Is dat fijner met seks of weet je dat niet?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:18 schreef eline_hartje_hartje het volgende:
Hulp gevraagd,
Ik ben eline en zou graag een dubbelle schaamlippiercing laten zetten om deze te laten uitstrechen tot dat er een klein slotje in past. heeft er iemand hier ervaring mee?
Groetjes
Eline
Hij staat er toch nog?quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:01 schreef recaH het volgende:
[..]
Is mijn reactie niet normaal wil je zeggen?
ik vind het wel geilquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:18 schreef eline_hartje_hartje het volgende:
Hulp gevraagd,
Ik ben eline en zou graag een dubbelle schaamlippiercing laten zetten om deze te laten uitstrechen tot dat er een klein slotje in past. heeft er iemand hier ervaring mee?
Groetjes
Eline
quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:06 schreef Chulaa het volgende:
als mijn vriendin dit zomaar laat zetten trek ik hem er persoonlijk uit. en dat weet ze.
Tja, je kan ook ducktape over je venusheuvel plakken als je geen seks wil.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:18 schreef eline_hartje_hartje het volgende:
Hulp gevraagd,
Groetjes
Eline
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |