Zijn penis is lang genoegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef Erasmo het volgende:
Als ik het zo hoor gaat het in dit geval alleen om penisverlenging
TMIquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zijn penis is lang genoeg![]()
Maar een stoere Cordoba SX inruilen voor een Volvo LPG noem jij een penisverlenging??
quote:
Hoe kun je in GODSNAAM een Cordoba stoer noemen????????quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zijn penis is lang genoeg![]()
Maar een stoere Cordoba SX inruilen voor een Volvo LPG noem jij een penisverlenging??
Omdat we paupers zijn en weinig geld hebben!quote:Op zondag 22 mei 2011 05:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Hoe kun je in GODSNAAM een Cordoba stoer noemen????????
Ik ga even een kartonnen doos zoekenquote:
Voor weinig geld kun je veel stoerders halenquote:Op zondag 22 mei 2011 05:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat we paupers zijn en weinig geld hebben!
Dat is denk ik de enige legitieme reden ja.....quote:Op zondag 22 mei 2011 05:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat we paupers zijn en weinig geld hebben!
jah behoorlijk, hebben we hier in zeeland eindelijk weer eens strand-zon, gaat die gepaard met windsurf wind, kan ik nog niet lekker liggen.quote:
Maak je toch een schuttersputje? Lig je uit de windquote:Op zondag 22 mei 2011 12:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah behoorlijk, hebben we hier in zeeland eindelijk weer eens strand-zon, gaat die gepaard met windsurf wind, kan ik nog niet lekker liggen.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |