De volgende dag baal jij van je topicquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:52 schreef Mishu het volgende:
Ja. Niet zo'n goed idee denk ik![]()
*dronken zijn op een forum faal*
Dit. Ik kan er trouwens verder niet zo veel aan vastknopen behalvequote:Op woensdag 18 mei 2011 00:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De volgende dag baal jij van je topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een dag zie jij een dubbele regenboog en ontmoet jij de prins op een witte eenhoorn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:55 schreef Mishu het volgende:
Het is ook een kutwereld. Was verliefd op een gast die verdomme ondanks dat ie in Amsterdam woont in een vriendengroep zit die om een of andere rare reden allemaal vroeg willen trouwen. Zit niks anders op voor mij dan verder gaan met mijn eeuwige vrijgezellige studentenleven en niks begrijpend van bindende mensen doorfeesten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het...lekker biertjes drinken en topics openen op FOK. Het ultieme feestgevoel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:55 schreef Mishu het volgende:
Het is ook een kutwereld. Was verliefd op een gast die verdomme ondanks dat ie in Amsterdam woont in een vriendengroep zit die om een of andere rare reden allemaal vroeg willen trouwen. Zit niks anders op voor mij dan verder gaan met mijn eeuwige vrijgezellige studentenleven en niks begrijpend van bindende mensen doorfeesten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twas bierquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wil je er verder over praten? Wel even die fles whiskey aan de kant zetten dan, ok?
wil je er verder over praten? wel die flesjes bier aan de kant zetten dan, ok?quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:09 schreef Mishu het volgende:
[..]
Twas bierIk kan niet tegen echte sterke drank.
nee niet echt... maar het zou wel is goed voor me zijn denk ik..quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:09 schreef Mishu het volgende:
Maar wel: voelen we ons niet allemaal af en toe zo? Just drink it en let it out?
Ja, op dit moment zelf.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:09 schreef Mishu het volgende:
Maar wel: voelen we ons niet allemaal af en toe zo? Just drink it en let it out?
doe is blijquote:Op woensdag 18 mei 2011 01:10 schreef Mishu het volgende:
Nouja niet echt... Dr valt niks aan te doen en ik wil dit forum niet verder vervuilen omdat ik er nog langer moet vertoeven enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |