abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96996920
Voor de mensen die met die mesjes of vergelijkbare scheren: hoe lang doen jullie met 1 mesje? Hoeveel dagen en hoe vaak scheren?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_96997184
Er zit zo'n stripje op de mesjes. Als de mesjes nieuw zijn, is het nog groen. Meestal als dat groenige stripje wit begint te worden, wordt het tijd voor nieuwe mesjes.
Who motivates the motivator?
  woensdag 18 mei 2011 @ 18:07:53 #3
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_96997322
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Er zijn zo'n stripje op de mesjes. Als de mesjes nieuw zijn, is het nog groen. Meestal als dat groenige stripje wit begint te worden, wordt het tijd voor nieuwe mesjes.
Vervolgens scheer je je er nog een paar weken mee door, en dan beginnen ze echt bot te worden...
pi_96997374
quote:
6s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Vervolgens scheer je je er nog een paar weken mee door, en dan beginnen ze echt bot te worden...
Ja inderdaad. Op gegeven moment voel je het vanzelf als ze bot worden :P. Scheert niet zo fijn namelijk
Who motivates the motivator?
pi_96997403
4 weken.
pi_96997405
Hoe houden je die dan schoon? Bij mij zit er na 2 keer scheren al haartjes op die zelfs met het ergste watergeweld niet weg gaan..
pi_96997458
quote:
99s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Er zijn zo'n stripje op de mesjes. Als de mesjes nieuw zijn, is het nog groen. Meestal als dat groenige stripje wit begint te worden, wordt het tijd voor nieuwe mesjes.
dat ligt er maar net aan waar je je mesje laat als je hem niet gebruikt.
bij ons hangt ie namelijk in de douche zelf, dus dat stripje maakt elke dag minimaal 2 douches mee en of er nou mee geschoren is of niet, dat stripje is binnen 2 weken weg.
daarnaast ligt het er ook nog aan of je baardhaar of ander lichaamshaar ermee scheert,
sinds mijn vriend zn baard met een trimmer doet gaat dat mesje meteen nog 2x zolang mee :Y
pi_96997484
Mja die strip is ook wel lekker goedkoop weer...

Ik scheer me in week-cyclus dus moet goede mesjes hebben. Maar je kan gerust doorgaan als die strip al wit is en dan merk je vanzelf wel wanneer het echt gebeurd is.
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_96997530
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 18:10 schreef MouzurX het volgende:
Hoe houden je die dan schoon? Bij mij zit er na 2 keer scheren al haartjes op die zelfs met het ergste watergeweld niet weg gaan..
een paar goedkope tandeborstels kopen :Y ook handig om bijv het vuil tussen je horloge(bandje) vandaan te halen ect.
pi_97007931
Ik scheer al maanden met dat wit geworden randje en hij doet het nog perfect :D
pi_97020623
Ik pak dagelijks een nieuwe.
pi_97021902
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Hoogheid het volgende:
Ik scheer al maanden met dat wit geworden randje en hij doet het nog perfect :D
Ik dus ook. :')
pi_97026745
Af en toe tegen de richting in over je onderarm halen helpt ook om de mesjes weer wat beter te laten glijden. ^O^
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:48:02 #14
181126 MouzurX
Misschien?
pi_97027644
Ik snap niet hoe die bij jullie dan scherp blijft, bij mij is tie na 5 keer scheren ofzo (met 3-4 dagen tussen iedere scheerbeurt al bot, dan moet ik niet proberen om met een 3 dagen baardje te gaan scheren want dan is het niet bepaald een ferrari meer.

Misschien komt het dan gewoon doordat ze niet goed schoon zijn, zal dan wel een tandenborstel daarvoor kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')