Het zijn wel katten, hè...quote:En nu zitten we dus hier met een probleem, het kattenluikje dichthouden vind ik niet eerlijk tegenover onze katten, omdat ze hier allang aan gewend zijn...
Ik dweil me al gek met Chloor.. Arme vreemde kattenpoes wist inderdaad niet hoe snel die weg moest, dus ik hoop dat het indruk heeft gemaakt..quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:53 schreef belsen het volgende:
Chloor of amonia sproeien, daar houden ze niet van en kunnen ze niet tegenop.
En die andere kat had je met zijn kop onder de kraan moeten houden, maar misschien issie ondertussen ook al zo geschrokken dat ie nooit meer binnenkomt.
[..]
Het zijn wel katten, hè...
Chloor en ammonia trekt katten juist aan om te gaan plassen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:53 schreef belsen het volgende:
Chloor of amonia sproeien, daar houden ze niet van en kunnen ze niet tegenop.
En die andere kat had je met zijn kop onder de kraan moeten houden, maar misschien issie ondertussen ook al zo geschrokken dat ie nooit meer binnenkomt.
[..]
Het zijn wel katten, hè...
Nou...quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef houdjemond het volgende:
vraag me alleen af wat hij bij ons in huis komt doen?
Territorium afbakenen, hij is blijkbaar de dominante kat in de buurt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef houdjemond het volgende:
De vreemde kat is er trouwens wel eentje die altijd in de buurt loopt.. Dus dakloos/zielig is hij niet, vraag me alleen af wat hij bij ons in huis komt doen?
Gewoon schoonmaken met een sopje en zo snel mogelijk zo''n ander luikje monteren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:57 schreef houdjemond het volgende:
Daar gaat me dweilemmertje met chloor.. Iemand enig idee waar ze dan niet tegen kunnen qua sproeien? Wil mijn eigen katten niet afschrikken..
In de buurt rondlopen en een huis hebben zijn 2 verschillende dingen imo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef houdjemond het volgende:
De vreemde kat is er trouwens wel eentje die altijd in de buurt loopt.. Dus dakloos/zielig is hij niet, vraag me alleen af wat hij bij ons in huis komt doen?
Magneetluikje gaat inderdaad morgen aangeschaft wordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon schoonmaken met een sopje en zo snel mogelijk zo''n ander luikje monteren.
De kat is gewoon zo'n beestje dat je wel eens buiten ziet, ziet er ook goed uit, niet zielig of ondervoed, dus ik snap niet waarom hij wilt domineren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:00 schreef LadyMorgana het volgende:
[..]
In de buurt rondlopen en een huis hebben zijn 2 verschillende dingen imo.
Idd ander luikje monteren en de kater komt niet meer binnen
Wat Trovey zei, hij is vast de dominante kater van de buurt, jij hebt katten, hij zal wel even langs komen om te bewijzen dat ie stoer isquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Magneetluikje gaat inderdaad morgen aangeschaft wordenMaar hoe komt een vreemde kat erbij om door ons kattenluikje te kruipen? De geur van andere katten?
Mijn "veteraan" is inderdaad wat ik altijd dacht de baas hier.. Hij heet eigenlijk Trip maar we noemen hem altijd scarface, heeft overal littekens, hapjes uit zijn oor, en gaat niet opzij voor welke hond dan ook.. Kan dat dat gedrag dan ook uitlokken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:02 schreef LadyMorgana het volgende:
[..]
Wat Trovey zei, hij is vast de dominante kater van de buurt, jij hebt katten, hij zal wel even langs komen om te bewijzen dat ie stoer is
Wat ook zou kunen is dat 1 van jouw katten een meningsverschil met hem heeft gehad.
Bedankt voor je reactie en fijn om te horen dat wij niet de enige zijn met dit probleempje.. Zou je, als je wilt, me misschien later willen laten weten hoe het is gegaan na het plaatsen van het nieuwe luikje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef JaimyLee het volgende:
Wij hebben het ook gehad, 2 katten hier en elke nacht een kat die binnen kwam om even te laten zien wie de grootste is. Mijn kat was het hier niet mee eens, maar hij bleef maar terug komen. Na een tijdje ook een keer het luikje op alleen naar binnen gezet, toen we lagen te slapen allemaal lawaai, wij wtf?
Kattenluikje kapot gemaakt om naar buiten te kunnen
Ons kattenluikje met chip is vandaag binnengekomen, dus straks maar ff plaatsen. Hopen dat het stopt.
Het is een kat, die kennen geen waarom...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De kat is gewoon zo'n beestje dat je wel eens buiten ziet, ziet er ook goed uit, niet zielig of ondervoed, dus ik snap niet waarom hij wilt domineren.
Die veteraan is 18 jaar oud en kan de baas zijn geweest van de buurt maar hij is oud en heeft blijkbaar een opvolger gevonden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn "veteraan" is inderdaad wat ik altijd dacht de baas hier.. Hij heet eigenlijk Trip maar we noemen hem altijd scarface, heeft overal littekens, hapjes uit zijn oor, en gaat niet opzij voor welke hond dan ook.. Kan dat dat gedrag dan ook uitlokken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |