Hallo mensen,
ik heb de laatste tijd nogal een warrige periode in mijn leven. Chaotisch en zo.
Ga daar nou verder niet op in. Iedereen heeft ooit wel eens iets psychologisch mis. Punt is ik heb een soort time out een beetje de laatste tijd om alles te verwerken. Soms racen mijn gedachtes heel erg. Nou daarbij komt dat ik ook de laatste tijd door verschillende redenen ook weinig aan slapen toe kom. Waaronder vannacht zo'n nacht was. Maar tegelijkertijd heb ik ook vaak racende gedachtes. Ook ooit niet meer gedachtes maar meer gewoon een soort van stress in mijn hoofd..
Maar uhm, ik ben nogal bezorgd. Want ik heb laatst ineens een paar weken geleden een hele enge soort hoofdpijn gevoeld al een paar keer. Die dan heel snel weg kon gaan. Maar het lijkt wel hetzelfde soort pijn als enorme kramp hebben. Maar dan echt in je hoofd. Echt mijn hersenen zelf..
En ik ben daar enorm ongerust over..
Blijkt dat de huisarts (die inmiddels ook steeds luier wordt) morgen er pas weer is en vandaag niet aanwezig was.
Vooral omdat het ooit nogal onrustig is in mijn hoofd, en dat ik dan ooit ineens zulke scherpe (voelt al kramp) hoofdpijnen heb. Dat verontrust mij enorm. Heb ze net in ieder geval weer gehad nadat ik er anderhalve week of 2 weken geen last meer van heb gehad..
Ga morgen dan maar de huisarts bellen. Maar ik twijfel. En nu krijg ik er weer 1 nu ik net mijn hoofd een beetje omlaag doe om te kijken naar de grond. Ik vind het echt enorm eng.
Zeker omdat het voelt als kramp, maar ook in de zin van.. als ik kramp heb in mijn benen moet ik snel omhoog komen of zo of spanning aanpassen in mijn benen om verdere kramp te voorkomen. Zo voelt het ook in mijn hersenen nou..