan steeds: straks ligt ie in een la te rotten, als ik er niks mee doe... Dus eerst ff een goedkope om te proberen.
Net te laat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:27 schreef Swaffellaar het volgende:
Ik ben helaas overgelopen van Android naar Apple.
Mocht er iemand nog interesse hebben in een Mobii Tegra 2 met 16Gb kaartje: [TK] Tablet, Point of View Mobii Tegra 250
Sowieso heb ik er niet zo veel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:21 schreef UncleSam het volgende:
Hmm het schijnt trouwens dat de Android 3.0 de op dat ding staat niet helemaal 'legaal' verkregen is. Check de reacties op YT:
btw, voor die prijs heb je ook een ipad, en met een paar eurotjes erbij een ipad 2.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:12 schreef UncleSam het volgende:
Eigenlijk moet je wachten tot Android 3.0 wat meer beschikbaar wordt. Want nu is Pandawill de enige die m heeft.
http://www.pandawill.com/(...)b-ram-8gb-black.html
Woow PW heeft ook de Blackberry Playbook die hier nog niet eens uit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |