Nederland had maar een vliegveld. Als daar een bom op valt is er geen uitwijk. Nederland heeft nou geen vliegveld. Als daar een bom op valt... wacht... Kan nederland nog wel vliegtuigen de lucht in jassen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:18 schreef Cobra4 het volgende:
Nog erger; lees het laatste bericht in het bezuinigingstopic maar eens.
Deelen is een Militair Luchtvaart Terrein. Een vliegbasis met een minimale bezetting. Alleen wat LB als ik het goed heb.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:40 schreef hoogvlieger het volgende:
Nog ff over vorige topic: Deelen word nu toch al gebruikt als een soort van FARP of is dat ook al weer van de baan?
quote:
Geen luchthaven dus. Grasveld.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deelen is een Militair Luchtvaart Terrein. Een vliegbasis met een minimale bezetting. Alleen wat LB als ik het goed heb.
Naar ik weet zijn alle voorzieningen er nog. Alleen geen personeel om die te bemensen. LVB, Brandweer e.d.quote:
Okquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Naar ik weet zijn alle voorzieningen er nog. Alleen geen personeel om die te bemensen. LVB, Brandweer e.d.
bewaking 24/7 door DBBO (nog wel)quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:40 schreef hoogvlieger het volgende:
Nog ff over vorige topic: Deelen word nu toch al gebruikt als een soort van FARP of is dat ook al weer van de baan?
Bowserquote:
ja, wel met veel dubbelfuncties hoor.quote:
VTG ken ik wel, alleen dan met een andere termquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:19 schreef forpro het volgende:
ja sorry, POL= Petrol, Oil, Lubricants. bij de andere OPCO's BOS
(gewoon tankauti dus
Zekers.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:23 schreef rubje het volgende:
avond in de nieuwe SCZoals ik al ergens anders aankaarte. Zij er hier nog lieden die polshoogte gaan nemen volgende week donderdag in Den Haag?
Dol op!! Ben voor een kwart pinda. Dank voor de tipquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:56 schreef rubje het volgende:
Hey ER misschien een rare vraag in DEF maarre jij bent nogal gek op de Indisch eten he?
Ik heb hier een leuke tip voor je (en voor Lotusss) als je eens richting de maasstad komt.Smaakt nog steeds uitstekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |