Haten? Nee hoor, ik heb er gewoon helemaal niks mee, en ook geen gevoel bij.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je haat toch geen dieren toch ?
en ik maar denken dat je van MD hieldquote:
Alleen Eendjes vind ik tof!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je van MD hield
ah oke. dat heb ik nou bij kinderen ^^quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Haten? Nee hoor, ik heb er gewoon helemaal niks mee, en ook geen gevoel bij.
maar dat zijn sommige konijnen met kerst!quote:
alleen MD of alle eenden?quote:
Nee dat zijn de leuke konijnen, die met kerst... verder schaar ik ze onder de groep 'Ongedierte', heb er echt heulemaal niks meequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:07 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dat zijn sommige konijnen met kerst!
levende zijn veel leuker
Alle eendjes! Maar vooral MDquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef tripack het volgende:
[..]
alleen MD of alle eenden?
eenden zijn ook grappig
een maat van mij heeft ratten. nou das nog erger. en met de kerst heb je er ook niets aan.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat zijn de leuke konijnen, die met kerst... verder schaar ik ze onder de groep 'Ongedierte', heb er echt heulemaal niks mee
quote:
met ratten heb ik ook niksquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een maat van mij heeft ratten. nou das nog erger. en met de kerst heb je er ook niets aan.
ratten leven 2 jaar max. zeer dure hobby als je langs de dieren arts gaat. die maat van mij had er 5. hop 600 euro kosten wegens anti-biotica kuur.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:15 schreef tripack het volgende:
[..]
met ratten heb ik ook niksnet zoals cavia's
die dingen maken herrie!
Nog 1quote:
nja dan zal ik die beesten verzekeren... volgens mij kan dat tegenwoordigquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ratten leven 2 jaar max. zeer dure hobby als je langs de dieren arts gaat. die maat van mij had er 5. hop 600 euro kosten wegens anti-biotica kuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |