Hetzelfde gevoel, als je goed vol zit na een maaltijd?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:04 schreef nohansienokraaij het volgende:
Hoi
Ik heb ondertussen een half jaar een relatie met een geweldige meid. We kennen elkaar goed, voelen elkaar aan, zeggen wat de andere persoon had willen zeggen, hebben geweldige seks, kunnen goed met elkaar praten, zijn totaal gek op elkaar en kunnen geen dag zonder elkaar.
Ik hou ontzettend veel van haar, en wil haar niet kwijtraken. Maar de laatste tijd heb ik een raar onderbuikgevoel. Bovenop mijn maag, het lijkt op vlinders in je buik maar het niet fijn, een leeg gevoel. Kan iemand me vertellen wat dit is, en ervaring ermee heeft? B.V.D
jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef XIIY het volgende:
heb je dit gevoel alleen als je bij haar bent of aan haar denkt?
i see you trollingquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hetzelfde gevoel, als je goed vol zit na een maaltijd?
Ok, ik had ook ergens gelezen dat het "De vlinderdood" betreft. Dat je lichaam geen endorfine meer ontvangt van die persoon, en afkickt. Is dit plausibel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:08 schreef XIIY het volgende:
[..]
ik denk dat het gewoon zenuwen zijn, gaat na een tijdje van zelf weg
Nee, bij lange na nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wat een mens niet kent, maakt hem bang.
Heb je ooit eerder zo'n goede relatie gehad?
hoho ff een taal die ik kan verstaan aubquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Ok, ik had ook ergens gelezen dat het "De vlinderdood" betreft. Dat je lichaam geen endorfine meer ontvangt van die persoon, en afkickt. Is dit plausibel?
Dat de receptoren voor het geluksstofje "endorfine" (dat gevoel dat je krijgt van verliefdheid) geen endorfine meer ontvangen. En hier nogal door van slag raken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:11 schreef XIIY het volgende:
[..]
hoho ff een taal die ik kan verstaan aub
Volgens mij is dat pas na anderhalf jaar of later. Zullen dus wel beginzenuwen zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Ok, ik had ook ergens gelezen dat het "De vlinderdood" betreft. Dat je lichaam geen endorfine meer ontvangt van die persoon, en afkickt. Is dit plausibel?
Maar verschilt dat niet per persoon? Dat lijkt mij toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is dat pas na anderhalf jaar of later. Zullen dus wel beginzenuwen zijn.
Is het allemaal zo moeilijk?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Dat de receptoren voor het geluksstofje "endorfine" (dat gevoel dat je krijgt van verliefdheid) geen endorfine meer ontvangen. En hier nogal door van slag raken?
dat is toch gewoon een soort fase en gaat vanzelf weg en komt weer terug en gaat weer weg enz..quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef nohansienokraaij het volgende:
[..]
Dat de receptoren voor het geluksstofje "endorfine" (dat gevoel dat je krijgt van verliefdheid) geen endorfine meer ontvangen. En hier nogal door van slag raken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |