quote:Supports a maximum resolution of 5760x1080 (3x 1920x1080)1, 2 across three monitors; displays attached to TripleHead2Go must run at the same resolution
Supports a maximum resolution of 3840x1200 (2x 1920x1200)2 across two monitors; displays attached to TripleHead2Go must run at the same resolution
???quote:Uses your system's existing GPU to deliver a stable platform for office, 3D design, and multimedia applications
gevonden :quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:38 schreef tinoz het volgende:
kan ik er ook meerde van die motraxding aan mijn laptoppie hangen ?
Nu nog de prijsquote:Expand your desktop further and connect a second TripleHead2Go to your graphics hardware to support up to six monitors at a time4
Wat nou 'precies'? Eerst probeer je me onderuit te schoppen omdat er geen hardware-specs bij staan. En nu zeg je 'precies'....quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:45 schreef netolk het volgende:
[..]
Precies, dus kun je niet op goede kwaliteit 3 beeldschermen draaien... Daar heeft een videokaart in een laptop gewoon de rekenkracht niet voor
Je, snapt het duidelijk niet dit ding berekend niks en laat het rekenwerk over aan je GPU in de laptop en die is niet goed genoeg om 3 schermen te ondersteunenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:56 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wat nou precies? Eerst probeer je me onderuit te schoppen omdat er geen hardware-specs bij staan. En nu zeg je precies....
Goed. Een beetje fatsoenlijke laptop heeft daar geen moeite mee. Doe nou eens een beetje research voordat je allemaal domme dingen roept.
Laat maar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef netolk het volgende:
[..]
Je, snapt het duidelijk niet dit ding berekend niks en laat het rekenwerk over aan je GPU in de laptop en die is niet goed genoeg om 3 schermen te ondersteunen
Niks geen domme dingen 3 monitoren a 1440 x 900 is dus een resolutie van 4320 x 2700 wat dus niet op 60 Hz of meer berekend gaat worden door een videokaart in een laptop
Dat is dus bij 3 rijen van 3 monitors boven elkaar, zoveel wil zelfs TS er niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:59 schreef netolk het volgende:
[..]
Je, snapt het duidelijk niet dit ding berekend niks en laat het rekenwerk over aan je GPU in de laptop en die is niet goed genoeg om 3 schermen te ondersteunen
Niks geen domme dingen 3 monitoren a 1440 x 900 is dus een resolutie van 4320 x 2700 wat dus niet op 60 Hz of meer berekend gaat worden door een videokaart in een laptop
Is dat een reden om het niet te doen ? Ik weet niet hoeveel USB2 poorten er op mijn laptop zitten , ik denk dat er 1 opzit en de rest minder snel is , nu vraag ik me af, als ik er een hub tussen zet, kunnen dan alle schermen op de snelheid van 1 USB2 poort per stuk ?quote:This product works on USB2 port. You can connect up to 6 units to one laptop.
You can adjust resolution of displays up to 1920x1080.
Ik weet het niet zeker maar ik vermoed van niet aangezien alles uiteindelijk dan toch via 1 poort binnen komt dus denk ik dat de snelheid naar beneden zal gaanquote:Op maandag 13 juni 2011 20:03 schreef tinoz het volgende:
Dit is wat ze me te vertellen hadden
[..]
Is dat een reden om het niet te doen ? Ik weet niet hoeveel USB2 poorten er op mijn laptop zitten , ik denk dat er 1 opzit en de rest minder snel is , nu vraag ik me af, als ik er een hub tussen zet, kunnen dan alle schermen op de snelheid van 1 USB2 poort per stuk ?
Ik ben bang van niet maar weet het niet zeker !
lulllen ze er nou overheen ?quote:Dear Tinoz,
Thanks very much for your email.
It is probably that it will work. You can connect 6 devices, but we prefer directly connection with a PC.
If you have any other question, please feel free to contact us anytime.
Have a nice day.
ze zeggen dat het vermoedelijk werkt maar dat de voorkeur een directe verbinding met de pc isquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:22 schreef tinoz het volgende:
ff update van die site :
[..]
lulllen ze er nou overheen ?
usb is vrij traag en het zou ook niet mijn voorkeur hebben wat betreft beelden versturen..quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef netolk het volgende:
Daar heb je idd wel gelijk in ja, een goede pc is idd wel duur, maar dan heb je natuurlijk wel wat
persoonlijk zou ik hoedan ook geen beeld over mn ubs poort laten lopen omdat ik dan bang ben dat het te schokkerig/traag is maar ik weet eigenlijk niet of dit ook echt daadwerkelijk zo is
1) tv staat op goede input? (meestal PC of VGA?)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:53 schreef tinoz het volgende:
en weet je ook hoe het komt dat ik geen beeld krijg op mijn TV als ik hem met een VGA kabel aansluit ?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |