abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2011 @ 15:41:46 #1
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_96992317
In onze 'studeer'kamer hebben wij 7 Billy kasten van de IKEA met Billy Ydre deurtjes. Nu gaan we de studeerkamer omgooien, en heb ik besloten dat ik de troep achter de half doorzichtige deurtjes toch te goed kan zien liggen. :P

Ik wil de deurtjes dus ergens mee bekleden. Ik heb nog stukken behang liggen die er op passen (zelfde als muur) en dacht dat dat misschien wel leuk was. Maar plakt behang wel op plastic/polypropeen? Zo ja, met welk behangplaksel dan?

Andere optie is plakplastic of statisch plastic. Ben er niet dol op, maar 't is een optie. Vroeg me af of het misschien handig was om statisch plastic te nemen ivm lastige hoekjes, alleen: 1) blijft dat plakken op deze ondergrond, en 2) weet iemand waar het redelijk goedkoop te krijgen is? Heb 14 meter te doen, en eigenlijk geen zin om meer dan ¤30 te besteden. Bovendien gaat het bij mij altijd wel een keer mis :')

Hoor het graag! Alvast bedankt!
  donderdag 19 mei 2011 @ 10:49:57 #2
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_97023354
uppp
pi_97029203
Op de bureaubladen van Ikea blijft plakplastic uitstekend zitten :)
Behang zou ik ook wel durven. Als het niks is doe je toch gewoon wat anders?
Misschien met dubbelzijdig tape ipv plaksel?
pi_97029349
behang plakt prima op pastic. ik heb ook weleens gelamineerde kastdeuren behangen, hangt er nog steeds.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:15:14 #5
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_97259372
Dubbelzijdig tape is een goeie, ga ik denk ik proberen!

Wil best behangen, maar wil zeker weten dat het blijft hangen en ik niet achterblijf met behangplaksel op mijn deurtjes - zonder behang. Dus welk behangplaksel moet ik dan hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')