Of hun snorquote:
Gaan we samen uit eten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:32 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin in eten. Doet me meteen denken aan eierkoeken.
30 seconden lukt mij nietquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Waarom 5 minuten als het ook in 30 seconden kan
Niks. Doe maar welquote:
HASHAHAH ik bemn morgen vrijquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:33 schreef Etsu het volgende:
Mensen, ik ga jullie straks verlaten, want ik heb morgen examen.
JIJ HAD VANDAAG LEKKER WISKUNDE B AUBDSDHUFBSA AHWAUHUWHAA HA Aquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
HASHAHAH ik bemn morgen vrij
Ik ben door mijn 3 laagste vakken heen, alles wat er nu aan komt is 7+quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
JIJ HAD VANDAAG LEKKER WISKUNDE B AUBDSDHUFBSA AHWAUHUWHAA HA A
Mozzarella + tomaat + basilicum + pistoltje + ovenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kan ik iets lekkers maken met 2 eieren, salade en blikje tonijn?
Brood en saus is natuurlijk ook aanwezig maar is het een goede combinatie?
Ik moet alle slechte vakken nogquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik ben door mijn 3 laagste vakken heen, alles wat er nu aan komt is 7+
Harsen is gewoon not done.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja maar wat is er dan slecht aan harsen volgens jou?
Te veel moeite. Tomaat snijdenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mozzarella + tomaat + basilicum + pistoltje + oven
Vervang de sla en eieren door komkommer.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Kan ik iets lekkers maken met 2 eieren, sla en blikje tonijn?
Brood en saus is natuurlijk ook aanwezig maar is het een goede combinatie?
Ahhhh ik heb vrijdag Duits en Economie!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
HAHA IK WAS VANDAAG VRIJ EN BEN DAT MORGEN OOK NOG MWOEHAHA
Wacht maar mijn jongen, heb jij biologie?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
HAHA IK WAS VANDAAG VRIJ EN BEN DAT MORGEN OOK NOG MWOEHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |