Aldi en Lidl geven nog 1 en 2 centen terug.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De klacht gaat over het woord 'centjes'. Dus jij haalt aan dat er nog wel centen zijn... ja, dat weet ik ook nog wel meid.
Nu weer terug naar centjes, welke mensen (ouder dan 10) praten nog over centjes zegdat is toch suf.
Verder krijg je hier in NL nooit 1 of 2 centen terug. Ze ronden af, en aangezien we hier niet in duitsland zijn hoeven dat ook niet aan te snijden.
EDIT: of UUROCENTJES
bohhhhh
Oorspronkelijk zijn het geen Nederlandse supermarkten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:55 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Aldi en Lidl geven nog 1 en 2 centen terug.
haha ja zullen we het daar maar ophouden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als je nou een boel centjes had voor een fatsoenlijke opleiding, had je die reactie niet gehad.
Voor een centje doe je het niet toch?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:55 schreef Poemgirl het volgende:
"Een extra zakcentje verdienen."
Zakcentje![]()
Oorspronkelijk bestonden er geen supermarkten en geen centen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oorspronkelijk zijn het geen Nederlandse supermarkten.
okquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oorspronkelijk bestonden er geen supermarkten en geen centen.
quote:
Ik kan me voorstellen dat ze niet weet wat ze met zo'n antwoord moet.quote:
Van die mensen met een leren acte-tas(?)quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:27 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die tussen de middag een bammetje eten met een collegaatje.
Klopt, het is vrij nietszeggend.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze niet weet wat ze met zo'n antwoord moet.
Bedoelde dat ik juist eens met je was, maar ik quote verkeerdquote:
Sorryquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:30 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Bedoelde dat ik juist eens met je was, maar ik quote verkeerd![]()
Weet ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Sorry![]()
Al was het 'nietszeggend' niet tegen jou bedoeld.
Dat weet ie niet, heeft ie niet voor gestudeerd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:25 schreef recaH het volgende:
TS, als het geen 'centjes' zijn.. Hoe noem jij dit dan: 0,05 ?
5 eurocent? komt toch ook 'cent' in voor ?
ha ha grapjasquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat weet ie niet, heeft ie niet voor gestudeerd.
Jij wel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat weet ie niet, heeft ie niet voor gestudeerd.
Ik beur harde euro's. Misschien een paar centen erbij.quote:
Zinnen beginnen met een hoofdletterquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:04 schreef pinine het volgende:
oude uitdrukkingen voor geld zoals: joet, geeltje, rooie rug, centen etc..
Ik ben geen knakkerquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij wel?
En voor die andere knakker; het gaat om het verkleinwoord 'centjes'.
Als je ze dan per drie weer terugbrengt, dan zou je 138 cent terug moeten krijgen, maar je krijgt 140 cent. 2 cent extra winst! Dus je hebt maar 135 cent betaalt en krijgt 140 cent terug, 5 cent winst!!! Wooot!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:11 schreef vosss het volgende:
Als je in de winkel iets koopt van 46 cent en je betaald met 50 cent dan krijg je er 5 cent terug.
Als je dat 100 keer doet dan heb je een euro winst!!!!!
Hahahaha ja ik werd zondag om 11:30 ofzo gebeld, net 10min. wakker... of ik mijn klacht, kracht wou bijzetten omdat Timur het ook belachelijk vond.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:35 schreef staticdata het volgende:
Hoor dat TS het nu op 3fm aan het uitleggen is.
Godver wat een mongolen bij 3FM, AdvancedPower was er ook een keerquote:
Hey!!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Godver wat een mongolen bij 3FM, AdvancedPower was er ook een keer
Kwaliteitsradio
Ik ben een keer met 'tienertour' geweest. 50 Gulden voor 3 dagkaartjes. Dagkaartjes ja. Overal naartoe dus. 3 dagen, opmaken binnen een week geloof ik. Bj 1984.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat, ik herinner me ze alleen voor 2,50
kom uit 1988
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |