abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2011 @ 01:57:56 #26
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_97445522
Oh op die kale velletjes gaat dat prima hoor :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_97449573
Ik zit in de Betuwe en mijn katten zitten ook ieder jaar weer onder. Dit jaar inderdaad nog maar weinig gevonden. Zal de droogte wel zijn ja. Maar zodra ik er eentje zie ga ik er met mijn tekenlasso op af!

zondag 29 mei 2011 @ 23:03:59 #28
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_97478058
:D

Ik verbrand ze altijd als ik ze eruit heb getrokken ^O^
  zondag 29 mei 2011 @ 23:07:36 #29
176471 oh-oh
pi_97478219
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:03 schreef childintime het volgende:
:D

Ik verbrand ze altijd als ik ze eruit heb getrokken ^O^
Ik ook, daarom heb ik een metalen tekentang B-)
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 29 mei 2011 @ 23:13:05 #30
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_97478496
Ik heb van die groene tangetjes die op een klein koevoetje lijken; ideaal! Ik schuif met de aansteker (zo'n lange, om je gas aan te steken) de teek eruit en heb buiten een oud asbakje staan. Hoppa, teek erin en fikken maar :)
  zondag 29 mei 2011 @ 23:17:25 #31
176471 oh-oh
pi_97478754
Ik fik ze gewoon hoppa aan de tang, geen kans dat ik dr een laat vallen of zo :X
( Groucho Marx )
  zondag 29 mei 2011 @ 23:25:38 #32
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_97479159
:D Ze zitten behoorlijk vast in het tangetje, ik moet ze er echt uitschuiven. Het meest ranzige moment vind ik het moment dat je hem er echt uittrekt. Je voelt het dan gewoon kraken brrrrr.....

Ik heb een paar jaar terug wel een teek gehad, maar die liep nog op mijn been. Van schrik mepte ik hem eraf en 's avonds zat'ie in de hond :')
  zondag 29 mei 2011 @ 23:30:58 #33
176471 oh-oh
pi_97479425
Ik had er vorig jaar een onder mn tiet, die zat vast :r
Sindsdien check ik elke avond mn hele lijf :')
Horrorbeesten zijn het :(
( Groucho Marx )
  zondag 29 mei 2011 @ 23:53:05 #34
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_97480458
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik had er vorig jaar een onder mn tiet, die zat vast :r
Sindsdien check ik elke avond mn hele lijf :')
Horrorbeesten zijn het :(
:o _O- Sorry...... :')

Ik heb wel dat als mijn hondje er steeds veel heeft, ik 's avonds na de laatste ronde hei, overal iets voel kriebelen. Toen die teek op mijn been liep, voelde ik dat nl ook. Ik krabte en even later voelde ik het iets hoger kriebelen. Ik deed snel mijn broek naar beneden en daar liep'ie :o Op weg naar een stukje dunne huid.

Mijn dochter heeft er als baby 3 gehad. Allemaal in dunne huid. 1 In haar knieholte en 2 in haar liezen. We stonden op een camping op Texel en de hond was mee. Die nam ze dus mee uit het bos en als kind dan rond kroop bleven ze aan haar kleven :r
pi_97504734
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:53 schreef childintime het volgende:

[..]

:o _O- Sorry...... :')

Ik heb wel dat als mijn hondje er steeds veel heeft, ik 's avonds na de laatste ronde hei, overal iets voel kriebelen. Toen die teek op mijn been liep, voelde ik dat nl ook. Ik krabte en even later voelde ik het iets hoger kriebelen. Ik deed snel mijn broek naar beneden en daar liep'ie :o Op weg naar een stukje dunne huid.

Mijn dochter heeft er als baby 3 gehad. Allemaal in dunne huid. 1 In haar knieholte en 2 in haar liezen. We stonden op een camping op Texel en de hond was mee. Die nam ze dus mee uit het bos en als kind dan rond kroop bleven ze aan haar kleven :r
Ik had er een keer eentje in m'n nek toen ik een jaar of 5 was. Hij zat er al een tijdje maar ik had niks gezegd tegen papa en mama want ik krabte gewoon af en toe en vergat het weer :') Maar op een gegeven moment begon die pijn te doen en moesten ze van me kijken wat het was. En laat het nou net zo zijn dat we in die tijd geen handige tekentang hadden.. Met een pincet en een flesje pure alcohol hebben mijn ouders de teek aangevallen. En dat deed pijn :') Ik weet nog dat we hem in de vriezer hadden gedaan om te kijken of die dat zou overleven ofzo. Later heb ik hem nog onder ons microscoopje bekeken. Wat een horror dat kopje :D
  dinsdag 31 mei 2011 @ 00:47:54 #36
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_97525260
Het lijkt me zo pijnlijk als'ie eruit getrokken wordt. Bij de kat is het een waar gevecht en de hond ondergaat het vrijwillig, omdat'ie er echt last van heeft (maar hij vindt het niet leuk). Maar dat gevoel als je trekt :r Doet dat pijn, dat uittrekken? Mijn dochter was een baby van rond 7/ 8 maanden, aan haar merkte ik helemaal niets.

Wat ik ook zo ranzig vind is als je hem eruit hebt getrokken die pootjes blijven bewegen; hij is dus gewoon van plan lekker verder te gaan :{
  dinsdag 31 mei 2011 @ 00:53:53 #37
176471 oh-oh
pi_97525442
Huuuu ja en dat bekkie zie je happen, brrrrrrr, de fik dr snel in dus :r
Ik voelde niks van het verwijderen trouwens, maar ik denk dat ik gewoon helemaal numb was van afschuw :')
( Groucho Marx )
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:01:51 #38
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_97525711
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:53 schreef oh-oh het volgende:
Huuuu ja en dat bekkie zie je happen, brrrrrrr, de fik dr snel in dus :r
Ik voelde niks van het verwijderen trouwens, maar ik denk dat ik gewoon helemaal numb was van afschuw :')
Ik denk dat ik dat ook zou hebben; ik zou gaan gillen :') Zelfs als ik zo'n ding midden in de nacht op mezelf zou ontdekken, zou ik in staat zijn 112 te bellen dat er direkt iemand moet komen _O-
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:05:02 #39
176471 oh-oh
pi_97525790
Ik ben echt helemaal paranoia sinds ik es heb gelezen dat ze ook graag in je bilnaad kruipen :') :X
( Groucho Marx )
  dinsdag 31 mei 2011 @ 01:22:50 #40
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_97526218
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 01:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt helemaal paranoia sinds ik es heb gelezen dat ze ook graag in je bilnaad kruipen :') :X
_O- :') Bij dochter zaten ze in haar lies, in de rand van haar luiertje. Lekker warm en broeierig, dat is dus wat ze zoeken. Je bilnaad is natuurlijk uitermate geschikt. Getver, ik krijg meteen jeuk :')
pi_97547521
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 00:47 schreef childintime het volgende:
Het lijkt me zo pijnlijk als'ie eruit getrokken wordt. Bij de kat is het een waar gevecht en de hond ondergaat het vrijwillig, omdat'ie er echt last van heeft (maar hij vindt het niet leuk). Maar dat gevoel als je trekt :r Doet dat pijn, dat uittrekken? Mijn dochter was een baby van rond 7/ 8 maanden, aan haar merkte ik helemaal niets.

Wat ik ook zo ranzig vind is als je hem eruit hebt getrokken die pootjes blijven bewegen; hij is dus gewoon van plan lekker verder te gaan :{
Als je zo'n lasso hebt (zoals ik eerder poste bovenaan deze pagina) voel je echt helemaal niks. Ik had hem meegenomen op schoolkamp op de basisschool en heb 2 klasgenootjes geholpen die een teek hadden opgelopen. Eerst waren ze bang dat het pijn zou doen, maar dat deed het niet. Je voelt er niks van met zo'n ding.
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:54:57 #42
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_97568809
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:15 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Als je zo'n lasso hebt (zoals ik eerder poste bovenaan deze pagina) voel je echt helemaal niks. Ik had hem meegenomen op schoolkamp op de basisschool en heb 2 klasgenootjes geholpen die een teek hadden opgelopen. Eerst waren ze bang dat het pijn zou doen, maar dat deed het niet. Je voelt er niks van met zo'n ding.
Het is dat ik zo bang ben voor die beesten, anders zou ik al die tekentangen eens zelf uit gaan proberen. Ik ben wel tevreden met mijn O'tom. Het werkt prima, geen teek is eraan ontsnapt sinds ik ze gebruik (5 jaar). Vroeger had je van die klemtangetjes; wat een ondingen waren dat zeg. Regelmatig afgebroken lijven en koppen die nog in je hond zaten :N

Maar als ik het tangetje om de teek zet en vervolgens voorzichtig ga draaien voel je echt een gekraak :o , ik zie dan in gedachten die voorpootjes als een soort weerhaakjes los schieten en dat dat zo kraakt.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:44:39 #43
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_97645206
Vanavond weer 1,5 uur op de hei/ in bos gelopen met de hond. Ik blijf aan dat bilnaad-verhaal denken :') en voel overal jeuk als ik thuis kom......

Hier staan hekken ivm de runderen. Achter de hekken wordt dus veel minder met honden gewandeld dan vroeger en is de tekenpopulatie ook explosief vermeerderd in vergelijking met de gebieden waar honden nog wel los mogen lopen. Ik liep eens met JR door het "hertenbosje", een bosje in het aanlijngebied waar vaak de reeen staan. Toen ik eruit was, zaten er zeker meer dan 10 teken op hem. Omdat hij zo gladharig was, kon ik ze er gelukkig allemaal af meppen. Toen vroeger er nog geen runderen en dus hekken waren, kwamen dit soort dingen eigenlijk niet voor. De honden hadden weleens een teek, maar nooit een stuk of 10 bij 1 uitlaatrondje.
pi_97657173
Net weer eentje weggehaald bij mn katertje :)
pi_97657235
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:54 schreef childintime het volgende:

[..]

Het is dat ik zo bang ben voor die beesten, anders zou ik al die tekentangen eens zelf uit gaan proberen. Ik ben wel tevreden met mijn O'tom. Het werkt prima, geen teek is eraan ontsnapt sinds ik ze gebruik (5 jaar). Vroeger had je van die klemtangetjes; wat een ondingen waren dat zeg. Regelmatig afgebroken lijven en koppen die nog in je hond zaten :N

Maar als ik het tangetje om de teek zet en vervolgens voorzichtig ga draaien voel je echt een gekraak :o , ik zie dan in gedachten die voorpootjes als een soort weerhaakjes los schieten en dat dat zo kraakt.
Gekraak heb ik nog nooit ervaren, maar op het moment dat ik het parasietje lostrek hoor ik wel een vrij harde tik. PANG en dan is ie los :P
  zaterdag 4 juni 2011 @ 01:27:22 #46
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_97685147
Ja, ik voel kraken maar ik hoor het ook. Een extra reden om ze te haten :(

Gek is dat he. Mijn hond heeft geen last in de natuurgebieden, maar mijn kat heeft er inmiddels al een stuk of 4 gehad en die komt alleen maar in de omliggende straten en tuinen.
  maandag 27 juni 2011 @ 01:36:24 #47
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_98705335
Zo, na de regen van de laatste tijd dus wel weer tekendruppels aan de hond gegeven. Hij had er ineens zomaar 4 op zich lopen na de wandeling (en dat gemiddelt 3 maal daags) :N Helaas moest hij dus zijn druppels.
pi_98705882
hoe minder teken hoe beter. ranzige beesten :r
pi_98705908
word er al naar van als ik het zie

:(
  maandag 27 juni 2011 @ 02:24:17 #50
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_98706250
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 02:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
word er al naar van als ik het zie

[ afbeelding ] :(
Aaaach, dat is echt zielig....Zij kunnen er echt helemaal niets tegen doen. Als ik zo'n egeltje zou zien dan zou ik hem oppakken en de teken eruit trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')