ok, meindl Island pro ook toevallig?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef Thaboel het volgende:
[..]
nope. Naja de lowa combat boot is ook defensie goedgekeurd he
Die volgens mij ook. Volgens mij werd die ook verstrekt aan personeel dat naar afghanistan ging. Maar die mag je wrs pas paraat dragen na toestemming van je pc/cc. Zelfde als smockjassen enzo. Meestal word er over lowa's nietmoeilijk gedaanquote:
Haha true. Dat doe ik dan ook. Maar ik blijf wel van mening dat de huidige laars gewoon kut isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Prikken en afplakken, daarna dom doorstompen, wordt vanzelf eelt.
In de ALO2 mag er ineens heel veel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die volgens mij ook. Volgens mij werd die ook verstrekt aan personeel dat naar afghanistan ging. Maar die mag je wrs pas paraat dragen na toestemming van je pc/cc. Zelfde als smockjassen enzo. Meestal word er over lowa's nietmoeilijk gedaan
Welke is dat? Die met die lus op de achterkant?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:48 schreef Vortix het volgende:
[..]
Haha true. Dat doe ik dan ook. Maar ik blijf wel van mening dat de huidige laars gewoon kut is
Die ja, geen demping in de zool en hij klemt zich niet lekker om mijn voet heen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Welke is dat? Die met die lus op de achterkant?
net de twee belangrijke punten inderdaad. Sterkte dr mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef Vortix het volgende:
[..]
Die ja, geen demping in de zool en hij klemt zich niet lekker om mijn voet heen.
Jup, niet echt fijn nee. Had er trouwens minder moeite mee als ik in het veld was. Alleen lange marsen op een harde ondergrondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef Vortix het volgende:
[..]
Die ja, geen demping in de zool en hij klemt zich niet lekker om mijn voet heen.
Ja kom ze mooi bij mij halenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:48 schreef Thaboel het volgende:
@vortix haal lowa combatboots bij bever zwerfsport krijg je nog korting met je defensie pas
Je bent aangenomen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja kom ze mooi bij mij halen. Ik sta dr alijt met een kwijlende bek naar te kijken
Koop ze dan gewoonquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja kom ze mooi bij mij halen. Ik sta dr alijt met een kwijlende bek naar te kijken
Jep. Inmiddels al mn 2e week bij de Bever.quote:
Nicequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jep. Inmiddels al mn 2e week bij de Bever.
bij de bever kun je ook speciale bestellingen laten doen, zo heb ik zwarte meindl Island pro's, met veterogen, in plaats van haken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die standaard defensiekisten zijn volgens mij Haix. Gekgenoeg staat er op de kist zelf geen merkje ofso dus t zal wel 13 in een dozijn meuk zijn. Heel misschien als ik straks ff flinke personeelskorting kan fixen dat ik wel Lowa Combat of Meindle Performance koop. Zijn de enige kisten die ze bij ons hebben. Alles beter dan die kpu meuk iig.
Een brakke Chinese kopie van.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die standaard defensiekisten zijn volgens mij Haix.
Zijn jullie schoengebonden als je gaat vliegen? Op een bases lijkt het me wat anders.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Haix is een ontzettend prutsmerk. Kutkisten.
Dat je bijv schoenen naar keuze mag dragen als je gaat vliegen? En met de basis doelde ik meer op correct teneu enzoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat bedoel je schoengebonden? En waarom zou het anders zijn op een basis? Ik snap je vraag niet helemaal.
de eigenaar wilde hem niet startenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:50 schreef Bouke-p het volgende:
Pfff, last van slapeloosheidben mn bed maar weet uitgekropen
Vandaag op jacht geweest naar een motor! Proefrijden op een Tl1000 ging niet, meneer de verkoper wou m niet starten ofzo....
Dus doorgegaan naar de volgende zaak en na lang twijfelen een rondje op een '99 R1 gereden en de tering, wat een machine! Ik twijfel echt enorm.... t ding was goed geprijst en flink wat opties, BOS demper, hoog ruitje, kleine knippers, LED achterlichten, stalen remleidingen, goeie banden etc. maar het is toch een flink bedrag om uit te geven
Keuzes.... lastig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |