Kan niet zonder root/superuser acces.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:36 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
Misschien dat jij mij kan helpen, ik probeer ook al een paar dagen nieuwe ROM erop te krijgen (die van tim) maar krijg je dat alleen voor elkaar als je hem eerst geroot hebt? want ik heb het al een paar keer geprobeerd en lukt voor geen meter...
software op de SD erin doen en starten maar hij laad niks van de SD maar start gewoon de fly touch op?
ik heb hem dus nog niet geroot....
downloaden,uitpakken op een geformateerd kaartje zetten en dan opstarten, ik had de mijne wel geroot,maar durf niet met zekerheid te zeggen ofdat perse nodig is.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:36 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
Misschien dat jij mij kan helpen, ik probeer ook al een paar dagen nieuwe ROM erop te krijgen (die van tim) maar krijg je dat alleen voor elkaar als je hem eerst geroot hebt? want ik heb het al een paar keer geprobeerd en lukt voor geen meter...
software op de SD erin doen en starten maar hij laad niks van de SD maar start gewoon de fly touch op?
ik heb hem dus nog niet geroot....
En dat klopt helemaal, nuttig is het niet om 1080p af te spelen maar hij doet he vootreffelijkquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Kun je trouwens 720p/1080p mkv's afspelen? Samsung zegt namelijk dat dit kan.
kan/kon de acer ook geen 720p?quote:
720p toch wel zeker?quote:
Au contraire, ma cher!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:20 schreef drumstickNL het volgende:
Ik denk dat het door android 3.0 of 3.1 komt. 720p wil voor geen meter draaien.
Hmm heb em geroot maar krijg het nog steeds niet voor elkaar, ff gezocht op google naar mijn model, en heb dus een of andere fake-ass flytouch.... moeilijk om een andere rom op te zetten maar kan dus wel, ga er binnenkort wel ff goed voor zitten...quote:Op zondag 29 mei 2011 14:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
downloaden,uitpakken op een geformateerd kaartje zetten en dan opstarten, ik had de mijne wel geroot,maar durf niet met zekerheid te zeggen ofdat perse nodig is.
Omdat je een hendig sjieke 2.5" portable USB-drive hebt en sommige films alleen in 1080p downloadt?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:34 schreef Fendy het volgende:
Ik snap per definitie niet waarom je 1080p zou willen afspelen op een scherm wat die resolutie niet eens ondersteunt
Tsja, ik vind het onzin, zou ik eerder het onderscheid gaan maken tussen 720 speciaal voor de tablet en 1080 speciaal voor op teevee.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Omdat je een hendig sjieke 2.5" portable USB-drive hebt en sommige films alleen in 1080p downloadt?
10.1v neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:57 schreef Fendy het volgende:
Sinds vandaag een Galaxy tab 10.1
Heeft iemand een idee of- en zo ja hoe ik apps die ik op mijn phone gekocht heb ook op mijn tab kan installeren zonder nog een keer te hoeven kopen? Gaat in dit geval specifiek om 1 wat duurdere, navigatie voor op het water.
Moet je ff in de winkel kijken, denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
Is de HTC Flyer nou eigenlijk een fijn tablet?
Inderdaad, ik heb een gigantische collectie 1080p materiaal. Ik vind het geen onzin dat ik de mogelijkheid wil hebben om dit terug te kijken wanneer het apparaat daar de kracht voor heeft.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:49 schreef shiznuts het volgende:
Als je een usnetabo hebt en veel downloadt en een tv hebt die 1080p ondersteunt, dan ga video waarschijnlijk niet als DVDRip of 720p downloaden. Mocht je dan een video terug willen kijken, dan is het handig als je dus toch die 1080p-ondersteuning hebt. Anders betekent het dat je én de 1080p- én de 720p-versie moet downloaden. Beetje onnodig veel schijfruimte in beslag nemend.
Mensen downloaden geen films met het idee: oh die kijk ik op televisie, nee, die ga ik op mijn tablet kijken.
Check anders eens even op xda-developers. Die mensen hebben er echt verstand van en ook van het schrijven van een goede tutorial.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:19 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
Hmm heb em geroot maar krijg het nog steeds niet voor elkaar, ff gezocht op google naar mijn model, en heb dus een of andere fake-ass flytouch.... moeilijk om een andere rom op te zetten maar kan dus wel, ga er binnenkort wel ff goed voor zitten...
*zucht*, je wil het ook niet begrijpen hè.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef Fendy het volgende:
Mja, sowieso. waarom zou ik een film op een tablet gaan zitten kijken als er een tv staatIn de tijd die het duurt om een 1080p over te zetten naar mijn tablet kan ik net zo goed even een 720 downen.
En als ik op onderweg ben, is het een kleine moeite voor me om even de 720 versie van hetgeen ik wil zien te downen en die lekker mee te nemen. scheelt nog ruimte ook
Misschien deze?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Die zt180 heeft android 2.1![]()
Die ik bedoel heeft 2.2. ( Link).
Maar dit type heeft geen multitouch
Dat zijn wel de besten in die prijsklassequote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef marco_sire het volgende:
Ik als noob.......
Budget is laag (150) maar ik wil wel:
-ereader optie (is dat standaard een app in android en welke formaten worden ondersteund?)
- snel
- goede accu
Kom ik dan op de dropad, telepad of flytouch III uit?
Of andere opties?
Koop een externe micro-SDHC en plemp daar alle bestanden van je rar in de root. Dan menu en startknop ingedrukt houden en de rest gaat vanzelf.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:38 schreef lipjes het volgende:
hoe upgrade je btw je android van 2.2 naar 2.3?
wil mijn droppad toch wel upgraden voor flash support.
Is goed, dankjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:51 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Koop een externe micro-SDHC en plemp daar alle bestanden van je rar in de root. Dan menu en startknop ingedrukt houden en de rest gaat vanzelf.
En kijk hier eens voor custom roms waar niet zoveel chinese troep tussen staat.
Dat Android werkt met muis en tobo wist ik. Had het alleen nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:18 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is goed, dankje
vandaag btw ff aan het kutten geweest met mn dropad.
Moet je voor de grap eens een toetsenbord of muis op de host usb port aansluiten
werkt prima
zal met een usb hub wel op te lossen zijn, ga daar even naar kijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:32 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat Android werkt met muis en tobo wist ik. Had het alleen nog nooit geprobeerd.Wireless muis gaat prima. Heb ook zo'n oproltoetsenbord dat stof lag te happen en er prima op werkt. Best geinig ja. Jammer dat met maar 1 USB-aansluiting het één óf het ander is.
je bedoelt met een USB hub?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:47 schreef shiznuts het volgende:
Alleen scrollen is dan bemoeilijkt. Gaat niet met m'n muis.
Verder werkt het prima (zit nu op tablet).
Oh. Sry. Hubje inderdaad bedoelde ik daarmee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
je bedoelt met een USB hub?
of alleen muis?
Aldiko is in elk geval ideaal, maar je kunt natuurlijk ook dingen downloaden en op een kaartjes zetten. Kan via een .pub lezer denk ik altijd wel gelezen worden. Al ben ik niet zo'n ebooker. Eerder, of eigenlijk alleen, van de multimedia (films, series, games, internet) en .pdf'jes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:40 schreef marco_sire het volgende:
@shiznuts, RobertNL en Klonk:
Bedankt voor het advies!
@all:
De ereader-functionaliteit van een flytouch III laat zich goed vergelijken met een ereader? Kan de flytouch ook alle zelfde formaten aan? Zit er standaard ereader-functionaliteit op de flytouch of dmv een app? Hoe kom je aan de boeken: via android-market of via downloaden en dan op sd-card?
En da's je goed recht ook. Maar toch nieuwsgierig, volgens mij ben je dan de eerste met zoeentje. Waarom juist die? Nog een aantal punten, of gewoon gevoelsmatig?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:29 schreef RingBewoner het volgende:
Ehm.... Ik heb nu ook een HTC met Android, vind dat HTC Sense er gewoon prachtig uitzien. Vind het opladen met Micro-Usb wel zo handig, stel dat je een keer op vakantie gaat en je vergeet je lader dan ben je met een Iconia Tab, een Galaxy Tab of een B-Merk behoorlijk de sjaak. Laders daarvoor vinden kan een hele opgave zijn. Verder vind ik de toevoeging van Scribe gewoon goed uitgedacht en briljant uitgewerkt.
Tethering. phone (hotspot) <-> Wifi <-> tablet (wlan acces).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:56 schreef Romanov het volgende:
Hey, popquiz: Hoe makkelijk werkt het verbinden van een telefoon en een tab via wijfie om te kunnen internetten?
Dit n.a.v. een vraag van iemand een x posts terug en mijn op-weg-zijnde uberhippe andr2.2 a5000 ultra phone...
dus ik kan gewoon hutspot maken, als het maar minimaal 2.2 is? flytouch zal het ssid wel kennen, maar ben al eens t kofschip ingegaan met een modem die niet werkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tethering. phone (hotspot) <-> Wifi <-> tablet (wlan acces).
Andriod ondersteund ad-hoc niet dus dat gaat niet zo 123 werken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tethering. phone (hotspot) <-> Wifi <-> tablet (wlan acces).
Ligt aan je telefoon eigenlijk hoe dat wordt opgesteld.
Heeft die mooie ultra cute chinese cheap 1 use android 1.6 look like 2.2 phone with special price for friend (A5000) wel 3G of HSPA? of wou je GPRS gaan thetheren?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:56 schreef Romanov het volgende:
Hey, popquiz: Hoe makkelijk werkt het verbinden van een telefoon en een tab via wijfie om te kunnen internetten?
Dit n.a.v. een vraag van iemand een x posts terug (die trouwens nog geen antwoord heeft op z'n dilemma) en mijn op-weg-zijnde uberhippe andr2.2 a5000 ultra phone die ik hiervoor wil misbruiken...
nah, hij heeft gsm, das toch hetzelfde??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:14 schreef RobertNL het volgende:
internet van mijn Desire thetheren vanavond nog geprobeerd met een flytouch tablet, en dat ging voortreffelijk
[..]
Heeft die mooie ultra cute chinese cheap 1 use android 1.6 look like 2.2 phone with special price for friend (A5000) wel 3G of HSPA? of wou je GPRS gaan thetheren?
GPRS is echt niet geweldig, vooral omdat je op een tablet graag de voledige versie van een site wil zien en niet een uitgerekte mobile versie.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:44 schreef Romanov het volgende:
[..]
nah, hij heeft gsm, das toch hetzelfde??
nee, dat laatste. en het gaat om kb's. downloaden doe ik thuis, en veel dataverkeer verwacht ik niet. browsen kan ook met die telefoon, het is meer te doen om niet alles op een minischerm te bekijken.
Wel resistiefquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:24 schreef shiznuts het volgende:
he he, eindelijk...
Pixel Qi toont hoge resolutie, anti-reflectie displays voor tablets
Is dat gedoe met screenprotectors ook eens verleden tijd.
hmmmm... ik dacht dat het puur ging om het leggen van een data verbinding. dan komt er ook nog een protocol bij kijken. bagger.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
GPRS is echt niet geweldig, vooral omdat je op een tablet graag de voledige versie van een site wil zien en niet een uitgerekte mobile versie.
Het kan wel maar als hoe veel MB is een beetje normale pagina nu? en wat is de download snelheid van GPRSquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:33 schreef Romanov het volgende:
[..]
hmmmm... ik dacht dat het puur ging om het leggen van een data verbinding. dan komt er ook nog een protocol bij kijken. bagger.
Had jij een Transformer?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Het kan wel maar als hoe veel MB is een beetje normale pagina nu? en wat is de download snelheid van GPRSjuist!
Net 3.1 gedownload voor transformer!
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had jij een Transformer?![]()
![]()
Met 3.1 op de Asus kun je ook een USB-bedrade gamecontroller gebruiken hè.Las ik.
Leuk is dat he, meeste kun je gewoon op je tab doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Klonk het volgende:
Ik had echt never, nada nooit niet verwacht dat ik een tablet van 135 euro in korte tijd meer zou gaan gebruiken dan mijn monsterdesktop
Kan niet wachten tot het Augustus is, dan krijg ik alle meeruren uitbetaald die ik op heb gebouwd, daar moet toch een aardig 3.0 tablet inzitten
Kwam het laatst ook tegen, op Engadget volgens mijquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen
ik heb al wat games en wil dus een wii remote gaan kopen bij BIC
maar als het dus ook op een andere manier kan
[..]
Leuk is dat he, meeste kun je gewoon op je tab doen.
Als er ook nog een pokerstars app was dan kon de computer helemaal stof gaan happen.
om daar nog even op terug te komenquote:
ja, gevonden, thanksquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:27 schreef RobertNL het volgende:
Ergens bij instellingen en dan scherm? daar staat het wel bij mijn TF
Ben je de OP alweer vergeten?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen
ik heb al wat games en wil dus een wii remote gaan kopen bij BIC
maar als het dus ook op een andere manier kan
[..]
Leuk is dat he, meeste kun je gewoon op je tab doen.
Als er ook nog een pokerstars app was dan kon de computer helemaal stof gaan happen.
dan herhaal ik ook nog maar eens dat je geweldig bentquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ben je de OP alweer vergeten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Staan hendig mooie sjieke linkjes naar sites die ik speciaal heb uitzocht...
http://www.tabletsmagazin(...)oller-ondersteuning/
En oh ja.
Wat ontzettend herkenbaar. Ik heb me een paar weken geleden voor m'n verjaardag een tablet gekocht. Het was 'voor af en toe eens een paar Webpagina's of PDFs open te maken en misschien wat instructiefilpmjes op YouTube te bekijken als ik aan het knutselen ben'. Had daar ook zo'n goedkoop tablet voor gekocht, voor 100 Euro. Maar dat ding is al flink 'mishandeld' in die paar weken en ik zit op dit moment eigenlijk alleen nog een uurtje per dag achter m'n desktop, om mail te lezen en te beantwoorden, op een paar fora te posten en The Witcher of LoTRO te spelen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:05 schreef Klonk het volgende:
Ik had echt never, nada nooit niet verwacht dat ik een tablet van 135 euro in korte tijd meer zou gaan gebruiken dan mijn monsterdesktop
quote:Multi-touch , 05 / 20 / 2011, By yiufai (72.165.246.*)
Does this tablet support multi-touch? Thanks.
Reply by PickEgg, 05 / 20 / 2011
No, it doesn't support multi-touch.
Txquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:20 schreef shiznuts het volgende:
Nope. Er, had je het eerste spoilertje in de OP gelezen, bestaan wel multitouch resistieve schermen. Dan moet het er echter nadrukkelijk bij vermeld staan. Bekijk ook de vragen en antwoorden onder een product, daar wordt dat vaak nog eens gevraagd door een potentiële koper en beantwoord door de webshop.
[..]
= single core. Vanuit HTC krijg je dus geen Honeycomb met Sense UI omdat Google's Android een tabletfabrikant/3e partij als eis stelt alleen Honeycomb te kunnen draaien wanneer 'ie dual core is. Je zou het dus met een gemuteerde vorm moeten doen => Rooten -> geporte ROM met Honeycomb, als mensen zich daar überhaupt mee bezighouden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:46 schreef Remzz het volgende:
Is het eignelijk zeker dat HTC Flyer Honeycomb krijgt?
'quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:16 schreef Joooo-pi het volgende:
hmm, ja...
Maar voor mijn eerste tablet dacht ik aan een eurotje of 200. Duurt waarschijnlijk nog wel even voordat 3.0 rond die prijs zit.
Ik denk dan steeds: straks ligt ie in een la te rotten, als ik er niks mee doe... Dus eerst ff een goedkope om te proberen.
Net te laat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:27 schreef Swaffellaar het volgende:
Ik ben helaas overgelopen van Android naar Apple.
Mocht er iemand nog interesse hebben in een Mobii Tegra 2 met 16Gb kaartje: [TK] Tablet, Point of View Mobii Tegra 250
Sowieso heb ik er niet zo veel vertrouwen in.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:21 schreef UncleSam het volgende:
Hmm het schijnt trouwens dat de Android 3.0 de op dat ding staat niet helemaal 'legaal' verkregen is. Check de reacties op YT:
btw, voor die prijs heb je ook een ipad, en met een paar eurotjes erbij een ipad 2.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:12 schreef UncleSam het volgende:
Eigenlijk moet je wachten tot Android 3.0 wat meer beschikbaar wordt. Want nu is Pandawill de enige die m heeft.
http://www.pandawill.com/(...)b-ram-8gb-black.html
Woow PW heeft ook de Blackberry Playbook die hier nog niet eens uit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |