Wanneer komen die Fok Awards weer.quote:
nee inderdaad maar zoiets ik kan niet meer terugvinden en misschien vergis ik me wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga weg man, dat heb ik nog nooit gezegd.
quote:Op 17-07-2010 23:08 schreef Supersoep
Het bezoek aan uw fobo was uitermate plezant en ik hoop gaarne dit in de nabije toekomst nog eens te mogen doen.
Mvg,
Jacques Pollard
quote:Op 17-07-2010 17:51 schreef Supersoep
5600e reactie.
Meer krijg je niet van me. Er wordt al genoeg kansloos geflirt hier.
quote:Op 16-07-2010 15:11 schreef Supersoep
Ja ja. Nieuwe foto. Die heb ik even keihard gesaved.
en alleen maar reageren met alleen maar ditquote:Op 21-08-2010 23:14 schreef Supersoep
[..]
Gegroet,
Ik mag gaarne hopen dat u mij mijn spiekgedrag kunt vergeven. Zowaar het was, plande ik altoen een poging tot communicatie te establisseren, welke in het geding kwam en tot onvolledig mag worden gerekend; immers heb ik u feitelijk niet eens benaderd.
Uw wederhandeling is wel uiterst succesvol gebleken en ik apprecieer dit dan ook.
Alú,
Jacques van den Tisselaere
Adjunct-directeur der Vereniging van Dingen en Zaken allerhande
..............................................................quote:
oh oke dan.quote:FOK is geen datingsite, je hebt er een enkeling die bij de opening van elk nieuw fobo gelijk berichtjes gaan plaatsen. Als je bij een bepaald persoon denkt, die er wel speciaal uitziet, "dat wil ik ook", dan moet je jezelf daar bovenuit laten stijgen om op te vallen.
Ik had het niet meteen door laat me ja.quote:
Twee daarvan waren bij CelinoPino. Denk je werkelijk dat ik die wil versieren. Dat is gewoon sociaal doen op het fobo joh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee inderdaad maar zoiets ik kan niet meer terugvinden en misschien vergis ik me wel.
oke ik check dus je dingen, en i kzie bijv dit schrijven:
[..]
[..]
[..]
[..]
en alleen maar reageren met alleen maar dit
[..]
[..]
oh oke dan.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Trolls en liefdesverhalen. Deze reeks is goud.
Idd, we zouden er zo een boek mee kunnen vullenquote:
ja godver! zie je, nou heb ik dus problemen he! je maakt me belachelijk!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Twee daarvan waren bij CelinoPino. Denk je werkelijk dat ik die wil versieren. Dat is gewoon sociaal doen op het fobo joh.![]()
[ afbeelding ]
Beter je sporen wissen!
Je hebt grote problemen nu inderdaad. Wat denk je wel niet, even 7x bij me lurken godverdomme.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja godver! zie je, nou heb ik dus problemen he!
dat zijn nou net de dingen die ik wilde ontwijken, ik zag het al aankomen!
kan je even normaal doen, en zien hoe irritant het is
Je moet ook niet zo F5-en op zijn fobo, dan sta je er maar 1 keer in slimpie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja godver! zie je, nou heb ik dus problemen he! je maakt me belachelijk!
ja maar dat is juist omdat als ik het op verborgen zet, het lijkt alsof ikw at te verbergen heb.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt je onlinestatus nog wel aan.
Denk je wel even aan het maatschappelijk belang?
Mensen vonden je al kansloos hoor, dat je in z'n fobo kijkt maakt dat niet ergerquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja godver! zie je, nou heb ik dus problemen he! je maakt me belachelijk!
Als het verborgen staat kan toch niemand zien dat je iemand bezocht hebt snuggerequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat is juist omdat als ik het op verborgen zet, het lijkt alsof ikw at te verbergen heb.
zeg maar ik kan het op verborgen zetten, zodat niemand het ziet. maar ik denk al een stap verder dat ik het daarom juist niet op verborgen zet, omdat het moet lijken alsof ik naief ben en er niet over nadenk
Je krijgt wel meerdere entries als je terugzoekt in de reacties op iemands FoBo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo F5-en op zijn fobo, dan sta je er maar 1 keer in slimpie.
huh wat, wat moet ik dan doen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen vonden je al kansloos hoor, dat je in z'n fobo kijkt maakt dat niet erger
[..]
Als het verborgen staat kan toch niemand zien dat je iemand bezocht hebt snuggere![]()
Lees nu eens terug, aap. Bij instellingen in je fobo kan je een vinkje zetten bij iets.quote:
Niet naar zijn fobo kijken elke keer.quote:
ohja wacht. wat dom van me "surf anoniem over het fotoboek",....quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lees nu eens terug, aap. Bij instellingen in je fobo kan je een vinkje zetten bij iets.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ohja wacht. wat dom van me "surf anoniem over het fotoboek",....
heej vet. of nou moet ik het juist afentoe uitzetten, en heel afentoe sporen achterlaten dat jullie denken dat ik niet anoniem sta. en dan eignelijk heel vaak iedereens fobo checken.
dat van lanterfanteraar bijv.... alle pics zijn gesaved, en ik ben al een tijdje bezig geweest om die puzzelstukjesfoto van haar het origineel terug te krijgen, maar het gaat allemaal nogal langzaam
Vriend waarom vertel je dit aan de mensen bij wie je stiekem in de fobo wil gaan kijken?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
heej vet. of nou moet ik het juist afentoe uitzetten, en heel afentoe sporen achterlaten dat jullie denken dat ik niet anoniem sta. en dan eignelijk heel vaak iedereens fobo checken.
dat van lanterfanteraar bijv.... alle pics zijn gesaved, en ik ben al een tijdje bezig geweest om die puzzelstukjesfoto van haar het origineel terug te krijgen, maar het gaat allemaal nogal langzaam
I LOLed IRLquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
dat van lanterfanteraar bijv.... alle pics zijn gesaved, en ik ben al een tijdje bezig geweest om met die puzzelstukjesfoto van haar het origineel terug te krijgen, maar het gaat allemaal nogal langzaam
ja vragen erom kan niet he, dan toon je interesse wat misinterpreted kan worden als kansloosheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |