quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
Ok, het lukt me niet meer om mijn ogen open te houden bijna. Dat spul werkt echr goed
Welterusten allemaal
Zoek maarquote:
Eindelijk nog iemand die het niet weerquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... ik denk iets economisch.
Doe ik van 't weekend wel.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Zoek maar. Zul je zo gevonden hebben hier op FOK!
.
Toevallig in Groningenquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:20 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Weet ik nog niet... ik denk iets economisch.
Is het ook, ik sta in bijna elk religieus boek en dat terwijl ik niet in een god of goden of dit dat copyright leeell geloofquote:
Ik ook eigenlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben pas sinds een paar dagen weer actief.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk.Poste voorheen nooit, maar sinds EXA en SC.
Lurken is goed voor de samenlevingquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zit een maandje ofzo op Fok, had een gemiddelde van 10 of 20 ofzo per dag (geen SC, vooral kwaliteitspostsquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Naar de Achterhoek, Joosterd stalken.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ik heen moet als EXA weer sluit.
SCquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zit een maandje ofzo op Fok, had een gemiddelde van 10 of 20 ofzo per dag (geen SC, vooral kwaliteitsposts) En nu... constant 100+
Komt nog wel, mijn jong.quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar drie keer zoveel berichten dus kom niet.
Ik zit hier al bijna zes jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |