Hey is niet van mij hequote:Op donderdag 19 mei 2011 07:57 schreef gianni61 het volgende:
toch wel een herkenbare OP.
heb 1x een subwoofer verkocht aan marrokaan.
Ook onleesbare mails, paar keer bellen, aan het verkeerde huisnummer enzo
hij was wel alleen gekomen, dat scheelt.
en hij ging de subwoofer testen door een cd van whitney houston aan te zetten
Het afdingen zeker maar kom op, je kan toch afspraken maken en op tijd komen zegquote:Op donderdag 19 mei 2011 08:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Heeft het nietgewoon te maken met een andere handelsmentaliteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op
maandag 23 mei 2011 13:52 schreef Daaps het volgende:
16 jaar geleden kwam een stel turkse mannen een bankstel van mijn ouders op halen.. Waren goede kerels, reden offc. in een afgeragd turkenbusje waar de bank alleen in pastte als de deuren open bleven staan...![]()
Toch denk ik niet dat pa dit tegenwoordig nog zo doen, gezien de moderne turk.
Daarom koop of verkoop ik ook niks aan Turken en/of Marokkanenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:56 schreef 12345r het volgende:
Kopen jullie spullen van hun? Verkopen jullie spullen aan hun?
Meestal als ik zo een mailtje krijg die ik eerst een half uur moet ontcijferen haak ik meteen af.
Momenteel heb ik een tv op marktplaats staan die z.s.m. weg moet, de enigste reactie die ik heb is van een marokkaan...
In principe niks mis mee, zolang ze maar niet opdringerig gaan doen of met hun hele vriendengroep langskomen![]()
Twee jaar geleden verkocht ik een scooter aan een marokkaan (ja, scooter ja... 1 maand gehad en toen weg met dat pauper ding) . Word ik een uur later dan de afgesproken tijd opgebeld door de desbetreffende koper dat hij voor mijn deur staat maar er niet open gedaan word.
Er stond niemand voor de deur dus ik liep naar buiten, zie ik ze aan het einde van de straat staan zwaaien en toeteren voor een ander huis![]()
Maargoed, ze waren dus met ze vijven gekomen![]()
Nadat ze alle 5 in mijn schuurtje gepropt waren om het scootertje te bewonderen kwam de ene op of aanmerking na de andere...
Ze gingen gewoon 500 euro onder de vraagprijs zitten terwijl er niks mis was met dat ding (volgens hun natuurlijk wel).
Uiteindelijk heb ik ze dus de deur gewezen, want hier ging ik natuurlijk niet mee akkoord.
Ze bleven maar zeuren en toen ze uiteindelijk wegwaren ben ik nog zeker 5 keer gebeld: "Weet j 't zker? Je bent gek als j 't nie doe...''
Na deze ervaring nooit meer iets aan een turk of marokkaan verkocht, tot nu toe dan waarschijnlijk.
Ben benieuwd wat ik nu weer ga beleven...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |