Vervolgens scheer je je er nog een paar weken mee door, en dan beginnen ze echt bot te worden...quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Er zijn zo'n stripje op de mesjes. Als de mesjes nieuw zijn, is het nog groen. Meestal als dat groenige stripje wit begint te worden, wordt het tijd voor nieuwe mesjes.
Ja inderdaad. Op gegeven moment voel je het vanzelf als ze bot wordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Vervolgens scheer je je er nog een paar weken mee door, en dan beginnen ze echt bot te worden...
dat ligt er maar net aan waar je je mesje laat als je hem niet gebruikt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Er zijn zo'n stripje op de mesjes. Als de mesjes nieuw zijn, is het nog groen. Meestal als dat groenige stripje wit begint te worden, wordt het tijd voor nieuwe mesjes.
een paar goedkope tandeborstels kopenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:10 schreef MouzurX het volgende:
Hoe houden je die dan schoon? Bij mij zit er na 2 keer scheren al haartjes op die zelfs met het ergste watergeweld niet weg gaan..
Ik dus ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Hoogheid het volgende:
Ik scheer al maanden met dat wit geworden randje en hij doet het nog perfect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |