abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96994879
Misschien dat iemand me hier uit de brand kan helpen. Ik heb enorme platvoeten en mijn rechtervoet heeft 4 tenen en is daarom ook in z'n geheel smaller en kleiner. Met schoenen vormt dit nog niet zo'n groot probleem, omdat je deze strakker kunt aantrekken met veters, maar het vinden van geschikte slippers is een groot probleem.

De slippers moeten daarom aan de volgende eisen voldoen:
- Maat 41
- Geen teenslippers
- Verstelbare band(en)
- Beetje modieus, liever wat sportiever

Een voorbeeld van in mijn ogen geschikte, maar niet zo modieuze slippers zijn die van Birkenstock:

Wat ik dan liever zou zien is voorbeelden van Replay, maar die heb ik nog niet met verstelbare band(en) gevonden:

of

Iemand dus enig idee waar ik slippers kan vinden die bij mijn (stomme) voeten passen?
pi_96995290
Niet, juist met platvoeten moet je niet op slippers gaan lopen, daar kun je later nog wel wat ergers aan over houden (denk aan houdingsklachten).
pi_96995777
Nou die birkenstocks zijn wel goed (ook voor je houding) deze passen helemaal aan je voeten.
ik denk niet dat je van replay zulke slippers kunt vinden met een bandje.
ff een stomme vraag.. maar ben je zo geboren? met 4 tenen? :)
pi_97004054
Ja natuurlijk zijn slippers niet goed voor platvoeten, maar dan kan ik net zo goed 24/7 op superdure wandelschoenen gaan lopen, want dat is het best. Of te wel. Ik ga geen (lange) afstanden lopen op slippers, maar vind het zelf wel prettig om in (hoog)zomer op (fatsoenlijke) slippers te kunnen rondlopen.

Ja, aangeboren 4 tenen. Een vrouw bij een schoenenwinkel had het erover dat er vorig jaar wel Replay slippers waren met verstelbare band(en), dus daarom heb ik nog hoop. Elk ander merk volstaat ook hoor, zolang ze maar aan de eisen voldoen!
pi_97189192
De gizeh's van birkenstock zijn een stuk mooier en modieuzer,wellicht dat het iets is?
pi_97681713
Zijn die gizeh's van Birkenstock niet voor vrouwen?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:28:04 #7
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_97688488
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 09:30 schreef Mvr.Poes het volgende:
De gizeh's van birkenstock zijn een stuk mooier en modieuzer,wellicht dat het iets is?
Hij wil geen teenslippers.. Ik dacht er ook al aan maar dat valt dan af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')