Prankcalls op aanvraagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef monkyyy het volgende:
vind een manier om het op te nemen en hier te posten en je bent een held.
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Bel een klantenservice (T-mobile oid) en begin je verhaal over dat je de blackberry van je zusje voor de grap in haar limonade had gedaan en dat ie 't nu niet meer doet. Ga er verder op in dat pingen heel belangrijk is voor haar en dat ze de hele avond huilt en met haar nagels over de muur gaat. Ze is bijna in staat om voor de trein te springen. etc. etc.
Ik wil 't opzich ook wel doen maar ik woon thuis en ik moet stil zijn.quote:
Ja en dan vragen ze het 06nummer en dan is het gesprek ten einde.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil 't opzich ook wel doen maar ik woon thuis en ik moet stil zijn.
Als je er ook nog op de een of andere manier het geluid van een gillend meisje bij weet te zetten, zou al helemaal mooi zijn. En als ze vragen om nummer: zeg dat je het niet weet en dat haar BlackBerry nog in de limo zit dus dat je het niet kan controleren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil 't opzich ook wel doen maar ik woon thuis en ik moet stil zijn.
Dat reeksensysteem werkte niet ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef Quyxz_ het volgende:
TS, maak er dan een reeks van, FOK!noob![]()
Geniale reeks verder dankzij Dhaha en de kapitein.
Het werkt wel. Mijn omschrijving van jou is nu gewoon bewezen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dat reeksensysteem werkte niet ofzoof ik kan er niet mee om gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |