Op de één of andere manier komt mode uit de jaren zeventig altijd weer terug.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Trends hebben de neiging om eens in de zoveel tijd terug te komen. Sandalen - Jezus-Nikes - waren in de jaren '70 ook vrij populair.
Mooi zijn ze idd niet, maar ze lopen zo onwijs lekker!quote:Op woensdag 18 mei 2011 02:20 schreef Tanin het volgende:
Niets mis met teenslippers. Ook niets tegen Birkenstocks en sich, maar dit soort sandalen zien er gewoon niet uit, man of vrouw.
[ afbeelding ]
Die bovenkant
Who cares? Als je alleen maar draagt wat 'onwijs' lekker zit zie je er niet uit. (niet dat je er ALTIJD goed uit moet zien)quote:Op woensdag 18 mei 2011 03:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Mooi zijn ze idd niet, maar ze lopen zo onwijs lekker!
Dat wordt dan ook nergens gezegd dat ze altijd maar draagt wat 'onwijs' lekker zit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:22 schreef ad0rable het volgende:
[..]
Who cares? Als je alleen maar draagt wat 'onwijs' lekker zit zie je er niet uit. (niet dat je er ALTIJD goed uit moet zien)
dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat wordt dan ook nergens gezegd dat ze altijd maar draagt wat 'onwijs' lekker zit.
Ik weet niet waar jij woont, maar hier in de Randstad loopt de massa al jarenlang op die dingenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:17 schreef Mylene het volgende:
Kruidvat aanbieding hè? Dan stort de massa zich er op.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar hier in de Randstad loopt de massa al jarenlang op die dingen
Ga jij nou maar gewoon webshoppen bij de American Apparel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef Agentperry het volgende:
bundy slippers zijn de shit deze zomer. ik moet ook nog een paar hebben om die (v)mbo sma's te hosselen
Zo waar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:12 schreef ad0rable het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet
alleen dat het argument dat het zo lekker zit zo irrelevant is m.b.t. de lelijkheid.
Precies,... and call me gay, i don't fucking carequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar hier in de Randstad loopt de massa al jarenlang op die dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |