quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik luister sowieso niet naar die onzin van je hoor. Beetje jonge meisjes hosselen met je pseudo welbespraakte wanklank.Vies manneke
telaat.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stok, outpost, negeer elkaar dan gewoon ff ofzo
geen zin in een fitty hier
Dit is tha interwebbzz Dit is het onzinforumquote:
Klopt maar hij moet het niet ineens persoonlijk gaan gooien. Dan gaan bij mij alarm bellen rinkelen en ben ik nog niet klaar.quote:
Open een topic in R&P huiliequote:Op donderdag 19 mei 2011 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vent je irriteert me zo mateloos...... Jammer dat je vaak zo dom en kansloos bent. Ik heb nl ook je aardige kant gezien maar je gaat zo vaak veul te ver......
Prima reageer dan ook nooit meer op mij klootzak!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb vanaf dag 1 volledig schijt aan jou. En wat ik met Knetter wel of niet heb is niet van belang voor jou
Wat wil je dan gaan doen joh, nerd. Beetje voor Knettertje opkomen alsof ze jou nodig heeftquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar hij moet het niet ineens persoonlijk gaan gooien. Dan gaan bij mij alarm bellen rinkelen en ben ik nog niet klaar.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar hij moet het niet ineens persoonlijk gaan gooien. Dan gaan bij mij alarm bellen rinkelen en ben ik nog niet klaar.
En alsnog blijft het, het internet.quote:
Picsquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:53 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb limonade naast m'n mond gegoten.
Wel lekker nat
Jij met je "voor de vrouwtjes opkomen helden gedoetje". Haha lachwekkend gewoonquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de huilie jou sukkel.
Knetter heeft mij ook niet nodig maar daar ben ik inm voorbij kneusje. Met je stoere praatjes hier altijd alsof jij tha bom ben. Doet goffer eens normaal debiel!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat wil je dan gaan doen joh, nerd. Beetje voor Knettertje opkomen alsof ze jou nodig heeftFaalpost
Stoer he! Had jij daar maar opgekomen met je achterlijke gebash tegen iemand iedere keer weer terwijl je iemand niet eens kent! Get a live kneus!quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij met je "voor de vrouwtjes opkomen helden gedoetje". Haha lachwekkend gewoon
Ik doe niet alsof ik BEN Tha Bomb. Accepteer het of ga terug naar Hattrick.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knetter heeft mij ook niet nodig maar daar ben ik inm voorbij kneusje. Met je stoere praatjes hier altijd alsof jij tha bom ben. Doet goffer eens normaal debiel!
Op onzin mag onzin. Dus ook wat die kneus tegen mij te vertellen heeft. ik mag daar dan gewoon op reageren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dit is tha interwebbzz Dit is het onzinforum![]()
![]()
![]()
hier moest ik toch echt even hartelijk om lachenquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik BEN Tha Bomb. Accepteer het of ga terug naar Hattrick.
O wacht daar kotsten ze je ook uit
Jij bent een nerd en dat had ik toch wel vrij snel door niet dan? Aan mensenkennis geen gebrekquote:Op donderdag 19 mei 2011 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stoer he! Had jij daar maar opgekomen met je achterlijke gebash tegen iemand iedere keer weer terwijl je iemand niet eens kent! Get a live kneus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |